Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 58 Guests are viewing this topic.

cezar-mario2012

Articolul este trunchiat, probabil se referea la Deva-Sibiu,  mai ales ca la sfârșit se da termen 2015. Oricum se mișcă destul de greu guvernul pe acest domeniu, iar Sova este pe dinafară,  macar de s-ar lua un consilier care sa urmareasca stirile de pe site-urile de specialitate ca să numai debitaza același aberații.


boer_escu

#9332
Un scurt filmulet de astazi, cu lucrarile de la dealul problema dintre Cristian-Sacel pe lotul 4 al Orastie-Sibiu:

http://www.youtube.com/v/AggJBMqIccE

mitsu

Nu inteleg de ce n-au facut si aici tunel. Nu e mai costisitor sa tai jumatate de deal?

iuli

Nu sunt specialist, dar cred ca nu prea se putea din cauza terenului. Daca ai fi incercat cut&cover se duceau peste tine peretii de la debleu cand sapai, daca ai fi incercat sa faci cu o masina nu se putea sustine pamantul peste tine si se prabusea tavanul.
Din cate stiu eu cut&cover e recomandat de facut undeva unde e prea adanc pentru debleu dar nici destul de adanc incat sa nu poti face niste pereti. Exemplul de tunel de pe A1 e destul de clar.
Iar pentru tunel facut cu masina de sapat trebuie sa ai un sol foarte tare, de exemplu roca de munte, care sa poata sa sustina singur tavanul inainte de a fi armat.

Daca am gresit rog sa fiu corectat ca nu sunt specialist...
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

mitsu

Nici eu nu sunt specialist. Stiu insa cazuri in care, cand se sapa un tunel cu masina, in teren mai putin solid, se baga o presiune a aerului mult mai mare in tunel, odata cu inaintarea masinii, astfel incat sa reziste tavanul pana se betoneaza in interior. Iar accesul se face printr-o camera de presurizare/depresurizare. Acum nu stiu daca se putea si aici.

boer_escu

#9336
Alt filmulet cu lucrari din zona, in portiunea dintre dealul cu probleme si tunel.

http://www.youtube.com/v/vW54sgxtM-k

boer_escu

Si o mica panorama cu tot dealul (scuzati portiunile lipsa...)



Uploaded with ImageShack.us


ghrt

Cu maşinile TBM se va săpa şi M5 în Bucureşti, prin sol nisipos, deci se poate. Am înţeles că i se daptează doar capul în funcţie de sol. Probabil că sunt alte considerente.
Cont (aproape) inactiv.

florin74

#9339
Quote from: ghrt on July 26, 2013, 07:40:25 PM
Cu maşinile TBM se va săpa şi M5 în Bucureşti, prin sol nisipos, deci se poate. Am înţeles că i se daptează doar capul în funcţie de sol. Probabil că sunt alte considerente.

In primul rand de costuri, care sunt foarte mari pentru montaj/demontaj (de exemplu  la M5 cred ca durat 3 luni sa monteze cele 2 TBM, vezi mai multe detalii si informatii pe http://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=233&t=1707).

Uite niste poze privind montajul TBM la M5

http://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=234&t=2134&start=182

Lupul81

Quote from: florin74 on July 26, 2013, 03:38:31 PM
Basme si povesti nemuritoare, vad ca se persevereaza in prostie, avea dreptate cine spunea ca omul tinde sa-si depaseasca limitele...

Oare vin ceva alegeri ?   Toata lumea ar fiu bucuroasa ca la anu sa fie gata toate tronsoanele, doar ca la unele nu s-au apucat de lucru, si din cate stiu e 6 luni proiectare si 2 ani executie.....asa ca.... Dar asta da bine la publicul care habar nu are de autostrazi !
Life is a fight.....enjoy !

adirt69_70

#9341
Quote from: boer_escu on July 26, 2013, 07:33:21 PM
Si o mica panorama cu tot dealul (scuzati portiunile lipsa...)
salut vin si eu cu poze facute astazi la dealu problema
https://plus.google.com/u/0/photos/110060984273089512132/albums/5904995548827377905

tigrel58

Bine ai venit si pe aici, nu numai dincolo.
Spuneai ca au fost sefii italieni. Ai aflat ceva "pe surse" ?

adirt69_70

nu am auzit nimic nu avem timp de stat de cand au fost au marit programu pana la 20.00 se grabesc cu dealu si cu tunelu la nodu rutier nu se mai misca nimic

SB76UFO

#9344
Asa cum am primit "ordin" de la IONUT, vin cu updateuri pe lotul 4

















"Prostia este eternă și invincibilă"