Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 80 Guests are viewing this topic.

Ionut

SCS Transport si CM POIM, 17-18 iulie 2019, Timisoara
Prezentare oficiala CNAIR
A1 Lugoj-Deva



cristi5

#47281
@palient nu eram in 2013 pe forum, nu stiu amanunte, poate stiu alti colegi.

Dar stiu ca la Pianu Strabag inca mai repara anul trecut sau acum doi ani un defect, s-a circulat pe o singura banda atunci.

Oricum nu pleaca nicaieri capitalistii cu banii poporului, fac lucrarile pana la urma. Eu prefer siguranta autostrazii astazi decat o autostrada tinuta inchisa 6 ani ca-i lipseste o rigola

horatiu.cosma

@palient, îmi aduci aminte de niște funcționari de prin CNAIR care credeau în 2016 că un constructor a încercat să îi păcălească pe un proiect și să fure bani publici, eliminând din rigolele de la baza rambleelor  :D.

Treaba stă în felul următor: acolo unde autostrada e în curbă, ea e supraînălțată pe sensul dinspre exteriorul curbei, există pantă unică pe ambele sensuri spre interiorul curbei. Astfel, toată apa de pe autostradă se scurge spre interiorul curbei. Este inutil să pui rigole la baza rambleului în exteriorul curbei, că pur și simplu nu o să se scurgă nimic acolo.

kitsune

Ai pus punctul pe i:
Quote
chiar credeti ca in CNAIR exista un singur om cu putere chef de decizie
Punct
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

palient

#47284
@horatiu.cosma,
   
   Totuși rambleul la trecerea căii ferate are în jur de 5m înălțime, și este o cantitate de apă care se scurge și pe panta rambleului. Dar chiar dacă nu este atât de însemnată totuși se adaugă apa care curge pe rigola(de la baza rambleului) din din amonte în cazul în care înclinația rigolei este spre centrul curbei. La acest nod de la Sebeș  , la care se lucrează în prezent , la conexiunea A1-A10, există , după cum se poate observa pe filmarea lui Alin din 19 mai 2019 (de exemplu), o porțiune dincolo de calea ferată, în sensul Sebeș-Deva ,  unde panta de scurgere a rigolelor este spre centrul curbei, unde este canalul de scurgere care subtraversează A1, și de o parte și de alta a canalului, pe o bună porțiune lipsește rigola de beton.Termenul de garanție la acest tronson, dacă a fost de 5 ani, a expirat deja .

schluppi

La capatul lotului 2 Lugoj - Deva, intre Margina si Nemesesti, lipseste rampa de coborare a trecerii peste autostrada a drumului comunal Margina - Costeiu de Sus. Nu s-a mai construit din cauza unei linii de inalta tensiune din zona. Acea linie este ingropata in subteran acum. Din pacate nu mai este nimeni care sa finalizeze rampa. Pe DC se circula rau in conditiile existentei unei ocoliri neasfaltate si pline de gropi.

Vice33

#47286
De luni, UMB finalizează acei 4% ramași din totalul lucrărilor. Nu stiu daca s-a mai ridicat aceasta propunere, API/unuii dintre noi de pe forum, oficial sau neoficial, la/dupa inaugurare, le poate da un cadou din partea noastra? Dacă da, cu ce sumă ar trebui să contribuim și la ce v-ati gandit...?
L.E.: din ce vad in filmare, ar mai fi 3-4 saptamani, nu stiu daca se pot incadra la 1 August...dar 15 August mi se pare realizabil. Mai au de trasat la final amrcajele, tot firma din Timisoasa se ocupa de aceste lucrari?

AlinC


horatiu.cosma

#47288
Au avansat serios de la ultima filmare  :lol:.

În altă ordine de idei, se vede în print screen că dealul se tot fărâmițează. Când au fixat ancorele cu acele capace de beton ancorele erau complet în stâncă. Acum se observă la unele și 50 de cm în exterior. O să organizăm aici pe forum ieșiri periodice la curățat rigole, că de la CNAIR nu are sens să ne așteptăm la nu știu ce întreținere.


Quest

Iarta-l Horatiu :) ca trebuie sa aiba la el pe canalul lui de YT o succesiune de filmari relevante. Filmarea mea de duminica trecuta a fost binevenita (>28k views), dar cadenta sustinuta ptr forum o mentine AlinC, caruia ii multumim.

Prezentarea ptr SCS Transport & CM POIM face o brambureala de limite a loturilor pe LD, de te lasa siderat.
Cum adica LD2 Margina - Dobra (Sectiunile A-D, E), din moment ce LD 2 e doar pina la Cosevita, dupa care e LD3 ?

Cum adica LD3 Dobra - Ilia  din moment ce LD3 e deja de la Cosevita incolo ?

Eu pot sa inteleg ca ceea ce numim noi pe forum Nod Grind, se va consacra mai departe ca Nod Dobra, localitatea fiind mult mai mare ca Grind si centrul de comuna cel mai apropiat, dar sa abramburesti limitele de lot in halul asta incit sa muti de pe LD3 in LD2 peste 10 km de A1 mi se pare hilar.
Common sense will get you far !

cristi5

#47290
@palient

La un proiect receptionat, daca lipseste vreo rigola (sau altceva) in teren inseamna ca nu a fost proiectata.

Proiectul e facut de constructor, dar e aprobat de beneficiar in CTE. Exista si verificatori indepdendenti de proiect (daca te uiti pe proiectul pus recent de cutter vezi cel putin un referat). Statul roman, prietenul beneficiarului, da si autorizatie de construire pe baza proiectului.

La ceva ce nu a fost proiectat, garantia nu are niciun rol. Garantia a functionat foarte bine la Pianu si in alte locuri

Eu inteleg ca tot romanul e furat si prostit de mesterii constructori, asa ca vedem/suspectam hotie peste tot, dar hai sa nu exageram.


mirceal


palient

#47293
@ cristi5,

În comentariul pe care l-am scris lui horațiu,  am dat un exemplu unde rigola de beton,de la baza rambleului, vine către canalul de scurgere dintr-o parte și alta a canalului , dar cu aproximativ 100 m înainte de canalul de scurgere , și într-o parte și-n cealaltă, se oprește brusc și se continuă până la canal cu un șanț de pământ. Este evident că nu putea să se prevadă o astfel de abordare din faza de proiectare , deoarece nu era nici un motiv. Este iarăși la fel de evident că acestă poțiune de rigolă betonată nu s-a executat, nu pentru că nu era prevăzută în proiect , ci din cu totul alte motive , fie că au uitat , fie că s-au făcut că au uitat , fie din neglijență, etc. . 

voicul

UMB - final round!

FIGHT!

Sau pe romaneste: deschisideti cat mai repede.  :lol: