Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 36 Guests are viewing this topic.

TibiV

Documentul ala este in proportie de 99% (ring a bell?...) o gluma proasta... Foarte proasta.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

La ora 13 la Ilia ar fi circul.

Da, Comsa e de vină că i s-a aprobat oferta la licitație și proiectul tehnic de către CNAIR. Și mai e de vină pentru neconformități soluționate. Și mai e de vină la momentul rezilierii (27 august) pentru o neconformitate pentru care pe 26 august primise 15 zile să o rezolve. Garantez că pe argumentele acestea ASTĂZI se pot rezilia toate contractele aflate în execuție. Și se puteau rezilia toate construite de până acum. Și de DN-uri, și de spitale, școli, tot tot tot. Nu mai facem nimic în RO fiindcă pe perioada de execuție apar neconformități. S-a răsturnat carul de perfecțiune în CNAIR, ce să mai. Cei 5 "emeriți" au semnat și rezilierea. Să salvăm bine documentul ăsta, pentru momentul potrivit.

Allex

Are cineva vreo situatie cu numarul de rapoarte de neconformitati (solutionate si nesolutionate) de pe celelalte santiere de autostrazi, fie ele si finalizate/date in circulatie? Ma gandeam sa le folosim pentru comparare. Sunt sigur ca pe A6 de exemplu au fost o gramada.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

NGC

#49398
Ce zice CNAIR referitor la partea de proiectare.



Sa trecem si ca text punctul 3.2.2 din CS.

Quote
3.2.2 Cerinţe obligatorii prezentate in Proiectul Ilustrativ includ,cu excepţia cazurilor menţionate separat in Cerinţele Beneficiarului:
a) limitele şantierului
b) conexiunea la km 56+220 cu Lotul 2 Lugoj - Deva iar la km 77+361 cu Lotul 4 Lugoj-Deva;
c) recomandările făcute pentru măsurile de atenuare incluse in Acordul de Mediu;
d) cerinţele prevăzute în alte Avize la Studiul de Fezabilitate;
e) Cerinţele structurilor aşa cum sunt prevăzute in Anexa 6;
f) Cerinţele de acces aşa cum sunt menţionate în Anexa 7.

Ce NU zice CNAIR si apare in CS.

Quote
3.4 Proiect ilustrativ
3.4.1 Un proiect ilustrativ este furnizat Antreprenorului ca şi proiect opţional, având în vedere că exproprierea terenurilor se va realiza pe baza acestui proiect ilustrativ. Proiectul ilustrativ este parte a studiului de fezabilitate elaborat si arata solutia tehnica propusa pentru realizarea lucrarilor.
3.4.2 Cu excepţia celor prevăzute în subcapitolul 3.2.2  Antreprenorul nu este obligat să adopte acest proiect, dar în cazul în care face acest lucru, Antreprenorul trebuie să se asigure că proiectul respectă pe deplin cerinţele Beneficiarului şi a tuturor standardelor aplicabile. Antreprenorul poate propune alte solutii constructive cu respectarea cerintelor obligatorii si a prevederilor cerintelor Beneficiarului.

Quote
5.4 Cerinţe generale de proiectare structurală
5.4.1 Pachetele de proiectare vor fi depuse conform capitolului 3 de mai sus pentru toate structurile incluse în Lucrări şi toate pachetele de proiectare pentru structuri vor include un certificat de proiectare şi verificare pentru fiecare structură.
5.4.2 Toate certificatele trebuie semnate de părţile indicate pe acesta. Se pot depune certificate de proiectare şi verificare referitoare la elementele individuale ale unei structuri, dar în cazul acestei abordări, se vor depune certificate de proiectare şi verificare referitoare la întreaga structură după finalizarea procesului de proiectare şi verificare pentru toate elementele.
5.4.3 Forma şi structura podurilor prezentate în Proiectul ilustrativ/Volumul IV este provizorie şi Antreprenorului i se permite să modifice lungimile de amplasare, unghiurile de înclinare, dimensiunile podului şi informaţiile de amplasare din proiect, cu condiţia respectării Cerinţelor obligatorii specificate în subcapitolul 5.6 de mai jos.

[...]

5.6 Cerinţe de proiectare structurala obligatorii
5.6.1 Cerinţele obligatorii sunt prevăzute in Anexa 6.

Quote
ANEXA 6: CERINŢE OBLIGATORII DE PROIECTARE STRUCTURALĂ

Cerintele obligatorii de proiectare a structurilor sunt:
1. Nu se admite pila in zona mediana la pasajele peste autostrada.
2. Toate podurile vor avea panta longitudinala şi transversala pentru a asigura drenarea adecvata a apelor pluviale.
3. Tasarile dalelor de racordare a podurilor trebuie sa fie limitate la maxim 25 mm. Orice tasare in exces care apare inainte de Perioada de Notificare a Defectiunilor trebuie reparata pe cheltuiala Antreprenorului.

Trebuie sa respecte caracteristicile geometrice privind platforma autostrazii (latimea structurilor asa cum au fost detaliate in proiectul ilustrativ si aprobate de CTE-CNADNR )

Toate structurile trebuie sa respecte Standardele relevante, cu toate ca prezentele cerinte obligatorii au prioritate fata de prevederile oricaror standarde relevante.

GDPR

#49399
^^Puteti sa faceti asemenea comparatii, dar sunt inutile. Rezilierea in baza sub-clauzei 15.2 a), in conditiile in care termenul de solutionare al instiintarii de remediere emise de Inginerul FIDIC nu expirase inca este clar abuziva, iar ceneairul o sa piarda in toate instantele, indiferent de circul mediatic al cucului & co.

NGC

Eu am pus doar un exemplu, pentru ca sa vedeti cu ce i-au "taxat" si care realitatea. Va dati seama ce sanse are documentul asta in instanta, unde mai mult ca sigur ca va fi contestat de COMSA si ceilalti din asociere.

GDPR

Eu ma refeream la ce a zis colegul @AlexAllex. In mod clar, justificarile ceneireului care nu au baza in contract vor fi ignorate de instanta.

Io

^^^
Sa ma bata cucu'! (Asa-i vorba, papagalul ala de-i ministru n-are cum  :p). Pai daca vreun partener de contract imi vine cu mieunaturi de-astea il belesc de iau septe piei de pe el!
Necazu-i ca alea 7 piei se iau acum de pe noi, cei care-i platim pe imbecilii semnatari Cnxxl si care parca vad ca-s bine mersi si la anu' si drumu' ioc, noi tot vis a vis pe DN.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

paulmare

am mai pus asta odata scuze
http://www.cnadnr.ro/ro/proiecte/lugoj-deva-lot-3

roiectul Tehnic:
Termen de depunere pentru prima sectiune: 70 zile de la Data de Incepere a Lucrarilor.

Sectiunea A  km 56+220 – km 61+188
- aprobat in cadrul CTE-CNANDR in data de 01.08.2014, cu avizul nr. 4384

Sectiunea B km 61+188 – km 66+811
- aprobat in cadrul CTE-CNANDR in data de 30.06.2014, cu avizul nr. 4379

Sectiunea C km 73+574 – km 77+364
- aprobat in cadrul CTE-CNANDR in data de 01.08.2014, cu avizul nr. 4383

Sectiunea D km 73+574 – km 77+364
- aprobat in cadrul CTE-CNANDR in data de 28.08.2014, cu avizul nr. 4389

de ce nu au dat atunci cu burta in proiectul "scurtat" al lui comsa ? sa zica nu faceti asa ceva pa
de ce nu au pus clar la cerinte nu veniti cu porcherii scurtate ca muresul e mare si "rau" la viitura

gruiarew

Am tot citit dar n-am priceput. De ce vine Cuc pe LD3? Şi de ce la Ilia? Dacă e să arate iar crăpătura, aia era la Holdea. Sau să vină la Fâget, pe DN68A. Dau o ţuică :D
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

horatiu.cosma

O să fie deschis pe lot, deci probabil merge cu alaiul de jurnaliști și spre Holdea.

TibiV

Din intelepciunea populara:

"Prostul nu e prost destul daca nu e si fudul..."
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

kitsune

#49407
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

adrian sibiu

Ma bucur ca in sfarsit Ionuț a luat taurul de coarne si sa hotărât să ceară public doamnei PM Viorica Dăncila deschiderea cat mai urgentă a acestui tronson ținut abuziv închis,mai cred de asemenea ca se putea cere și tragerea la răspundere a tuturor decidentilor care țin închis abuziv acest lot.

Ionut

API pe Facebook

Tribunalul București a motivat decizia de a suspenda executarea garanției bancare a constructorului lotului 3 al Autostrăzii A1 Lugoj-Deva de către CNAIR, confirmând ceea ce am spus în mod repetat în ultimele săptămâni: rezilierea a fost ilegală, încălcând termenii contractului, neavând nicio justificare de formă sau de fond.

Instanța a considerat că, deși inginerul consultant a oferit antreprenorului 15 zile ca să finalizeze lucrările rămase, Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere nu a așteptat scurgerea acestui termen astfel încât să aibă justificarea contractuală pentru reziliere.

Perdeaua de fum mediatică întreținută de ministrul Cuc și de conducerea CNAIR începe să se ridice, evidențiind modul catastrofal în care au gestionat situația.

Prin urmare, am trimis prim-ministrului Viorica Dăncilă o scrisoare deschisă (atașată mai jos) în care îi solicităm să-și pună în practică afirmația cum că "guvernează pentru cetățeni" și să se implice direct în inaugurarea imediată a celor 21 de km de autostradă, sancționând iresponsabilii din MT și CNAIR care au generat acest dezastru.