Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 64 Guests are viewing this topic.

Ionut

^ Hill e consultantul. Atentie: consultantul si-a dat acordul pentru recepție pentru ca altfel Comsa nu putea cere recepția. Dar între timp consultantul brusc s-a sucit... Cum ca nu ar fi OK sa se faca recepția. S-a sucit la presiunea CNAIR, evident...

rocklee

Eu mas bucura ca Cuc sa desteleneasca lucrurile...Și să-și folosească mintea cum trebuie. Sa nu suferim noi românii din cauza incompetenței lor.

Ionut

cuc și folositul mintii, baba și mitraliera.

GDPR

Pun pariu ca vine sa dea cu pumnul in masa. Circ ieftin si de prost gust.

pasadia

Problema e că circul va fi televizat și iar ne vom trezi că ziariștii nu vor înțelege nimic și vor prezenta faptele trunchiat. Sper că Victor Cozmei (apropo, se mai logheaza pe aici) să îl și facă timp pentru un articol adevărat, căci altfel diseară arunc televizorul dacă îl văd pe Cireașa spunând iar prostii.

paulmare

^ nu poate, mana aia "cu care face autostrazile" e in gips, altfel erau gata de mult si ld 3 si 4 si a10 si a3

gruiarew

@Ionuț, nu, nu cred că-s proști. DRDP Timișoara a mai avut postate lucruri ce nu erau 100% aliniate cu cei de la centru. Exact ce-am zis cu pusul mâinii pe par și apoi dat-ul cu "scuze". Totuși nu suntem la grădiniță.

@Liviu_udr, bun, desființare / dizolvare. Ce punem în loc? Nu asta e soluția. Soluția e să răspundă fiecare, individual, pentru faptele sale. Și nu demisie și mutat pe alt post. Și nici pușcărie, că nu m încălzește cu nimic că-i mai plătesc unuia cazare. Recuperarea prejudiciului. Se va face asta? Nu cred.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

rocklee

#48082
 :)

ciprebbe

 La cateva minute dupa ce am scris ca prin acel comunicat compania recunoaste ca avem 22km de MUZEU au șters comunicatul.
Cineva clar citeste si pe aici asa ca azi le urez succes celor de la Comsa la intalnirea cu cuc. Totul sau nimic. Nu il vad pe cic iesind in presa cu problema nerezolvata. E echivalent cu demisia.
Receptionati cu anexa si deschideti circulatie. DN ul e mult mai periculos!!!
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

voicul

Cuc ar fi in stare sa rezilieze contractul care e gata deja!

Show, circ si prostie care e in floare = CNAIR si MT.

Eu ma mir ca pana acum nu s-a gasit o solutie pentru acel ecoduct. Era clar ca la un moment dat trebuie facut ceva SI totusi ...
De fapt cred ca pentru CNAIR asta e solutia: sa il primim pe gratis.

catalinmz

In loc sa sărbătorim o deschidere de autostradă noi celebram un eșec răsunător și un dezastru complet pe LD3 și LD4. Așa că trebuie demiși toți care au avut tangenta cu cele două loturi - de la cel mai de jos birocrațel din CNAIR până la ministrul transporturilor sau chiar tot guvernul. Iar celor care vor veni în locul lor sa le fie clar ca vor păți la fel dacă vor face la fel.

elphax

Sa ne gandim si la motivele din spate si ce e mai bine pt siguranta .
Cat de adevarate pot fi acele defecte , praguri de 3 cm ? Cat de grave sunt, pot sa se adanceasca mai  mult si sa devina periculoase ?
E mai bine sa accepte asa si sa le repare ulterior sub trafic sau sa mai astepte cu receptia 1-2 saptamani sa le faca cum trebuie ?

vm75

Va propun sa facem o paralela cu lotul din Sebes-Sibiu care a fost deschis prematur de Ponta inainte de Craciun si a fost inchis la scurta vreme pentru ca s-a surpat. Daca nu am sti acum de santajul cu ecoductul, am putea crede ca avem de-a face cu niste oameni foarte responsabili la CNAIR, care nu vor sa receptioneze un lot cu probleme, chiar cu riscul de a irita opinia publica. Dar pentru ca explicatia logica este cea data de colegii care detin informatii din interior, ii rog pe colegii cu experienta juridica sa analizeze care ar fi variantele legale de a include ecoductul in contract, astfel incat lotul 3 sa poata fi deschis (cu inevitabila lista de remedieri ulterioare). Parerea mea este ca frica de raspundere a responsabililor din CNAIR / MT este foarte mare si probabil va fi nevoie ca noul guvern din 2020 sa taie raul de la radacina si sa rezolve aceasta situatie si multe alte blocaje din infrastructura. Romania merita mai mult

pasadia

Lotul receptionat de Ponta in noiembrie 2014 NU a fost inchis pentru ca s-ar fi surpat ci pentru ca a fost demolat INTENTIONAT. Nu a existat atunci vreo surpare brusca, exista o alunecare constanta, cunoscuta si potential periculoasa. Dar reparatiile s-ar fi putut face chiar si sub trafic(e adevarat, durau probabil ceva mai mult si ar fi costat mai mult).

De ce au ales sa il darame intentionat, mai ales in conditiile in care nu era inca un plan clar cu privire la reparatii - asta tine tot de penal, dar nu va raspunde probabil nimeni niciodata. Dar hai sa nu falsificam istoria petrecuta chiar sub ochii nostri.

yetiman

#48089
Nu se poate face o paralela cu lotul Sebes-Sibiu.
Motivul e foarte simplu: Acolo CNAIR/MT au cerut grabirea lucrarilor ca sa poate fi deschis inainte de alegeri.
Grabirea lucrarilor a insemnat NERESPECTAREA timpilor necesari de punere in opera a terasamentelor si neobservarea (sau nerecunoasterea) problemelor din zona.
Cu toate acestea s-a mers mai departe, pe repede-inainte, doar ca sa se deschida festiv la data "X".

La LD3 situatia e diametral opusa. Aici s-au incheiat lucrarile (99%), s-au remediat problemele aparute si s-a cerut receptia de catre constructor. Sunt sigur ca cei de la COMSA stiu ca mai au remedieri de facut, dar care se pot face, cel mai probabil, sub trafic. Eventual cu inchideri temporare a unor benzi de circulatie.


LE: Poate nu chiar 99%, dar nu cred ca asta e relevant. Conform ultimului raport CNAIR de luna trecuta, erau estimati la 95,5%, dar de atunci s-a mai lucrat.
Si tot CNAIR recunoaste in acel raport ca e problema deschisa a introducerii in contract a ecoductului.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu