Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 40 Guests are viewing this topic.

boer_escu

Quote from: alecu26 on August 29, 2013, 04:50:13 PM
sebeseni si nu numai vor putea ajunge in timpi tot mai rezonabili la Szeged la aquapolis sau mai departe spre Budapesta. Viena ca sa fie rezonabila near trebui si Nadlac-Arad si tronsonul ungurilor. De fapt atunci si Praga devine chiar aproape...la o zi de condus din majoritatea tarii.

Da, tocmai am venit de cateva zile dinspre vestul europei si am facut Viena-Sibiu in fix 10 ore de condus efectiv si asta in conditiile in care Viena-Szeged am facut cam in 3,5 ore. Rezulta ca am facut Szeged-Sibiu in 6,5 ore, inadmisibil de mult! M-am temut de centura Budapestei (M0) -  de care am trecut excelent (au deschis si celalalt pod peste Dunare, acum se circula pe o mare parte 2X3), centura Aradului - de care am trecut rezonabil, coada mare fiind in sensul opus si Sebesul pe care iarasi l-am traversat ok, cireasa fiind un accident cu TIR la Cunta unde am stat peste 30 minute. Deci si in aceste conditii in care am trecut rezonabil de bine peste Arad si Sebes, tot am mers foarte greu prin Romania. Sper ca a fost ultima data cand am trecut pe Valea Muresului si ca de acum incolo voi folosi varianta prin Lugoj, odata cu noile deschideri.

Ca si informatie legata de lucrari, desi era 11.00 noaptea si afara ploua, erau lumini in tunelul de la Sacel si pe dealul cu probleme, deci banuiesc ca se lucra.

Offtopic: am ajuns pana in nordul Italiei (zona Trento), unde admirand infrastructura prin ochii de forumist de aici, nu am putut sa nu ma tot minunez de ce si cum au construit pe acolo drumuri si tunele. Noua ne mai trebuie 50 de ani sa-i ajungem pe italieni... Bravo lor, vai de noi!

mariansb

In dupa amiaza /seara asta am facut un drum Alba Iulia-Sibiu si retur
Pun cateva poze  cu autostrada in constrructie
Cu traficul de pe DN1 voi pune in sectiunea DN

[/URL]









[/img]
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

bogdymol

Quote from: boer_escu on August 29, 2013, 10:28:31 PM
Offtopic: am ajuns pana in nordul Italiei (zona Trento), unde admirand infrastructura prin ochii de forumist de aici, nu am putut sa nu ma tot minunez de ce si cum au construit pe acolo drumuri si tunele. Noua ne mai trebuie 50 de ani sa-i ajungem pe italieni... Bravo lor, vai de noi!

Arunca o privire si in acest thread: Drumurile Europei.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

mariansb

Maine dupa amiaza o sa merg de la Alba Iulia la Arad.
Dupa ce am vazut azi pe DN1/7, presupun ca si dupa Sebes in anumite puncte va fi la fel. Ma gandesc la intrarea pe A1 la Orastie, la iesirea de la Soimos, prin Lipova si apoi la intrarea in Arad.
Cred ca pentru prima data voi merge de la Alba la Arad prin Timisoara .
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

MHN

Quote from: radutm on August 22, 2013, 09:24:10 AM
For the record:

[...]

Sursa: http://www.opiniatimisoarei.ro/exclusiv-fotoreportaj-lucrarile-la-autostrada-lugoj-faget-sunt-aproape-gata-vezi-cum-arata-intreg-tronsonul/20/08/2013

In articolul postat de catre radutm am gasit doua imagini cu o portiune din Lugoj-Deva Lot I in care ori am parte de o iluzie optica, ori este vorba despre o mica greseala de aliniament:
Quote


Bogdan.j

Eu tind sa cred ca asa e autostrada,cu devierea aceea spre stanga...e prea mare totusi sa fie o iluzie optica.
1992: Omenirea i-a pierdut pe Benny hill,Marlene Dietrich,Anda Calugareanu,Radu Tudoran. Am aparut eu. :D
Si vis pacem, para bellum.

Goldmund

#9981
Pe mine nu m-ar deranja nici daca intr-adevar ar fi vorba de o greseala de aliniament, doar sa fie gata si acest segment cat mai curand.

Goldmund

Felicitari pentru articolul lui radum. De departe cel mai bun articol despre autostrazi citit in ultima vreme. Despre poze ce sa mai spun?  Acum suntem mai bine informati, cu ajutorul vostru!

Morosanu

Am circulat pentru prima data saptamana aceasta pe autostrazile din vestul Romaniei, A1 si A3. Ce pot sa spun ca si parere personala, sa nu sariti pe mine, e ca A3 Gilau - Turda e cea mai buna (repet parerea mea). Un pic denivelata mi s-a parut Orastie - Deva pe anumite portiuni. Timisoara - Arad in ciuda altor pareri mi s-a parut fara defecte. Se lucra intens pe toate  portiunile care trebuiau date deja in folosinta. Si ca un argument pentru autostrazi chiar si cioturi cum le numesc unii, intre Sebes si Orastie era un camion defect pe DN7 si o coada in spatele lui de vreo 10 km daca nu mai mult. Noroc ca eu mergeam in celalat sens. Iar de la Lugoj la Timisoara un trafic infernal, coloana continua de masini si tiruri.
Politica distruge tot ce atinge.

tonică

@MHN luand in considerare ca e vorba de aceeasi portiune surprinsa din doua unghiuri si nu prea ae cum sa fie o iluzie optica legata de folosirea unui teleobiectiv cred ca-i mai degraba o greseala de aliniament. Nu pare a fi nimic important pe care sa-l fi ocolit cu buna stiinta, cred ca n-or tinut cum trebe sfoara-ntinsa  ;)

Ionut

Baieti, e posibil sa nu fie greseala. E mai probabil sa fie facuta intentionat pentru a varia aliniamentul. Se stie ca pe autostrazi exista riscul sa adormi la volan (chiar daca ai dormit 12 ore cu o noapte inainte) daca secventele perfect drepte (fara curbe) sunt prea lungi. Asa e pe A2 parca intre Fundulea si drumul spre Slobozia (imi scapa nr de DN) si pe A1 intre B si Pitesti pe anumite bucati. Eu pe secventele astea imi dau palme. Te fura peisajul, te hipnotizeaza mai ales daca nu e trafic! E foarte periculos.

Nu stiu cum e in zona unde a facut radutm poza, insa eu nu cred ca e o greseala de aliniament... totusi se lucreaza dupa proiectare, ma gandesc ca au avut axul autostrazii pus bine de topologi.

bogdymol

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

dr4qul4

cu siguranta asa a fost proiectata. din cate stiu exista si o directiva a comisiei europene ca autostrazile sa fie facute in curba (la x km) si nu o continua linie dreapta.
la volan, acea mica diferenta e insesizabila, dar te impiedica sa adormi.
mie mi se pare ca si mai departe, drumul face usor la stanga.

iar daca te ia somnul pana la drajna (mi s-a intamplat de cateva ori sa ma trezeasca marcajul de la banda de urgenta), ganditi-va ca veti pleca din Bucuresti la 3 dimineata, si inainte de Timisoara prindeti o linie dreapta de 10 km ... 5 minute, cu un peisaj anost, fara nici o masina pe care sa o depasesti ..... . iar, cum tinem si la consum, mai activam si pilotul, atunci chiar se poate spune "noapte buna".

Iar noi, romanii suntem si obisnuiti sa fim tot timpul in priza, cu ochii in 4 dupa radare, pe DN-uri unde faci depasire dupa depasire, curbe stranse, caini pe sosea si cratere ce trebuiesc ocolite.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

radutm

Aici un zoom pe originale:



Nu are cum sa fie o iluzie optica. Daca este cu adevarat o eroare de proiectare nu stiu. E cam mare ca sa fie eroare. Nu stiu ce marja de eroare se foloseste in aceste cazuri, dar nu cred ca e de ordinul zecilor de cm.
cont inchis

bogdymol

Quote from: radutm on August 30, 2013, 03:55:38 PMNu stiu ce marja de eroare se foloseste in aceste cazuri, dar nu cred ca e de ordinul zecilor de cm.

E de ordinul mm sau maxim cativa cm. Cu siguranta a asa a fost proiectata.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele