News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 13 Guests are viewing this topic.

Lau


jaston

Incheiem saptamana cu speranta ca lotul 3 va fi deschis curand.

horatiu.cosma

Cuc: "iese expertiza in 2-3 saptamani si deschidem." Cunoscand foarte bine musterii din cnair, va zic ce deduc eu din afirmatia asta (confirmare a ce am tot zis si pana acum":

1. CNAIR a fugit ca de obicei de responsabilitate si a mintit ministrul ca nu poate deschide fara expertiza.

2. Cuc, bolovan ca de obicei, a acceptat ca de obicei, fara filtru explicatia cnair.

Concluzia: ne trebuie o expertiza, nu conteaza ce, cum, doar sa scrie expertiza pe ea. Daca apare hartia cu titlu "expertiza" se poate deschide, indiferent ce scrie in ea. Forme fara fond.


carutasul

ce zici tu e ca în bancul cu Alifie :) dar e plauzibil....

adrian sibiu

De ce nu se poate solicita atragerea răspunderii personale a păsării mincinoase  precum si a lui scarlat & company care acum încercă să dreagă busuiocul poate,poate scapa basma curată .

NGC

"Executia de foraje geotehnice pe amplasamentul Sectiunii E2 km 52+780 - km 56+220 in vederea completarii Studiului Geotehnic existent din cadrul contractului <Proiectare si Executie autostrada Lugoj-Deva lot 2, km 27+600-km 56+220> prin lucrari specifice de investigare a terenului (lucrari de foraje, activitati de prospectare geofizica si inginerie geotehnica)"

Quote from: NGC on September 18, 2019, 08:21:42 PM
Quote from: NGC on May 29, 2019, 09:24:21 PM
Azi era termenul de depunere a ofertelor si avem 2 ofertanti, fiecare cu mai multi subcontractori.

1. FORMIN
2. GEOLOGIC SITE

CNAIR a desemnat deocamdata ca si castigator firma FORMIN, dar ceilalti au contestat decizia.

Deocamdata "pe surse", contestatia a fost respinsa pentru ca nu a fost depusa in termenul legal. Mai poate urma CAB, dar sansele sunt nule.

NGC

Un uliu zice da astia de la CNAIR si-au mai cumparat o drona zilele astea. Or fi folosind-o pentru expertizare LD3? :lol:

Dar drona aia ce stia sa faca inclusiv calcule de volum de excavare a vazut-o cineva in actiune? Poate o scot de la naftalina pentru reparatiile de pe OS3. :lol:


Quest

Daca "CNAIR a fugit ca de obicei de responsabilitate si a mintit ministrul ca nu poate deschide fara expertiza", inseamna ca izbucnirea lui Razvan Cuc "trebuie sa se termine odata cu smecherii din CNAIR" intimplata nu demult intr-o scurta interventie video pe un santier, chiar capata consistenta...
Common sense will get you far !

cristi5

#49674
Da si tot Cuc a zis (chiar despre LD3) ca CNAIR sunt suverani.

Ce ma distreaza ca sorbim fiecare cuvintel al unui om a carui gandire e structurata in jurul unei obsesii (constructorii straini) si care are o singura metoda (tumba mediatica de santier, fie ea ruperea contractului unui strain sau inaugurarea asfaltului nelegat de nimic al unui roman)

Si ar fi distractiv, daca n-ar fi tragic, ca inca nu stim daca mizeria LD3 a fost controlata de el, de CNAIR, sau ei au propus si lui i-a convenit politic, ca se alinia si cu obsesia strainilor si cu tumba de santier

Si tot asa, nu ne putem explica cum gravele probleme ale rezilierii au disparut brusc, transformate, cum prezicea @cutter, in niste restrictii de viteza. Si nu putem sti nici daca "deschiderea LD3 in doua saptamani" e din categoria "180 km in 2019" sau "ST1 gata la sfarsitul anului"

Pai la asa calitate, transparenta, predictibilitate, dependabilitate si responsabilitate a administrarii tarii, sa nu ne mai miram ca pleaca romanii pe capete.

vasile.silion

Mă mir de fiecare dată cât de ilogice sunt declarațiile lui Cuc, dar mai ales cât de puțină prezență de spirit au cei din presă de ai pune întrebările relevante (sau poate că nu vor să-l încurce pe Cuc...).
Păi dacă vrea să compare OS3 cu LD3, spunând că ,,ați văzut ce se întâmplă dacă te grăbești să dai în folosință o autostradă fără o expertiză" (de unde s-ar deduce că, la finalizarea unei autostrăzi, mai întâi mai faci o expertiză, cu licitație cu tot, și doar apoi dai drumul, dacă expertiza te lasă...), revenind la comparație, ce-ar fi însemnat să ții închisă OS3 ani de zile, de teamă că va apărea fisura sau tasarea? Păi Cuc ce face peste 2 săptămâni? Dă drumul la autostradă deși fisura va fi tot acolo, cu toată expertiza care va fi... Dacă ai o autostradă finalizată, îi dai drumul și repari neajunsurile în timp, mai ales din garanție... (e adevărat că și la OS3 ca și la LD3 s-a pierdut garanția pentru că s-a reziliat?) Nu trimiți oamenii să circule pe vechile drumuri iar tu ții închisă autostrada până-i mai faci o expertiză! Cum să fii ziarist și să nu taxezi o astfel de lipsă de logică la un ministru?
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

paulmare

desteptul de cuc
Daca trebuie sprijin cu zid la fisura - de ce sa nu il fi facut comsa pe garantie si i-a facut cadou rezilierea asta, pe ecoduct o sa isi ia banii in instanta oricum cu tot cu ceva extra pentru armatele de avocati care vor inghiti o gramada de bani, in final cnair le va achita si lor facturile
Daca voia sa faca piloti si ziduri de sprijin pe banii cnair - sunt o gramada de drumuri care aluneca si trebuie intervenit la ele, putea alege unul si sa dea bani drdp-ului de care tine sa lucreze

alecu26

Despre zid era vorba la Aciliu. Parca.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Europiu

The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

Allex

Ideea e cam aceeasi, se putea face zidul pe garantia antreprenorului, dar... nah..
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova