News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Focșani-Buzău și Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

11 Members and 37 Guests are viewing this topic.

schluppi

Si eu am observat "anomaliile" de aliniament si de nivel in cazul acestei autostrazi, plimbanu-ma pe ea cu bicicleta. era foarte cald in acea perioada (in jur de 38 de grade) si m-am gandit ca ar putea fi un fel de "fata morgana", avand in vedere ca e o cantitate mare de asfalt negru acolo, care se incalzeste foarte tare si incalzeste si aerul din vecinatate. Nu sunt sigur ca este asa, dar in sprijinul acestei explicatii vine faptul ca aveam tot timpul senzatia ca in in fata mea este o vale (nu foarte adanca) iar eu as fi pe "deal". Nu sufeream de insolatie  :).

Ionut


iuli

Dintr-o sursa, spatiile de servicii dintre Arad si Timisoara (ca tot se intreba de ele) nu sunt inaugurate din o gramada de motive, unul si cel mai mai important e ca CNADR a cerut schimbarea planului proiectului in urma cu o luna si au trebuit cei de la FCC sa refaca complet tot spatiul de parcare. Spatiul de servicii nu va fi cu toalete (asa cum am mai spus mai de mult) ci este configurat in asa fel incat sa permita inchirierea spatiului pentru o benzinarie si/sau restaurant care vor fi obligate sa aibe ele toalete. De fapt, pe tot aliniamentul A1 vor fi un spatiu de servicii simplu doar cu toaleta si unul cu benzinarie, apoi altul doar cu toaleta, si tot asa...
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

bogdymol

^ Poate asa se va face in prima faza, dar iti spun sigur ca si acolo unde se construieste acum o toaleta (cum e de exemplu pe lotul UMB din TM-Lugoj), este spatiu rezervat pentru benzinarie, pentru un mic hotel si pentru un mic service auto. Daca se vor construi astea sau nu vom vedea, dar spatiul este rezervat pentru ele.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

anacronox

tocmai am ajuns la deva si am dat o tura pe autostrada.
concluzii
- pe sensul Orastie-Deva se lucreaza la podul peste Mures la Rosturile de dilatatie, traficul se desfasoara pe o banda pe sens
- traficul foarte aglomerat pe sensul Orastie-Deva, plecau romanii inapoi la munca
foarte multe hoituri de caini pe marginea drumului
- cei de la paza autostrazii erau destul de activi
- a aparut B-Klasse-ul politie de autostrazi si patrula de la un capat la altul

bogdymol

Quote from: anacronox on August 31, 2013, 10:36:34 AM
- traficul foarte aglomerat pe sensul Orastie-Deva, plecau romanii inapoi la munca

Cum se prezinta acum traficul pe DN7 Deva-Simeria-Orastie? Era unul din punctele in care se inainta cu 30 km/h in perioada de varf cand se intorceau romanii la munca.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

teocharis

Quote from: bogdymol on August 31, 2013, 10:58:16 AM


Cum se prezinta acum traficul pe DN7 Deva-Simeria-Orastie? Era unul din punctele in care se inainta cu 30 km/h in perioada de varf cand se intorceau romanii la munca.

mai sunt romani care lucreaza si in Ro, inca nu ne-am tirat toti sa stingem lumina...

anacronox

#9997
Nu am fost pe DN, dar ca punct de reper la stop la gara in Deva am vazut vreo 5 masini mici si niciun camion

Goldmund

Apropo de A1 si DN7:
acum doua saptamani ne-am intors din Romania. Cand am intrat in Romania am luat-o(dupa sfatul aradenilor) pe Valea Muresului, DN7, impreuna cu...'spaniolii' si 'italienii'. Acum, eu stiam de Deva-Orastie ca e gata, asa ca inainte de Deva am intrat pe A1(o mare realizare, atat cat este!), insa majoritatea 'spaniolilor' si-au continuat drumul pe DN din cate am vazut(bun, si defectoasa 'intrare' pe A1 , cat si proasta semnalizare a autostrazii cum vii dinspre Ilia, face sa 'pierzi' intrarea pe autostrada chiar si cand stii de ea!) Daca ceva este cu adevarat strigent pentru A1 sunt cele doua tronsoane indispensabile:
Ilia-Deva si Izvin -Sanovita, doua tronsoane de autostrada f.f. importante, relativ usor de realizat, scurte...Intr-un an ar trebui amandoua sa fie gata.

alin_simeriaveche

#9999
Quote from: Goldmund on August 31, 2013, 01:17:28 PM
Daca ceva este cu adevarat strigent pentru A1 sunt cele doua tronsoane indispensabile:
Ilia-Deva si Izvin -Sanovita, doua tronsoane de autostrada f.f. importante, relativ usor de realizat, scurte...Intr-un an ar trebui amandoua sa fie gata.
Ai mare dreptate, ar trebui, dar...nu se poate inca, la noi. Cand ma uit pe National Geographic la Mega Bilders si vad cum construiesc structuri grandioase cam in nr anilor care se fac la noi o autostrada (gen Deva-Orastie, Bucuresti-Ploiesti, etc) si chestia e ca acele firme marete se straduiesc sa nu depaseasca timpul si bugetul. Tot tronsonul Nadlac-Arad, dupa parerea mea, ar fi trebuit sa circulam cel tarziu pana in aprilie anul curent. Trebuie sa ne maturizam ca popor. Pana cand acei oameni care pot face ceva in privinta infrastructurii nu renunta la atitudini gen "interes prorpiu" nu se va modifica mare lucru. Nu stiu daca nu aici spunea cineva ca a vb cu cineva din cnadr care spuneau ca ei nu sunt pasionati de autostrazi. Ma bucur cel putin ca mai exista oameni ca voi/noi care le/va pasa. Luni plec de pe teritoriul Parisului (sunt de o luna aproape) si am sa fac ceva poze de pe santierele patriei in decursul saptamanii viitoare

dorum

...am trimis un mail la CNADNR in care ii intreb care va fi solutia de descarcare a A1 Lugoj - Deva lot 1 inspre TM...sunt curios daca primesc vreun raspuns, sau daca il primesc in timp util pana la deschiderea tronsonului... :)

phb2

#10001
Quote from: dorum on August 27, 2013, 04:48:14 PM

....iar varianta asta eu cel putin o consider imposibila pe DC83....




Qui sait ?
Si on regarde le film Lugoj Deva de Eurocopter du 31 juillet 2013, on voit que
- une sortie simple existe à 7'27'' dans le sens Lugoj Tm + un pont sous l'autoroute à 7'33'' ( hauteur inconnue )
- une entrée simple existe à 7'31'' dans le sens Tm Lugoj.
D'après mes estimations ( vitesse de l'avion ), ces sortie / entrée se situent au km 3, soit à la hauteur de Belint.
Il est possible que je me trompe ; j'aimerais connaître votre avis.

nenea_hartia

@dorum:
,,Stimate domn, de soluţia de descărcare se ocupă Direcţia Regională de Drumuri și Poduri Timișoara, prin intermediul Secţiei de Drumuri Naţionale Timișoara. Pentru obţinerea unui răspuns adecvat vă rugăm să vă adresaţi acestei instituţii."

Iar ăia vor răspunde: ,,La insistenţele și presiunile constante ale instituţiei noastre, constructorul va realiza o frumoasă rampă la 45° din pământ argilos stabilizat cu buruieni, la baza căreia se va amenaja un sens giratoriu provizoriu (circa 4-5 ani) din bidoane de plastic refolosite și iniţial umplute cu apă, de tip New Jersey. Ținem să vă precizăm faptul că DRDP Timișoara a reușit să convingă asocierea Tirrena Scavi SpA - Societa Italiana per Condotte d'Acqua SpA - Cossi Construzioni SpA să execute această investiţie din fondurile deja destinate tronsonului de autostradă Lugoj-Deva Lot I, deși lucrările întrec în complexitate sensul giratoriu realizat pe DN7, la intrarea în Deva, pentru accesul provizoriu (alţi 4-5 ani) pe autostrada Deva-Lugoj. Ca atare, investiţia se va efectua la timp, chiar dacă instituţia noastră a aflat abia din scrisoarea dumneavoastră că e nevoie de ea, și fără suplimentări de fonduri de la bugetul de stat.
Cu stimă,
Director..."

dorum

 :lol: :lol: :lol: :lol:...ce tare.... :lol: :lol: :lol: :lol:

...primul paragraf e real sau tot fabulatie? :)

dorum

#10004
@phb2

Teoretic e posibil, practic eu ma cam indoiesc de varianta asta...
Acele bretele de intrare/iesire sunt bretele de acces a utilajelor, bretelele fiind situate la intersectia cu DC83 pe care e amplasata organizarea de santier.

Locatia e asta:
https://maps.google.ro/maps?q=Qui+sait+%3F+Si+on+regarde+le+film+Lugoj&hl=en&ll=45.775014,21.773669&spn=0.006712,0.014924&t=m&z=17

Din pacate acest DC83 arata cam asa:



Deci nimic nu e imposibil, insa vom vedea...