Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 20 Guests are viewing this topic.

rocklee














Powered by API/PUM imgur uploader


GATA AM TERMINAT .. :D.. NGC ...scuze pentru intarziere .. O:-)

poti sa pui mesajul ...

o seara faina la toti... :bye: :bye:

TibiV

Din ciclul "o imagine face cat o mie de cuvinte"...
Asta este probabil cea mai buna si mai lamuritoare poza despre sistemul asta de pamant armat pe care il foloseste UMB-ul.
Cat de inalt/gros este fiecare strat, cum se intaleaza L-urile din plasa metalica, cum si cat se indoaie, si cum se imbina cu geogrilul...
Quote from: rocklee on May 24, 2019, 10:35:05 PM


rocklee,
+1
:cheers:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rocklee


NGC

#46398
PiSi 5

Dupa cum ziceam si in alt topic, nu am putut sa intru pe forum zilele astea ca sa va zic ce informatii am mai primit.

Quote from: NGC on May 20, 2019, 04:51:40 PM
Mai avem putin de asteptat pentru judecarea recursului, dar intre timp CNAIR a respins din nou pe cei de la CHINA RAILWAY, asa ca avem noi contestatii (CHINA RAILWAY si ASTALDI).

Pronuntarea pentru recurs se va face abia la sfarsitul lunii.

Quote from: NGC on May 20, 2019, 05:10:33 PM
Am reformulat mesajul anterior pentru ca initial reiesea din el ca ASTALDI ar fi fost deja o data respinsi, dar de fapt ei erau atunci cei pe care vroiau sa ii desemneze castigatori. Dar din ce am auzit acum, si ASTALDI ar fi fost respinsi acum, din cauza problemelor financiare (inclusiv contracte reziliate si cu abateri grave). Revin cu informatii pentru a confirma sau infirma asta, pe masura ce raporteza vrabiutele.

Zvonurile erau putin diferite fata de situatia reala. Vrabiutele spun ca CNAIR nu a vrut sa accepte inlocuirea unui subcontractor (din cauza problemelor fiscale), in ideea de a descalifica oferta ASTALDI.
ASTALDI a contestat decizia si acum asteptam rezolvarea contestatiei, dar sansele ca ASTALDI sa castige sunt foarte foarte mari.

Ionut

Deci pana la urma sa inteleg ca ar iesi castigatori tot cei de la Astaldi? Ar fi bine, sincer. Cealalta optiune este... ma abtin.

razvan96

Se referea cred la faptul ca Astaldi are sanse mari sa li se rezolve favorabil contestatia si sa revina in cursa.Sansele de a castiga atribuirea lotului depind de decizia CAB in cazul descalificarii China Railway (chinezii fiind pe primul loc dintre ofertele ramase).Daca China Railway castiga acolo, CNAIR vor mai putea atribui altcuiva doar daca le gaseste altceva in oferta sa ii descalifice.

Ionut

Deci, recapitulare la PiSi5.

Clasamentul:
1. TS
2. Chinezii
3. Astaldi
4. Pizzarotti

1. TS este descalificata, contesta, apoi renunta la contestatie. TS = OUT 100%

2. Chinezii sunt descalificati, dar contesta si CASTIGA la CNSC. Astaldi si CNAIR fac recurs la CAB si momentan asteptam decizia pe recurs (care va fi definitiva) a CAB care vine la finalul lunii mai (saptamana viitoare).

2.1. Daca CAB da dreptate chinezilor, CNAIR trebuie sa le reevalueze oferta si, daca nu vor gasi ALT motiv de descalificare, chinezii castiga. Apoi Astaldi poate contesta, desigur.

2.2. Daca CAB intoarce decizia CNSC si da dreptate Astaldi&CNAIR, atunci chinezii sunt OUT 100% si Astaldi castiga (fara alte contestatii, probabil).

3. Intre timp, s-a intamplat deja 2.1. in sensul in care CNAIR a reevaluat oferta chinezilor si au descalificat-o din nou, iar decizia este contestata de chinezi (dar si de Astaldi?!)

razvan96

#46402
Nu chiar.CNAIR vrea sa descalifice si Astaldi, de aia italienii au contestat.China Railway-Viaponte a fost si ea descalificata din nou de CNAIR, aparent din acelasi motiv ca si prima data (daca se confirma asta, in conditiile in care e in curs de judecare o contestatie, e absolut jenant si nu inseamna altceva decat ca nu au gasit un alt motiv sa ii scoata din cursa).Se incearca aparent atribuirea catre UMB-Aktor (ei sunt pe 4, nu Pizzarotti).


Ionut

Aha, acum e mai clar. Parca era vorba ca pe 4 avem Pizzarotti. Stii sigur ca Aktor-UMB sunt pe 4?

NGC

#46404
CHINA RAILWAYS nu are recurs la CAB dupa prima contestatie la CNSC, pentru ca acolo au castigat. Ei sunt acum din nou la CNSC in urma unei noi descalificari.
ASTALDI e in schimb la CAB cu recursul la decizia CNSC in favoarea CHINA RAILWAYS. In plus, au depus acum la CNSC o contestatie impotriva deciziei CNAIR de a nu le accepta schimbarea unui ofertant (ceea ce ar putea determina descalificarea lor), contestatie cu sanse foarte foarte mari de castig.

Ionut

Deci, mai simplu zis, CNSC o sa spuna ca oferta Astaldi e buna, chiar daca CNAIR s-a sucit si au gasit ceva in ea (zic ei). Dar nu inteleg de ce naiba s-au apucat sa descalifice oferta Astaldi. Cine e pe 4? Putem afla sigur?

razvan96

Nu m-am exprimat corect, imi cer scuze, dar era clar ce am vrut sa zic.Si da, Pizzarotti era pe 4, nu UMB-Aktor, am re-verificat si eu acum mesajul lui NGC, era corect ce ai scris Ionut.

NGC

#46407
Sunt niste articole in Legea 98 / 2016 care ii obliga sa verifice care e situatia subcontractorilor, iar unul din ei, UTI GRUP are ceva restante la fisc si asa CNAIR ar putea descalifica oferta celor de la ASTALDI.

DAR, legea le da posibilitatea celor de la ASTALDI sa inlocuiasca pe acest subcontractor (o singura data), iar CNAIR nu a acceptat asta pentru ca au interpretat altfel legea. Stiti voi ca ei sunt maestri in arta asta. ;)

NGC

Trebuie sa citez paragraful pentru ca altfel e mai greu sa inteles.

Quote from: Ionut on May 25, 2019, 09:53:48 AM
3. Intre timp, s-a intamplat deja 2.1. in sensul in care CNAIR a reevaluat oferta chinezilor si au descalificat-o din nou, iar decizia este contestata de chinezi (dar si de Astaldi?!)

ASTALDI nu a contestat decizia de descalificare (din nou) a chinezilor.

Ionut

Mda. Niste cretini. Oricum chinezii au sanse maxime la CAB. Deși am mai vazut decizii ale CNSC întoarse la CAB. Interesant este că au descalificat-o din nou. Știm pe ce motiv?