Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 40 Guests are viewing this topic.

voicul

Eu cred ca nodul Holdea va fi mai aglomerat decat nodul Soimus si ca va fi coloana la iesire de pe A1.
La Holdea iesirea de pe A1 e destul de stransa, deci nu va fi abordata cu viteza prea mare. Problema este panta, care va fi abordata cu viteza redusa de catre tiruri. Cum unele tiruri se incarca si cu dublu de greutate permis ...

elphax

La Soimus, intersectia T de pe DN, azi traficul e mai mare in zona cu panta datorita fluxului suplimentar de vehicule care nu folosesc autostrada. In schimb drumul e cu mai multe benzi si permite tuturor sa se deplaseze cu viteza normala pe care o pot dezvolta. Intr-o luna vor disparea dificultatile.
In schimb la Holdea DN are doar o banda pe sens si cine va urca rampa de pe A va avea dificultati daca in giratoriu vor fi masini care merg spre Deva si vor trebui sa opreasca pentru a ceda trecerea. In special camioanele - cum au spus deja colegii de forum. Atunci vor aparea mici blocaje - cand e trafic intens si cand sunt conditii meteo nefavorabile.
Va amintiti cozile de la Aiud cand e aglomeratie ? Daca nu, le veti vedea in curand , urmeaza Electric Castle si Untold

mircea

@cutter: dacă nu mă înșeală memoria, cred că am fost primul care a ridicat problema conflictului de trafic de la nodul Margina. Exceptând Crăciunul ( am trecut în 23 decembrie în iarnă și era coada de coborâre de la parcare și până în sens, ca să nu mai zic de cozi gen Coșava->CF Ohaba cu 1-a la relanti), recunosc că m-am înșelat amarnic. Și eu am presupus, corect de altfel, că va crește traficul odată cu deschiderea tronsonului, dar acea creștere nu a cauzat dezastrul pe care-l prefiguram. Soluția de bun simț pe care o vedeam eu atunci chiar nu și-ar avea rostul în clipa de față. La fel cu soluția ta.
Ca să înțelegi de ce aș prefera să lăsăm lucrurile cum sunt, vin cu un exemplu de la mine din sat. Pentru că s-au montat NJ pe axul drumului, în 2 intersecții mai mărunte s-au creat sensuri giratorii din balize de plastic pentru stânga/întoarce pe sensul celălalt. Pentru că fluxul principal e tot-nainte în ambele direcții, cei care intră în sens pentru la stânga sau întoarcere ( inclusiv eu când mă întorc acasă de la muncă) s-a ales metoda simplă de avertizare a celorlalți: semnalizare stânga din timp. Desigur, mai apar câte unul sau doi zăpăciți/lună care nu-s atenți și îmi taie calea, dar mai toată lumea s-a obișnuit cu sistemul ăsta și funcționează fără probleme.
Eu zic că mai degrabă, cei 3-9 șoferi/zi care vor merge în continuare spre Ohaba vor semnaliza din timp stânga și conflictul se va rezolva de la sine. Ca să nu mai zic că acele accidente de care vorbești pot fi ușor evitate, pentru că în sens se va circula cu viteză mică și se va putea frâna. În cel mai rău caz, va rezulta o tamponare ușoară. Chiar nu cred că e cazul să ne complicăm cu cedări de prioritate în sensul giratoriu. E un pic overkill.

@ceilalți cu tirurile și panta: nu va fi traficul sufocat de puținele mașini care vor continua pe DN. Începe discuția să zboare către drobul de sare.

istvan78

Eu am observat la iesirea in DN7 de la Soimus urmatorul lucru: camionagii, care, chipurile, ar trebui sa aiba probleme sa iasa cu cedeaza pe panta abrupta, se descurca de fapt mai bine decat multi dintre cei in autoturisme.
Sunt soferi profesionisti si stiu sa anticipeze traficul. Incetinesc si la 5-10 km/h inainte de intersectie, dar tin masina in miscare, vad in departare de la inaltimea cabinei, si reusesc sa iasa in DN7 fara sa opreasca, daca nu opreste veun tembel cu masina mica in fata lor, care se trezeste in ultimul moment ca are cedeaza si calca frana speriat...

Asa va fi si la Holdea probabil, unde e inca mai usor.

drrond7

Numarul ziarelor care citeaza API a crescut cu inca unul! Eu unul nu imi aduc aminte ca ei sa mai fi citat API, dar chiar daca ma insel eu zic ca nu e o asa mare problema. Ideea e ca asociatia devine pe zi ce trece tot mai credibila si mai puternica. Adica o VOCE!
https://www.ramnicuvalceaweek.ro/?p=45219
Carpe Diem!

JohannDB

La Holdea........ Cu toată povestea și "amănuntele" ce au dus în final la realizarea descărcării, printr-un giratoriu "sărac" la raza de viraj, acum se pune problema fluenței trecerii pe aici.
Dacă de la bun început nu s-a vrut a se face o bandă de intrare în A1 dinspre Coșevița spre Deva, bandă dinainte de pod, pe dreapta, în coborâre directă până-n autostradă, pentru o separare fără echivoc a celor de merg pe A1 direct la "Grind"/Deva și cei ce vor să continue spre Ohaba pe DN68A și s-a preferat  cumularea în girație (cu rază destul de mică) a fluxului de trafic, cu viitoarele "inconveniente", la acest moment poate s-ar mai putea aduce o îmbunătățire a "geografiei" girației......
    Pentru asta, ca idee, imaginea de mai jos....





Powered by API/PUM imgur uploader

  De pe una din filmări, ca ghid, ......... Aici (în zona marcată cu roșu) s-ar mai putea face cu costuri minime (oricând/și după ceasul al 13-lea !) o scurtă bandă, de la ieșirea de pe pod, lipită de unica bandă a girației, pe dreapta girației, până-n breteaua de coborâre spre autostradă.....
  Scurta bandă exterioară, ar servi numai celor ce ies direct spre A1 sensul spre "Grind"/Deva.... Desigur că ar fi tot o girație cu o formă atipică, dar ar permite un viraj, posibil fără oprire, dacă există cineva care vrea să meargă spre Ohaba pe DN68A
  P.S. ....Bretele de ieșire am văzut făcute direct de pe poduri (ex: Bremerhaven Sud A27 ieșire 10, în B6) , dar nu am văzut parapet de protecție (glisiere metalice) înalt(e) de 1,65 m ca la noi.....  Glisiere normale la 0,75m înălțime !!
O părere/idee, până când ar fi gata măcar un tunel, care să fie folosit inițial pentru traficul în ambele sensuri între Holdea și Margina....

adrian sibiu

Buna ziua impatimiti ai infrastructurii din Romania si nu numai.Dupa 5 ani de citire a postarilor de pe acest forum astazi m-am hotarat sa-mi creez si eu cont.Vreau sa va aduc la cunostinta ca firma Porr castigatoarea lotului 1 Sibiu Boita si-a marcat cu tarusi si borne aproape intreg lotul.Sper sa reusesc sa incarc si poze din diferite zone .

rocklee

 :)
te asteptam cu noutati...adica poze ...altfel nu te credem.... :p

gruiarew

@JohannDB exact la asta m-am gândit și eu. Fără o separare clară e greu să-ți dai seama ce o să facă ghiolbanul în giratoriu. În Sibiu majoritatea nu semnalizează și care semnalizează... o fac aiurea. Dar când faci totul pe sărăcie (pardon, optimizare) iese un cerculeț ca cel de mai sus. E câmp acolo și loc cât carul. Au înghesuit cercul ăla vai mama lui, fără a se gândi că probabil va fi folosit de acum mulți ani înainte....

'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

schluppi

JohannDB: Ideea e excelenta si usor de realizat. Ar rezolva satisfacator situatia de acolo. Astfel de banda exista la multe giratorii in Ro.

cutter

Am primit astazi dupa un an si jumatate de lupta in Justitie PTul complet de la LD4 - Dealul Șoimuș.

Diseară voi încarcă materialele aici.

carutasul

acum că tot îl putem vedea în teren :)

alin_simeriaveche

Asta a fost așa în batjocură.... să nu spună că nu s-au ținut de cuvânt. Sigur puteau de la început dar au vrut să își arate"mușchii"/prostita

carutasul

trebuie să le trimitem o notă "nu le mai vrem, ne-am dat în final  seama că secretul proiectului trebuie păstrat" :)

Ionut

Sunt curios ce data are acel PT. Și care sunt diferențele fata de ce s-a executat efectiv.