Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

10 Members and 27 Guests are viewing this topic.

vancouver

#9300
Quote from: verdiuc on July 23, 2013, 11:52:13 PM
Pe de alta parte, din cei ce bat drumul asta spre Germania de sud-est ....imi puteti spune:
a) ce orase ar merita vizitate in afara de Budapesta si Viena
b) unde s-ar putea eventual innopta pe drum, daca nu merge sa fac drumul dintr-o bucata ..
c) daca politia e tipicara pe drum.

Sa nu incerci sa faci drumul dintr-o bucata. Un hotel pe drum costa 50, maxim 60€ pentru o noapte (2 persoane).
Daca faci dintr-o bucata, oboseala dublata de monotonia autostrazilor va face ultima parte a calatoriei un cosmar, cu risc crescut de accident. Plus noptile nedormite din tinerete, se razbuna la batranete. Economisesti acum 60€ si poate cheltui apoi sute de € ca sa te refaci medical sau peste ani mii de euro...

Hotel, recomand aici: http://paprikacsarda.hu/ro.html. La granita dintre Ungaria si Austria, direct pe autostrada. Pretul este de regula 44€/noapte pentru camera dubla, incl. mic dejun. E bine sa ajungi pana la ora 22. Neaparat faci rezervare telefonic cu minim 1 zi inainte.
Alternativa: daca vizitezi Budapesta, un hotel chiar in Budapesta. 50-60€ la 3 stele.

Viena nu-ti recomand s-o vizitezi in graba. Ia-ti minim 1 zi completa. Eventual inlocuieste cu Praga. Acolo 2-3 ore ajung pentru partea esentiala.

Obiective interesante in Germania, pe care nu ti le recomanda marile cataloage, dar merita din plin:
- Rothenburg ob der Tauber
- Bamberg
ambele localitati mici, dar senzational de frumoase. Evident e vorba de partea medievala.
Ar mai fi la Nürnberg muzeul cailor ferate, daca te pasioneaza, plus cetatea veche Nürnberg - must see.

ATENTIE: In Germania pe autostrada sunt alte reguli: te dai imediat la o parte pe banda cea mai din dreapta libera. Chiar daca sunt 3 sau 4 benzi, daca e libera, mergi pe prima. In Austria e mai lejer, pentru ca teoretic nu se circula cu viteza. Pe de alta parte in Germania NU AI VOIE SA STAI IN SPATELE ALTEI MASINI, la mai putin de o lungime de TIR sa zic asa groso-modo. Adica nu ai voie sa presezi. Daca o faci si ai ghinionul sa fi prins de politie, amenzile merg pana la 400-600 €, iar daca cel din fata te reclama poti face si inchisoare pentru intimidare si creare de situatie periculoasa pentru viata. Evident ca sunt si bizoni, care nu respecta regulile de mai sus: unii nu se dau nici de-al dracu de pe banda de depasire, altii vin pana la 1 metru in spatele tau. NU TE LUA DUPA EI. POTI S-O PATESTI. Daca totusi unu' nu se da din fata ta si e liber si sta pe banda de depasire, mai bine il iei usor prin dreapta (amenda 30-35€), dar nu risti sa fi acuzat de initimidare si fortare.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Sargon1806

#9301
Quote from: verdiuc on July 23, 2013, 11:52:13 PM

b) unde s-ar putea eventual innopta pe drum, daca nu merge sa fac drumul dintr-o bucata ..


Iti raspund doar la aceasta intrebare, la celelalte cine o sti mai bine :)
Eu am innoptat in doua locuri. Cel mai des la Tatabanya, km 65 dupa Budapesta, la Panzio-Restaurant. Daca vii dinspre Budapesta, trebuie sa iesi spre benzinaria Shell si apoi se faci dreapta prin pasajul de sub autostrada. Nu e foarte complicat. Tot pe acolo o iei si ca sa iesi si sa continui spre Austria. Ultima oara costa cam 45 EUR camera dubla, micul dejun mai era inca vreo 3 EUR. Dezavantajul e ca toata noaptea iti trec TIR-urile pe acolo. Dar daca esti rupt de oboseala nu mai auzi nimic.

imagine - http://goo.gl/maps/2Hs9o
locatie - http://goo.gl/maps/kG9uG

Mai este un loc fain, daca pleci din tara devreme si daca te tine. E in Amstetten (aprox. 100 km dupa Viena). Se numeste Ybbsstalhof, cam ai nevoie de GPS sa ajungi acolo, pentru ca e destul de retras. Eu tot pe GPS l-am gasit ( iGO 8 ), cu tot cu numar de telefon. E bine sa ai numarul de telefon de acolo. E o doamna mai batrana care are grija de pensiune, dar nu sta acolo peste noapte. Eu am ajuns dupa ora 23 si a trebuit sa o sun ca sa imi deschida si sa ma cazeze. N-ar fi rau sa stii germana. Nu stiu daca vorbeste si alte limbi, desi probabil o engleza de baza stie. Preturile similare cu Tatabanya, foarte curat si foarte linistit. E la o distanta de vreo 2 km de autostrada (ca sa continui spre Germania nu e nevoie sa te intorci pe aceeasi iesire, mergi spre urmatoarea ca e la cativa km), doar din cand in cand mai trece cate un tren (e o cale ferata in apropiere). Dar in rest dormi ca un prunc. Dimineata mic dejun pentru 2-3 EUR/pers. Nu cine stie ce... pesmeti, gem, unt... chestii obisnuite.

imagine - http://goo.gl/maps/22OdT
locatie - http://goo.gl/maps/S8UPJ

simotm

#9302
Quote from: dorum on July 23, 2013, 07:24:38 PM
LOT3 Cosevita - Gothatea - constructor Teloxim & Aldesa - urmeaza semnarea contractului
LOT4 Gothatea - Soimus - constructor UMB - urmeaza semnarea contractului

Podul peste Mures e inclus in LOT4 sau LOT3 ?
Intreb fiindca Ilia-Gothatea sunt cca 7km si in zona aia Muresul numa' drept nu e ....

Ionut

Muresul este traversat de la sud la nord imediat dupa Grind la sud de Campuri-Surduc (pe lotul 3) si autostrada apoi nu mai trece la sud de Mures pana in Soimus (Deva). Acele coate ale raului sunt evitate, a se vedea mai jos.



dimensiune completa

doryan93

#9304
Sova inca nu stie de rezilierea contractului cu Alpine, zicand ca este doar un zvon. Sau vrea sa ascunda ceva, sau  este prost informat, asta ma face sa ma gandesc la harababura, pe care o are in minister. :lol:

http://www.bursa.ro/dupa-intrarea-alpine-in-insolventa-autostrada-nadlac-arad-ajunsa-la-85-procente-ar-putea-ramane-neterminata-211950&s=companii_afaceri&articol=211950.html

ghrt

Din cum arată loturile, am impresia că UMB are noroc de o lucrare fără complicaţii majore, nu au de realizat nici măcar nodul cu DN7.
Cont (aproape) inactiv.

reed

si de la belint la izvin?ce se intampla  cu bucata aia?

SILVIUFG

Quote from: reed on July 24, 2013, 10:55:30 AM
si de la belint la izvin?ce se intampla  cu bucata aia?

Acea bucata de autostrada va fi realizata de o asociere de 2 persoane fizice autorizate, respectiv dl Pop si dl. Sova. Nu au dealuri de taiat, nici viaducte de facut si probabil vor sa o faca personal. Imi scuzati ironiile dar altfel nu-mi explic de ce pe cele 3 loturi din Lugoj-Deva s-a putut solutiona problema desi au fost contestatii si acolo, iar pe Tm-Lugoj lot 2 se amana de parca au de lansat o naveta spre Marte. :(

Ionut

Va rog CITITI STIRILE sau macar CITITI SEMNATURA MEA sau macar CITITI PRIMUL POST DIN THREAD inainte de a comenta! Izvin-Sanovita (Timisoara-Lugoj lot 2) tocmai IERI am discutat ca s-a finalizat procesul (contestatii prin justitie) si a fost atribuit catre Salini-Secol. Vedeti postarile de ieri!!!

SILVIUFG

#9309
Quote from: Ionut on July 24, 2013, 11:10:07 AM
Va rog CITITI STIRILE sau macar CITITI SEMNATURA MEA sau macar CITITI PRIMUL POST DIN THREAD inainte de a comenta! Izvin-Sanovita (Timisoara-Lugoj lot 2) tocmai IERI am discutat ca s-a finalizat procesul (contestatii prin justitie) si a fost atribuit catre Salini-Secol. Vedeti postarile de ieri!!!

Din ce s-a scris ieri eu intelesesem ca e vb de lotul2 din Lugoj-Deva.

ciprebbe

#9310
Quote from: frunzaverde on July 23, 2013, 03:01:07 PM
Quote from: Ionut on July 23, 2013, 02:53:00 PM
Ori pe mine nu ma duce mintea, ori sunt 1000 de pareri. Spuneti-mi si mie CLAR ce se intampla pe Lugoj-Deva lot 2. Se reia, se atribuie catre Salini, mai sunt cai de atac sau ce?! Deci clar, nu cu o mie de explicatii. Ca sa trec in semnatura.

Se atribuie catre JV Salini – Secol SpA. Nu mai exista cai de atac.

Off mama ei de confuzie

Pe Tm-Lugoj lot 2 S-a anulat doar raportul procedurii de atribuire. Adica rezultatul. Deci nu avem constructor inca!
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

cricric

Lotul 2 din Timisoara-Lugoj e inca in aer

SILVIUFG

ma si miram sa treaca solutionarea unei astfel de probleme aproape neobservata. Pai in ziua cand vom avea constructor pe lotul asta tre' sa dam party!!

udar

fartilor,
de lotul-2 Timisoara-Lugoj din cate se vede si se aude pe aici o sa aflam exact cand o sa fie gata Deva-Sibiu si Lugoj-Deva cine o sa faca acest tronson.................:)
cei dintai vor fi cei din urma ,  acest tronson a fost scos la licitatie la inceputul celor 16 loturi din Sibiu-Nadlac si o sa fie ultimul executat....:)

Pellady

#9314
Quote from: ghrt on July 24, 2013, 10:38:15 AM
Din cum arată loturile, am impresia că UMB are noroc de o lucrare fără complicaţii majore, nu au de realizat nici măcar nodul cu DN7.
UMB va face nodul de la Soimus (Deva) care este destul de dificil. Iar traseul de-a lungul Muresului va fi destul de anevoios luand in considerare faptul ca va avea multe portiuni de consolidat impotriva eroziunii raului, iar pe dreapta  (pe directia de curgere a raului) vor fi dealuri care vor trebui stabilizate la randul lor.