Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 62 Guests are viewing this topic.

adrian sibiu

Ma bucur ca in sfarsit vocea lui Ionuț se aude peste tot,vreau sa te rog sa fi in continuare consecvent si pana la urma cred ca adevarul va triumfa împotriva tuturor minciunilor care au otrăvit toată media din Romania .

Dominik

You're in Steelers Country

voicul

N-am vrut sa facem un show mediatic - Cuc si totusi ati reusit.

Scarlat: 48 de probleme, telefonul fara fir - Cuc: 49 de probleme.  :lol:
Care da mai mult?

E in expertiza, nu se stie cat, dar pana la final de septembrie ii dam drumul. (asta e asa compilata si cu declaratii mai de la inceputul saptamanii)

Trist.

adi

si totusi, nu a fost evidentiat nici un punct nevralgic in calea de rulare de care este nevoie pentru a putea ajunge in giratoriul Holdea

TibiV

Interesant ca sunt colegi care au consumat cateva minute pretioase din viata ascultandu-l pe mincinos...

Mie mi-au ramas relativ putine minute, asa ca n-am irosit timpul cu... duca-se in cucul cucoaicei...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

esendy

#49430
Daca deschid lotul trebuie si receptie la breteaua holdea !!! Sa ii spuna cineva si cucului. La pariu ca nu stie!

rocklee

prostul nu-i prost destul daca nu-i si fudul..... :)

ba da sa gasit un puct nevralgic in calea spre HOLDEA ...prostia lor ne inpiedica sa circulam pe acolo ....

gruiarew

În altă ordine de idei:

Posibil să fie mai de mult, dar eu doar acum am observat:
- OS3 și OS4, o mulțime de indicatoare atenție animale. După capul meu alea nu au ce căuta pe autostradă.  Probabil patent românesc la lipsă garduri;
- Tot OS3 la groapă unde e restricția (sensul spre Sebeș), se duce în continuare la vale, acum scutură bine de tot;
- DN68A a primit marcaj median nou, dar doar de la Holdea spre Margina. Unde dublează LD3 nu s-a tras nici o linie. Să fie semn că se deschide totuși LD3? În rest am impresia că se strică din nou, e vălurit tot.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

cristi5

#49433
Am discutat cu @frunzaverde sesizarea LD3 catre Avocatului Poporului, dat fiind interesul recent pentru "dreptul la siguranta rutiera". Sau sesizarea solvit.eu pentru cetatenii straini (cum suntem noi, dar si multi altii de pe forum)

https://www.g4media.ro/avocatul-poporului-cere-radare-fixe-pe-drumurile-intens-circulate-plus-separatoare-de-sens-in-curbe.html
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=484.msg259295#msg259295

AP trebuia sa includa in acele recomandari si deschiderea urgenta a lucrarilor de drum nou, pt ca, mai ales autostrazile, sunt mult mai sigure decat drumurile existente.  Legislatia curenta care reglementeaza deschiderea circulatiei permite legarea deschiderii de receptie, si taraganarea la infinit a deschiderii. Asta e impotriva poporului, a sigurantei rutiere, etc.

Dar acea recomandare nu este rezultatul unei petitii a unui cetatean la AP ci rezultatul unui raport EU trimis la toti AP din tarile membre.

Pentru o petitie obisnuita la AP este nevoie de
- un cetatean
- caruia i se incalca un drept constitutional (dreptul la viata cred ca se aplica cel mai "aproape")
- care s-a adresat autoritatii (CNAIR, MT?) si cererea i-a fost respinsa

Cam asta e ideea, daca vrea sa faca cineva ceva cu ea, most welcome. Personal sunt multumit de autostrada Stockholm-Uppsala in care Cuc ar baga urgent buldozerul. Am numarat cam 100 de probleme zilele trecute: trambuline, terasament tasat, zici ca mergi pe valuri, parapeti lipsa, garduri care lasa sa treaca multe animale ale caror cadavre zac pe terasament, in descompunere (veo 20 am numarat). Noroc si ca e limita 110. Si a dracului siguranta rutiera e impasibila la aceste defecte uriase, ramane implacabil in topul EU.

horatiu.cosma

Niște vrăbiuțe au văzut pe un gemuleț o cină romantică care s-a lăsat cu...expertiză între CNAIR și amicii de la Iptana. Btw, mai trăiește Iptana?

laszlo.robert

Bănuiesc că declarația Ministrului Cuc la sfîrșitul lui septembrie va suna cam așa:In baza expertizei efectuate si recomandării a celor de la Ip...,ma rog a experților ,au fost individuate soluțiile necesare remedierii neconformitatilor constatate.Putem să estimam că vom reuși să dăm în trafic lotul 3 Lugoj - Deva undeva în săptămâna 4- 10 noiembrie. (așa  să moară "dujmanii " care ne tot critica si "străinezii " care ne vor râul. )🤬

paulmare

Pai cine a facut proiectul gropii de pe OS3 ?
O sa proiecteze niste gropi si aici, daca aia le comanda ministerul, aia proiecteaza

Totusi nu pot sa nu ma gandesc ca astazi ar fi putut sa fie in exploatare, si maruntisurile sa fi fost rezolvate deja acum, si la lucrurile mari gen bucata dinainte de tuneluri sau la izvoarele lui rocklee - puteau sa fi stat cu comsa de gat sa le faca bine, acolo e de lucrat din greu dar in afara autostrazii

sa o lasi asa "in ploaie", se degradeaza mai tare, de la taluzuri si santuri neterminate   

voicul

Sunt multe adevaruri:
1. Putea sa faca Comsa tot ce reprosa CNAIR - sub trafic si in garantie.
2. Putea sa faca CNAIR expertiza si sub trafic.
3. Se pot judeca CNAIR cu Comsa si sub trafic.

Orice problema se gaseste pe lot, nu se darama lotul ca treceau 5 tiruri pe minut prin zona aia.

Ce a ales CNAIR sa faca?
Sa isi ia salar-ul si pe luna asta si cu burta plina sa dea declaratii la TV.

danpandrea

M-am uitat la clip. Mi-a plăcut când a zis că ei au încercat pe cale amiabilă cu constructorul, tot ei reziliind abuziv contractul. Aștept să-l văd din nou pe Cuc cum lipește un contract.

horatiu.cosma

#49439


Lot 3 și 4 filmat ieri.