Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 24 Guests are viewing this topic.

vchira

Quote from: nenea_hartia on April 10, 2012, 12:42:20 AM
- bretelele de ieşire din bypass către Nădlac; din nou, nu e vorba de simple bretele, ci chiar de autostrada A1, care va trece pe pasajul de mai sus peste bypass:



mersi fain de poze..am si eu o intrebare...nu inteleg ce bretele sunt cele de mai sus...poza dupa cate vad ste in sensul de catre capat la arad..dar atunci ce banda intra acolo? este de pe nadlac-arad catre ciotul/capatul nordic de la bypass? hmm...daca e asa nu era mai simplu sa il faca in sus decat in jos? sau inteleg eu gresit...? 

Ionut

Multumesc tuturor pentru explicatiile legate de pante! Multumesc nenea_hartia pentru poze, exceptionale, ca de obicei! :cheers:

udar

multumim de poze nenea_hartia ca de obicei prompt cu poze noi....
am si eu o rugaminte daca ai nodul de pe baypass cu A1-Nadlac si o explicatie cum o sa se desfasoare traficul la final , eu unul sunt putin confuz
multam inca odata
:cheers:

Ionut

Quote from: udar on April 10, 2012, 08:53:06 AM
am si eu o rugaminte daca ai nodul de pe baypass cu A1-Nadlac si o explicatie cum o sa se desfasoare traficul la final , eu unul sunt putin confuz

Pun eu nodul Autostrada A1-Arad bypass - e practic nod de autostrazi, e un nod foarte mare, de viteza:


Cu zoom pe nod, sa fie mai usor de urmarit:


Mie imi sunt clare directiile de trafic... daca s-a schimbat ceva sa ne spui, nenea_hartia! Radu, acum e mai clar?

delacroix

Quote from: Ionut on April 10, 2012, 09:01:44 AM
Cu zoom pe nod, sa fie mai usor de urmarit:


Mie imi sunt clare directiile de trafic... daca s-a schimbat ceva sa ne spui, nenea_hartia! Radu, acum e mai clar?
Un nod penibil. Din pacate nu e singurul.

Ionut

De ce e penibil? ???
Vad ca a aparut si pe Google Maps nodul, pe zoom mai mare se vad si directiile.

MHN

Quote from: Ionut on April 10, 2012, 09:45:26 AM
De ce e penibil? ???
Vad ca a aparut si pe Google Maps nodul, pe zoom mai mare se vad si directiile.
Ai lipsit de la niste discutii de pe SSC  :lol:

bogdymol

#907
Situatia sta cam asa:
- initial A1 Arad-Nadlac, conform studiului de prefezabilitate, trebuia sa se continue din intersectia Arad bypass cu DN7 spre nord, urmand sa faca la stanga imediat dupa DN7 si sa mearga aprox. paralel cu DN7 pana la Pecica, de unde sa aibe traseul actual
- s-a inceput constructia Arad bypass avand in minte aceasta configuratie pt A1
- dupa ce s-a inceput lucrul la bypass s-a refacut studiul de fezabilitate de pe A1 Arad-Nadlac si s-a constantat ca nu se poate ca A1 Arad-Nadlac sa treaca pe la nord de DN7 intre Arad si Pecica pentru ca acolo e ceva camp cu sonde petroliere
- s-a luat decizia ca A1 Arad-Pecica sa treaca pe la sud de DN7, urmand sa traverseze DN7 la est de Pecica (adica situatia actuala, care se construieste)
- s-a observat prea tarziu ca este necesar un nou nod cu Arad bypass
- Arad bypass era deja in constructie fara nodul spre Nadlac, ci doar nodul de pe DN7
- logic ar fi fost ca A1 sa aiba prioritate pe directia Timisoara-Nadlac, dar deja nu se mai putea da inapoi cu Arad bypass, asa ca s-a ales acest tip de nod, cu bretelele spre Nadlac pe partea drepta (deci drumul prioritar este Arad bypass, nu Timisoara-Nadlac)
- in final: s-a ales acest nod

Sper ca am lamurit pe toata lumea :)

edit: cam asa ar fi fost normal sa arate nodul spre Nadlac:



Rosu: A1 Timisoara-Arad-Nadlac
Albastru: bucatica aia mica din Arad bypass, urmand sa se continue candva spre nord cu drumul express Arad-Oradea
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

nenea_hartia

Quote from: vchira on April 10, 2012, 02:05:30 AM
mersi fain de poze..am si eu o intrebare...nu inteleg ce bretele sunt cele de mai sus...poza dupa cate vad ste in sensul de catre capat la arad..dar atunci ce banda intra acolo? este de pe nadlac-arad catre ciotul/capatul nordic de la bypass? hmm...daca e asa nu era mai simplu sa il faca in sus decat in jos? sau inteleg eu gresit...?
Quote from: udar on April 10, 2012, 08:53:06 AM
multumim de poze nenea_hartia ca de obicei prompt cu poze noi....
am si eu o rugaminte daca ai nodul de pe baypass cu A1-Nadlac si o explicatie cum o sa se desfasoare traficul la final , eu unul sunt putin confuz
multam inca odata
:cheers:
Sper că harta lămureşte totul:



Quote from: Ionut on April 10, 2012, 09:45:26 AM
De ce e penibil? ???
Vezi în harta mea. E penibil pentru că NU e o intersecţie de autostrăzi, ci între autostrada A1 (de pe care se iese, apoi se reintră!!) şi un drum expres. De aceea, când vii dinspre Nădlac ai prioritate, deşi teoretic alea ar fi fost benzi de decelerare, iar cei ce vin dinspre Oradea vor ceda trecerea, deşi poate circulă pe banda a doua.

Ionut

@bogdymol: e drept c-am lipsit de la discutiile de pe ssc, nu le mai urmaresc, doar vanez pozele. :D Multumesc pentru istoric si pentru detalii!

@nenea_hartia si delacroix: eh si voi acum, cereti prea multe. :) Am inteles de ce e penibil si aveti dreptate, tehnic vorbind nu este nod de autostrazi. Eu ma refeream strict la faptul ca e un nod dintre doua drumuri cu profil de autostrada, n-am luat in calcul toate detaliile amintite de voi. Tot e bine zic eu ca se pot schimba toate directiile si ca prioritate vor avea cei de pe A1, din ambele directii. Deci se va circula zic eu cu minim 100 km/h prin nod, doar cei care vin pe bypass dinspre Oradea vor incetini mai mult si vor da cedeaza (oricum chiar si asa vor avea banda pentru ei, presupun).

Chiar, intrebare: breteaua/sensul A1 Timisoara-Arad-Nadlac va fi pe doua benzi, da? Adica podul peste bypass va avea 2 benzi plus o banda pt cei care ies de pe A1 si intra pe bypass pt Oradea.

Alta intrebare: dar nodul A2-A4 va place? :D

bogdymol

Da ionut, asa va fi nodul: cu 2 benzi pe directia Timisoara-Nadlac si 1 Nadlac-Oradea si tot 2 pe Timisoara-Oradea. Uite aici 2 poze cu nodul:





Cat despre nodul A2/A4, mi se pare ca e prost conceput. Din punctul meu de vedere trebuia sa il faca ceva in genul acesta: http://g.co/maps/eb2p9
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Ionut

Multumesc bogdymol pentru harti! Eu zic ca se va circula decent prin nod... sunt benzi suficiente si traficul va fi fluent. Da, de acord, e un pic ciudat nodul, nu este un nod de autostrazi "100%", insa e decent pentru ca acele bretele au suficiente benzi. Parerea mea. :)

iuli

Singura problema care o vad eu la nod este cand vii dinspre Nadlac spre Timisoara si se ingusteaza de la 2 benzi la una si devine banda de accelerare.  :( In rest totul e OK. Eu as fi facut ca pe bypass dinspre Arad sa se faca o banda si dinspre Nadlac sa fie doua si apoi prima banda sa fie banda de accelerare si astfel raman 2.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

vchira

Quote from: nenea_hartia on April 10, 2012, 10:16:38 AM
Sper că harta lămureşte totul:

mersi de explicatie..mam lamurit..trebuia sa mai faca o trecere ca sa o fi luat in sus cu breteaua. eu zic ca la traficul din romania(foarte mic) nu vor fi probleme la acest nod mai ales ca pe autostrada se circula fluent si daca vor introduce limitare la 80-100 Km/ora la nod atunci va fi ok. vor fi bineinteles smecheri care nu se vor incadra si se vor trezii in autostrada cealalta dar acest tip de schimbare de autostrada este foarte comun dupa cum am vazut eu prin EU si nu ma deranjat niciodata, ba din contra se reduce viteza fortat. Problema este cum ziceam cultura circulatului pe autostrazi care in romania nu este inca foarte matura dar daca banda din stanga de pe nadlac arad la nod o vor taia mult inaintea nodului ca sa forteze incadrarea atunci va fi ok.

nenea_hartia

^ Da, limita de viteză în nod va fi de 80 km/h.