Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 65 Guests are viewing this topic.

dragos

  Salut, sunt perfect de acord cu ,,radutm ,, un segment sau lot de autostrada scos la licitatie, trebuie impartit in asa fel cand sunt terminate ,sa poata fi folosite pe intreaga lungime, nu doar partial . Daca nu gresesc si lotul nr.2 Nadlac - Pecica, in lungime de 16 km dupa finalizare pot fi utilizati doar aprox. 10 km, aceeasi imparteala ,, ciudata,, de catre specialisti CNADNR..., care sunt platiti sa faca treaba buna si eficienta , nu doar figuratie prin birourile alea ,, caldute ,,  .

bogdymol

Quote from: anacronox on August 28, 2013, 07:50:27 AM
conform ZF, Astaldi şi Max Boegl au câştigat autostrada Nădlac-Pecica pentru 3,5 mil. euro/km, cu o treime mai ieftin decât Romstrade

http://www.zf.ro/business-construct/astaldi-si-max-boegl-au-castigat-autostrada-nadlac-pecica-pentru-3-5-mil-euro-km-cu-o-treime-mai-ieftin-decat-romstrade-11276267

Din articol mai aflam si faptul ca s-au depus 2 contestatii de catre "Porr Bau (din Austria – n.red.) şi SCT SA Bucureşti (con­tro­lată de fondul austriac de in­ves­tiţii Donau Finanz – n.red.)". Speram sa se solutioneze cat mai repede posibil.

Quote from: dragos on August 28, 2013, 08:41:15 AM
  Salut, sunt perfect de acord cu ,,radutm ,, un segment sau lot de autostrada scos la licitatie, trebuie impartit in asa fel cand sunt terminate ,sa poata fi folosite pe intreaga lungime, nu doar partial . Daca nu gresesc si lotul nr.2 Nadlac - Pecica, in lungime de 16 km dupa finalizare pot fi utilizati doar aprox. 10 km, aceeasi imparteala ,, ciudata,, de catre specialisti CNADNR..., care sunt platiti sa faca treaba buna si eficienta , nu doar figuratie prin birourile alea ,, caldute ,,  .

Sa fi vazut distractie daca lotul 1 de pe Nadlac-Arad era gata, iar lotul 2 nu. Lotul 1 nu poate fi folosit deloc daca nu e gata lotul 2 pentru ca se termina in mijlocul campului, cam la 5 km de nodul Pecica.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Archi

Cam la 5 km de nodul Pecica, dar la cat de avansat este lotul 2 cred ca se poate da drumu in regim de DN pana la Pecica. Din cate stiu eu este asfalt de unde incepe lotul 2 pana la nod Pecica.

Tavi

@dorum: Multumesc de poze si precizari. Poza a II-a (cea care ofera imaginea de jos in sus) este edificatoare in ceea ce priveste lipsa racordului intre cele doua drumuri (A1 si 609A). Fara un racord corespunzator nu se poate folosi 609A ca si descarcare provizorie.

Totusi sa muti traficul greu prin comune inseamna probleme mari pentru respectivii localnici. Mai tineti minte cum se crapau casele si drumurile din Campia Gherghitei cand se lucra la tronsonul A3 Bucuresti - Ploiesti?


nenea_hartia

@ Andreea Neferu: ,,cu o treime mai ieftin decât Romstrade" pentru că Romstrade construia de la zero, în timp ce Astaldi-Max Bögl nu.
@ Conducerea Ziarului Financiar: nu există prin redacție o altă persoană care să scrie despre infrastructura rutieră?

bogdymol

Quote from: Archi on August 28, 2013, 10:58:29 AM
Cam la 5 km de nodul Pecica, dar la cat de avansat este lotul 2 cred ca se poate da drumu in regim de DN pana la Pecica. Din cate stiu eu este asfalt de unde incepe lotul 2 pana la nod Pecica.

Momentan nu se poate da drumul la circulatie pe nici un lot. Pentru a se da drumul la circulatie mai ai nevoie de:

Pentru lotul 2:
- stratul de uzura la nodul cu Centura Arad
- finalizare terasament + balast stabilizat + asfalt la nodul Pecica (DN7) si cam 1 km sud de nodul Pecica

Pentru lotul 1:
- finalizare terasament (si mai e o gramada de lucru) + balast stabilizat + asfalt la nodul Pecica (DN7) si cam 2 km nord de nodul Pecica (intre nod si spatiul de servicii)
- finalizare intreg lotul 1

+ (pentru amandoua) marcaje, parapeti, indicatoare etc.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

dr4qul4

3,5 mil euro pe KM, la campie, in conditiile in care sunt destule lucrari efectuate deja (probabil 20-25%), nu este deloc putin. de fapt pare un pret ca pentru a porni de la 0.

PS. Sa-i spuna cineva ca nu poate compara preturile Romstrade, pentru ca aia nu dadeau niciodata cel mai mic pret..si oricum castigau.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Archi

@bogdymol   Ma refeream la faptul ca daca termina Astaldi lot 1 (ca la lot 2 va mai dura pana se gaseste constructor), sa se circule de la nod Pecica pana unde incepe lot 1 in regim de DN, chiar daca nu sunt gata parapeti si altele ( cam ca si cum se ocoleste acum la Lancram ) ca doar asfalt este si punem repede niste marcaje galbene si vom putea folosi lot 1 ( bineinteles, cand va fi gata)

bogdymol

Quote from: Archi on August 28, 2013, 01:32:13 PM
@bogdymol   Ma refeream la faptul ca daca termina Astaldi lot 1 (ca la lot 2 va mai dura pana se gaseste constructor), sa se circule de la nod Pecica pana unde incepe lot 1 in regim de DN, chiar daca nu sunt gata parapeti si altele ( cam ca si cum se ocoleste acum la Lancram ) ca doar asfalt este si punem repede niste marcaje galbene si vom putea folosi lot 1 ( bineinteles, cand va fi gata)

Eu incerc sa-ti explic ca de la nodul Pecica spre lotul 1 exista o bucata de vreo 2 km unde nu e nici terasamentul gata. Intr-un loc, pe langa un pod, mai e de umplut vreo 8-10 m (ochiometric). Cum vrei sa circule pe acolo masinile?
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Archi

Iartama daca gresesc, dar eu stiu ca acea umplutura de 8-10m va fi facuta la pasajul peste cf, care este la sud de nod Pecica. Eu stiu ca de la nod Pecica pana la lot 1 terasamentul este gata ba chiar este si asfalt. In fine! Nu are importanta caci mai este mult pana va incepe Astaldi lucrul, si poate avem o surpriza de la CNADNR si se grabesc cu licitatile pe lot 2

dorum

#9940
bogdymol are dreptate...de la pasasul CF pana la nod Pecica nu e gata terasamentul, daramite asfalt...de fapt nu e gata terasamentul de la pasaj CF pana dupa portinea cu conducte Petrom care a fost descarcata...abia apoi e asfalt pana la finalul lotului 2

mitsu

Mi-e clar ca pana la desemnarea constructorului pentru lotul 2 va mai dura ceva. M-ar mira chiar sa se semneze contractul pana la finele acestui an, ca sa nu pierdem banii UE (mai e nevoie de licitatie ptr evaluarea lucrarilor actuale, licitatie ptr desemnarea constructorulu nou, contestatii, instante etc). Oricum, cred ca cele doua loturi vor fi terminate cam in acelasi timp si odata cu Mako - Nagylak. Macar asa si tot ar fi bine.

Archi

Ideea mea era ca daca se finalizeaza de catre Astaldi fostul lot romstrade sa se faca sa se poata circula pana la nod Pecica, dupa care o iei pe DN spre Arad si intri pe centura aradului mai departe spre Timisoara. Pe pasajul peste cf nu ar urma sa circule masini pana la deschiderea completa a lotului 2 (fostul lot Alpine) deoarece este la sud de nodul pecica.

bogdymol

Acum scriu de pe telefon. Cand ajung acasa o sa va fac o schita.

Ideea e ca nu se poate deschide nici un lot fara zona nodului Pecica care nu e gata.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Goldmund

Bogdymol,
daca este asa, de ce s-a impartit tronsonul Arad-Nadlac in doua tronsoane mici si de ce se termina unul inainte ca sa inceapa celalalt? Stii ceva despre impartirea in doua tronsoane de la inceput? Pentru ca e posibil ca tronsonul Arad-Pecica sa fie deschis candva in curand, iar celalalt tronson pana la granita sa fie blocat doi ani, sa zicem...