Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 35 Guests are viewing this topic.

Quest

Cristi5 instigarea la circulatia masiva pe un drum pe care CNAIR nu l-a deschis e infractiune si la voi in Suedia ?
Suedia are tratat de extradare cu Romania ? ;)
Common sense will get you far !

pbh

In Suedia sunt comunitati/politicieni care se opun construirii de autostrazi, Un exemplu sunt desteptii din Blekinge care din 2001 se cearta  pe prelungirea autostrazii de pe ruta E22 in Blekinge chiar daca ruta este sufocata la ore de varf si sunt sunt accidente in fiecare zi desi drumul este cu separatoare de banda cu profil 2+1.
Se intampla si la case mai mari.

horatiu.cosma

NGC, esti sigur ca pe PiSi 5 CNAIR ar urma sa emita un alt raport de evaluare in care sa ii descalifice pe chinezi? Eu stiam ca ultima serie de contestatii prin care a castigat ASTALDI era chiar in urma unui asemenea raport de evaluare in care cnair descalificase pe chinezi. Tind sa cred ca nu mai trebui niciun raport de evaluare.

cristi5

#49368
@Quest
In Suedia lucrarile se pun in valoare cat mai curand posibil, uneori pe 2 din cele 4 benzi, cum se facea si in Romania (Arad-Timisoara a fost langa tine). Este aberant ce se intampla din pricina orgoliilor unor politruci si tu vii sa-mi faci mie morala. Se prostesc conducatorii pe zi ce trece si intram si noi in logica lor, sau cum? :)

Autoritatea CNAIR nu mai merita demult respectul pe care si-l revendica, dandu-si importanta cu aceste "muzee de calitate".

Eu n-am instigat pe nimeni, spun doar ce s-a intamplat in alte parti. Cand oamenii din birouri sunt absurzi si abuzivi, intr-o tara care e in Europa dar cu siguranta circulatiei in Africa, cetatenii isi iau singuri lucrarea pentru care tot ei au platit. Au platit impreuna cu cetatenii suedezi apropo. La Sanpetru Brasov cum a fost? Ca e tot in disciplinatul nostru Ardeal... A fost arestat cineva, anchetat?

In alta ordine de idei ma gandesc ca excavarea se va face de catre un DRDP. Daca stii pe cineva la DRDP Timis zi-le sa se dea bolnavi, loviti, surmenati...

Sunt convins ca oamenii de la nivelurile inferioare au mai mult bun simt decat directorimea din Bucuresti. De fapt s-a si spus aici ca cei din teren sunt foarte revoltati de reziliere. Fac un apel la ei si pe aceasta cale! Lasati lucrarea in pace! Sa vina Cuc, Scarlat si Ionita cu tarnacopul daca vor sa excaveze ei. Ca pentru permis de buldozer am indoieli ca trec examenul.

alecu26

Cati morti au fost in Suedia anul trecut pe sosele?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

gruiarew

Quote from: cristi5 on September 17, 2019, 11:10:29 PM
Vorbea cineva de blocat giratia Holdea pentru o manifestatie. Nu trebuie blocata. Trebuie deblocata. Sunt niste NJ in plus acolo. Fara manifestatii. Pasnic.

Hint hint hint

Quote from: Cristi N on September 17, 2019, 10:49:49 PM
Un mic update legat de tronsonul Bucuresti - Ploiesti.
- Toate iesirile de urgenta au fost blocate cu parapete metalice si intre timp la Gruiu pe sensul spre Ploiesti deja l-au rupt localnicii.

Eu recomand să nu. Orice intervenție neautorizată asupra indicatoarelor, marcajelor sau structurilor rutiere e cu dosar penal. Parcă e și cu pușcărie de la 6 luni la 2 ani, nu mai știu exact. Nu ne putem face chiar dreptate singuri. Dacă nu-ți convine ceva faci plângere, acționezi în instanță nu te apuci de capul tău să-ți faci dreptate. CNAIR a făcut abuz că a ridicat parapetul din nod de la Ilia, dar e  ok să ia cineva aiurea parapetele din girația de la Holdea. Bravo! Mă mir cum naiba promovați astfel de chestii pe aici.

Blocată giratia la Holdea mi se pare iar o tâmpenie. Girația aia ar fi folosită și dacă ar fi deschis LD3. Dacă tot vreți să faceți "ceva", puneti-vă la coadă și alimentati toți de 5 lei sau cât e minim de la Petrom-ul din Dobra, sau faceți ceva manifestare culturală în centru, tot în Dobra, nu aiurea prin giratorii care vor fi folosite indiferent ce traseu folosești.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

whitedove

o idee pentru realizarea tunelelor pe LD L2 sect E

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2667166599960091&set=a.335735796436528&type=3&theater

se putea atunci, cu siguranta se poate si acum .. mai ales ca acum avem mana de lucru mult mai multa prin puscariile patriei

cristi5

#49372
@alecu26 @Quest
324 victime in Suedia in 2018, dar a fost un an neobisnuit (inca n-am aflat de ce), media ultimilor 5 ani e la 270. Scadere de la 445 in 2006. Anul asta pana acum 145.

Romania, cu populatie sub dublu (ehe era triplu candva) e tot pe la 1800, despre ce vorbim @Quest?

Deci asa trebuie masurata performanta CNAIR. Nu in km de autostrada ca oamenii care au alternativa, chiar daca e DN68A, nu ajung la gesturi disperate. Ci in numarul de victime. Nu scade in doi ani, schimbam directorii CNAIR si sefii politiei rutiere. Sa vezi atunci cum ar deschide orice drum nou sa nu lase soferii pe serpentine cu contrasens.

@gruiarew, @Kidu, as fi curios sa vorbesc cu cineva de la Sanpetru sa vedem cat erau de disperati de au dat la o parte NJ in prezenta politiei. Ei nu aveau alternativa reala, ocoleau zilnic multi kilometri. Daca n-ai alternativa e ok sa vandalizezi marcaje rutiere?

Kidu

@cristi5, sunt de acord cu tine insa esti constient ca daca fiecare ne-am face dreptate ar iesi un haos. A forta accesul pe autostrada, chiar daca moral vorbind avem dreptul, este o prostie la fel cum e si apelul tau catre angajatii din esaloanele inferioare ale DRDP Timisoara.
Hai sa ramanem totusi ancorati in realitate pentru ca poate iti urmeaza cineva indemnul si ne mai trezim ca face accident si il ai pe constiinta.

patratel_ro

nu se poate deschide LD3 in regim de santier ? cu o banda pe sens - ar creste viteza medie la 70-80 si s-ar pune in valoare si LD4. 

cristi5

#49375
Se poate deschide fara receptie intr-un zilion de variante (inainte se deschidea prin dispozitie de santier!). Asa se facea acum 10 ani. Dar s-au dus vremurile alea, acum il tinem inchis si ne aratam muschii. Cetatenii? Cui ii pasa?

Administratia centrala se indreapta tot mai mult impotriva cetateanului. Si la un moment dat oamenii nu mai suporta asta. Se vede clar in statistici ca oamenii nu pleaca din tara pentru bani ci pt ca statul nu functioneaza. Exemplu concret: LD3.

Asa cum DN68A e alternativa dureroasa la LD3, plecarea din tara e tot o alternativa grea. In comunism nu aveam alternativa asta. Neo-comunistii nationalisti de azi inca nu au priceput ca acum o avem...

Dar la un moment dat poate oamenii vor intreba: de ce sa ascultam noi de niste birocrati din Bucuresti, ce stiu ei ce nevoi avem noi in Alba, Hunedoara, Timis? Asta ar duce la probleme mai grave decat depopularea accelerata.

pelan87

Inainte de toate, trebuie sa se faca receptia pentru descarcarea Holdea, care stim cu totii ca face obiectul altui contract. Practic, breteaua nu apartine CNAIR si nu poate fi deschisa circulatia pe acolo decat cu acordul si cu asumarea raspunderii de catre cei de la Comsa (ha ha, ce gluma buna am zis).
Stie cineva ceva despre asta? S-a facut cumva receptia? Sau poate ca nu mai e nevoie de receptie, pentru ca oricum il ia CNAIR cu japca, asa cum a facut si cu acele cateva sute de metri de la Ilia + bretelele.

cristi5

#49377
Asta zic ca nu trebuie sa se faca nicio receptie, nici macar la Holdea. La Iernut s-a facut receptia?

Te intelegi cu constructorul si deschizi. Ups, mai intelege-te daca poti dupa reziliere, dupa ce ai blocat banii de garantii. Aici suntem de acord :)

cristi5

#49378
@Ionut, mai zic un singur lucru pe subiectul asta. Eu sunt plecat din tara, ii las pe colegii de acasa sa judece cum e mai bine. Trebuie sa citez ca sa pot sa argumentez mai bine. Sunt convins ca vei intelege ca am dat la o parte temporar parapetul citarii pe forum. Cu un monarh ca tine LD3 ar fi deschis :)

Quote from: Kidu on September 18, 2019, 10:16:56 AM
@cristi5, sunt de acord cu tine insa esti constient ca daca fiecare ne-am face dreptate ar iesi un haos. A forta accesul pe autostrada, chiar daca moral vorbind avem dreptul, este o prostie la fel cum e si apelul tau catre angajatii din esaloanele inferioare ale DRDP Timisoara.
Pai acum e haos. Niste politruci de la Bucuresti care n-au nici in clinica nici in policlinica cu oamenii au creat haos reziliind un contract la 99%. Nemaivazut, nemaiauzit. Aia nu e haos?

Sunt convins ca oamenii din DRDPuri vor evita pe cat posibil sa le dea curs cererilor abuzive.

Quote from: Kidu on September 18, 2019, 10:16:56 AM
Hai sa ramanem totusi ancorati in realitate pentru ca poate iti urmeaza cineva indemnul si ne mai trezim ca face accident si il ai pe constiinta.

Pai hai sa mergem pe podul de la Sanpetru sa ne ancoram in realitate. Sanpetru in ce realitate a fost? Augumentata? Virtuala? AI? Iesirile lipsa de pe A3 in ce realitate sunt? Moara Vlasiei in ce realitate a fost? Toate astea sunt exemple care arata ca CNAIR a uitat demult misiunea ei de a furniza cetatenilor siguranta rutiera.

Eu n-am indemnat pe nimeni (nu am zis "domnu X, te indemn sa faci Y", ambele elemente ale infractiunii lipsesc, postul meu despre deblocarea giratiei e o gluma trista) si nici nu indemn. Nu voi avea pe nimeni pe constiinta asa cum nu am pe constiinta nici miile de oameni care trec zilnic podul din Sanpetru, sau care intra si ies pe A3 in vecinatatea capitalei (sau au facut-o inainte sa devina legal).

Suntem un forum de discutii, asa ca intreb de cata disperare e nevoie sa dai la o parte niste parapeti? Ca uneori se dau, alteori nu se dau. Cum e cu legea si cu tocmeala ca nu mai inteleg nimic? Exista o lungime maxima a lucrarii pentru care e legal/moral/se merita sa te risti sa dai parapetii la o parte? Incerc sa raspund mai jos.

Apropo de constiinta, e interesant de discutat si cum se aplica legea daca e un accident pe portiunea deschisa ilegal. Amandoi soferii sunt acolo ilegal? Probabil primesc o amenda amandoi ca au intrat ilegal? Cat e amenda aia? In rest se aplica regulile de circulatie obisnuite? Plateste asigurarea ceva?  Probabil ca nu. Un motiv in plus sa se circule prudent.

Care-i probabilitatea sa faci un accident pe LD3 fata de DN68A? Stim ca o autostrada e de 5 ori mai sigura (ca nr de victime) decat un drum de 13m cu contrasens gen DN2. Deci fata de un DN normal de vreo 10 ori? Fata de un DJ ridicat la rang de DN ca DN68A, de 20 de ori? Cate accidente sunt pe respectiva portiune de DN68A intr-un an?

Sau altfel spus: CNAIR nu vrea sa-si asume raspunderea sa se circule pe LD3. OK. Dar in aceste cazuri si-au asumat-o cetatenii, ca n-au nevoie de sprijinul CNAIR ca sa circule. Se simte cineva sprijinit de CNAIR cand circula pe un drum? Poate daca e un drum vechi si trebuie intretinut de CNAIR. Dar unul nou? Apropo de intretinere, cata importanta pot sa-si dea CNAIR sa zica ca au grija de soferi ferindu-i de un drum nou, de N ori mai sigur, la care ei tocmai i-au prapadit garantia? S-a intors lumea pe dos. Si noi ne temem de haos :) :)

Ce a facut Politia la Sanpentru dupa ce au fost dati parapetii la o parte in fata lor? Nu cumva s-au asigurat ca se circula corect, cum fac de obicei? Ca mandat sa puna parapetii la loc nu au.

E foarte interesant fenomenul asta al fortarilor de drum. Probabil daca e scurta portiunea si unii circula zilnic, o forteaza ca au mult de castigat si riscul e mai mic. Fiind scurt, intri repede la loc in legalitate, si ai castigat timp si combustibil. Poate facem un topic pt asta in loc sa fim legal-pudici. Tinem un mic istoric al fiecarei fortari, cum s-a facut, cat a durat etc. Aspecte de legalitate in caz de accident, si in caz de circulatie normala (poate sa stea politia acolo la pescuit permise de exemplu?)

Deci probabil nu se va forta LD3 cum nu s-a fortat ST3, dar nu de dragul legii, ci pt ca riscul e prea mare. In 21 km se pot intampla multe. Sunt poate prea putini cei care circula zilnic (e zona de granita intre 2 judete), si consumul de combustibil nu e perceput ca multm mai mic fata de DNul gaurit, ca doar distanta e aceeasi...

gruiarew

Cristi5, te rog nu-mi mai scrie cu bold că-i aiurea (am impresia că urli la mine). Pe mine unul mă deranjează când se măsoară cu dublă măsură. Nu, nu e ok să vandalizezi nimic și nici să-ți faci dreptate singur. Nu întrepți o cretineală făcând alta. Și n-ai întrebat, vezi cum ai formulat mai sus.

Nici cu un monarh nu cred ca s-ar rezolva treburile, plus nu cred că-i momentul acum. S-a vrut democrație, a ieșit ce-a ieșit. N-o mai reparăm? Mergem direct spre altceva? S-a murit degeaba în '89?
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis