Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 79 Guests are viewing this topic.

vasile.silion

#48465
În filmarea lui cipri din 14.08 se văd cel puțin două zone în care șanțul de pe dreapta a fost astupat cu pământ pentru ceva rampă de urcare provizorie spre autostradă și încă nu a fost îndepărtat pământul ( min. 16,05 și min. 17,15).
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

Dominik

#48466
AlinC, felicitari pt filmare, ai prins cateva cadre superbe pe lotul 4 in amurg  :D
Doua chestiuni am observat la care vreau o lamuire:
- de ce lipsesc pe o lungime de 100-150 m elementele de antiorbire pe dealul de la Soimus  ???
- am vz ca in nodul Soimus s-au aprins pana la urma luminile, dar luminile de pe deal, viaductul de la Branisca si la parcarile de la finalul lotului nu erau aprinse, desi la parcari lumina in bai era aprinsa. Are cnv
  idee cand se aprinde lumina si in locurile mai sus mentionate  ???
You're in Steelers Country

AlinC

Nu am idee. Am asteptat mult langa deal sa se aprinda luminile, pana in jurul orei 21 si 10, dar degeaba. La nodul rutier de la Soimus erau pornite. Aveam la mine o drona care are camera cu senzor full frame si se comporta destul de bine in lumina slaba. Voiam sa fac o fotografie la deal seara, cu luminile aprinse.

rocklee

multumesc tuturor pentru sustinerea voastra .multumesc API . multumesc ciprebbe. multumesc UMB.

yetiman

@vasile.silion - da, sunt destul de multe probleme cu santurile de scurgere. Nu contesta nimeni asta. Cred ca nici macar COMSA, care stie ca mai are remedieri de facut si lucrari de finalizat.
Dar tot din filmare se vede ca acele remedieri sunt in afara carosabilului si pot fi rezolvate fara probleme fara a afecta circulatia pe autostrada.

Si, cum s-a tot spus pe aici, cei 20 km de autostrada intre Ilia si Holdea sunt de 100x mai siguri decat pe DN68A.
Iar cand faci Deva-Timisoara (sau invers) este foarte stupid sa faci Ilia-Sacamas ca sa legi cele 2 drumuri (A1 si DN68A) cand ai autostrada perfect functionala.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Quest

Rocklee eroul PUM ! Aplauze (n-am gasit emoticon adecvat).
Common sense will get you far !

dhm

LD 3 si portiunea nelicitata a tunelurilor vor fi ultimele loturi de autostrada din Romania cu telefoane SOS. Directiva europeana "e-call" a facut din aceste echipamente istorie. Le vom mai intalni doar in tuneluri (cand vor fi construite) mai lungi de 500m.

archaeus

Mi s-a ridicat parul pe mine de emotii cand am vazut filmarea cu rocklee cap de coloana......felicitari!!

luc

Poze de ieri seară după ora 21 cu luminile aprinse în zona "Deal lilieci" :















Powered by API/PUM imgur uploader

Scuze pt. calitatea pozelor...

voicul

^Pai daca nu au licitat ... crezi mai pun telefoane SOS pe LD2 - tuneluri?

LD3 ce muzeu perfect functional aave   :gaah:

aga

#48475
Am fost ieri noapte pe noul lot deschis, pe ploaie, dupa un drum de 700 de km. E ca o gura de aer si calea de rulare e perfecta. Pacat ca Iotul 3 ramane inchis, drumul pe DN68 a fost groaznic, noapte, ploaie, gropi, ingust.
In alta ordine de idei, felicitari pentru. @Rocklee, @AlinC, @MarcelBanu si toti ceilalti pentru efortul depus de a ne informa si de a tine autoritatile pe calea corecta.
Astept cu nerabdare si lotul 3.

ciprebbe

Cand mai treceti pe la Soimus, directia spre Deva , va rog sa fiti atenti cand se intra pe viaduct de pe deal. Eu acolo am simtit deja o trambulina dar eram live si nu am fost foarte atent. Eram pe banda 1, spre 95 la ora (sa reziste semnalul gsm).
Cine mai trece il rog daca poate sa isi spuna parerea. Ar fi interesant pe b1 cu viteza sub 100 ( cam asa vor trece si tirurile acolo). Merci anticipat.
Si tot raportat la calitatea suprafetei de rulare si LD3 primeste nota de trecere, eu zic 8 lejer ( voi o sa vedeti dupa deschidere, sper zilele urmatoare).
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Europiu

The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

gruiarew

Am trecut şi eu spre Timişoara de la Sibiu. Nu vreau să-mi atrag iar critici dar bucata aia de cât o fi din LD3 să ştiţi că se simte o oarecare diferenţă. Plus au lasat dâlmă între LD3 şi LD4. Cel puţin eu am simţit că am trecut peste ceva.

Zicea un coleg de aici de alternativa Săvârşin - Birchiş - Făget. Am trecut azi pe acolo.

DN7 a fost foarte liber, dar tot s-a găsit unul să mă depăşească ca un idiot. Sunt niste porţiuni destul de nasoale în ceva sate (nu mai reţin numele) dar în Zam era lipsă un rost de dilataţie.

Pe DJ în schimb am nimerit extrem de prost, partea din Arad e frezată, dar au lăsat praguri de un lat de mână. Am deranjat tot ce-am avut în portbagaj (şi eram plin). O să auzitţi tot felul de zgomote ciudate. Măcar îl repară, sau se fac că-l repară.

Partea din Timiş în schimb e sub orice critică. Noroc că nu prea e trafic şi poţi merge pe unde te taie capul. N-am mers mai tare de 40-50 că mi-e milă de maşină. Nu vă recomand să treceţi noaptea pe acolo, sunt extrem de multe surprize în calea de rulare, că asfalt nu poate fi numit. Chiar nu înţeleg de ce nu pot repara şi cei din Timiş cât de cât bucata lor.

Filmare mai târziu că abia se "coace".
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

ciprebbe

Pe LD4 as zice un 9...9.2 se apropie de cum e acuma autostrada tanc :))) . In timp eu spun ca o sa se simta 4-5 zone de tasari.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe