Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 56 Guests are viewing this topic.

Ionut

Pare-se ca au mai inaintat la biscuti la Holdea. Dar eu tot nu sunt multumit. Vreau sa fie gata in iunie! Si nu prea se poate in ritmul asta.

ladposta

iar eu ma tot intreb ce-oi gasi deschis pe A1 (pana la Sebes) cand vin in tara pe 28 iulie sau la intoarcere in jur de 14 august

RaduLuc

poza incarcata de mine arata chiar progresul, conform proiect inaltimea maxima, care este in zona pozei, are 7.5m, iar acum inaltimea pe zona respectiva are 6m (trebuie tinut cont ca se incepe de mai jos partial placile sunt ingropate), pe 30-50 % din zid lucrarile sunt la cota din proiect. problema a fost cu treptele zidului, care trebuie facute una dupa alta. Maccafferi furnizeaza echipele, 2 de zi si una noaptea, nu cred ca vor fi probleme cu finalizarea, daca vremea va fi Ok.

Ionut

@RaduLuc, te hazardezi sa dai un termen de finalizare? Adica sa fie gata, pregatit pentru receptie si deschidere trafic, chiar daca la receptie ar putea ramane cateva lucruri de facut in urmatoarele cateva luni.

Morosanu

Tocmai din Maramures sunt subcontractorii la Holdea (nr de MM la autobasculanta din imagine)?
Politica distruge tot ce atinge.

RaduLuc

#46115
Din informatiile pe care le am, la Holdea maxim la sfarsitul lunii iunie va fi gata. Nimeni nu poate spune cu exactitate daca va fi asa, conteaza si vremea, sa nu uitam contractul pentru bretea a inceput practic in martie, cu ceva avans in Februarie, iar vremea e factor decisiv avand in vedere termenul de finalizare de 3 luni. Daca vorbim de contractul principal sigur va fi gata pana la sfarsitul lui Iunie, poate cu ceva lucrari minore in perioada de garantie....

voicul

Eeee termen de finalizare 3 luni ... nu e ca si cum ar fi primul contract care nu se termina la timp.

Desi o sa ploua in mai si iunie, nu cred sa afecteze termenul de sfarsit de iunie.

raresu

#46117
Quote from: elphax on April 25, 2019, 04:20:41 PM
estimez ca mai au de urcat 3-4 metri cu peretele armat si zgura

^Parerea mea e ca la Dealul Lilieci terasamentul va mai fi inaltat cu minim 5-6 metri, in unele zone cu siguranta mai mult. Drept referinta putem lua aripa de beton dinspre Bejan care incheie / leaga zidul de pamant armat. Putem compara aceasta diferenta de nivel chiar cu limitatorul de gabarit de pe DN ( acela ar trebui sa aiba parca minim vreo 4,5 metri inaltime). Cota superioara a aripei de beton nu e ascutita, ci se termina plat, ceea ce cred ca prefigureaza inca o terasa intermediara (retragere) - intrebarea ar fi daca mai vine inca un nivel de terasament peste? Ar putea fi nearmat?
Stiu ca se vorbea in trecut pe forum si ca cota ar fi mai inalta pe la mijlocul dealului, cu 1-2 metri fata de capetele dinspre viaducte.. Poate cineva detalia...?!
Deasemenea parca remarc ca au carat mult din materialul care era in plus pe terasament(sapaturi / finisari pereti de stanca/etc)

AlinC, multumim tare mult pentru filmare!! :)

Ionut

Quote from: Ionut on April 22, 2019, 07:26:03 PM
PiSi4, foraje pentru studii geotehnice facute de un constructor care vrea sa oferteze. Intai pozitie pe Facebook, apoi pe forum (mai rar facem asa, dar uite ca acum am facut). Nu va spunem care constructor, ca nu e ok. API pe Facebook

Pozitia asta a fost preluata de Adevarul.

Quest

#46119
Quote from: raresu on April 26, 2019, 12:22:43 AM
Stiu ca se vorbea in trecut pe forum si ca cota ar fi mai inalta pe la mijlocul dealului, cu 1-2 metri fata de capetele dinspre viaducte.. Poate cineva detalia...?!

Quote from: Quest on October 15, 2018, 01:50:52 PM
(...)
Daca solutia din SF a ramas neschimbata, atunci cota culeei estice a pasajului Bejan @ km 96+625 e la 202,46 m. Cota vestica a pasajului Soimus 2 @ km 97+750 e la 202,90 m. Ambele pasaje sint in rampa respectiv panta, intre ele A1 avind in zona centrala cota 205,30 m (km 96+925 - km 97+475). Asadar, dinspre ambele pasaje de la capetele tronsonului, A1 urca <3m.

Colegul Pelan87 (disparut de pe PUM din 12.2018 ?) a pus in 10.2018 aceste 2 randari pentru Dealul Liliecilor.
Acum stim deja ca zidul de gabioane are de fapt o bancheta la ~10 m de sol (pe masurate, azi in capatul zidului dinspre Bejan).


Common sense will get you far !


vancouver

Cred ca poti sa-i scoti pe Salini din grafic. Nu mai au contract iar procentul nu are cum sa se mai modifice.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

RaduLuc


rocklee

#46123
Hopa au apărut  marcajele . De unde este imaginea. Dela teiu sau lapugiu

Grogo

#46124
Multumim pentru poza.Sunt eu orb, sau rigolele nu sunt facute?
Nu zice niciodata: nu se poate, ci incepe intotdeauna cu: sa vedem.