Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

10 Members and 24 Guests are viewing this topic.

Cozak

Eurocopter si Dorum bravo!Abia astept sa ma dau de la Sanovita la Traian Vuia pe A1.E o gura de aer in drum spre Deva.

stangabriel

#9196
Am trecut aseara de la Deva la Sibiu,si se lucra puternic pe toate loturile. Ziua la dus era  pauza,probabil mai evitau caldura.

Florin


phb2

Après Nadlac, Bors, voici maintenant Calafat.
Peut être Ok pour les roumains qui connaissent bien la géographie et les villes et villages frontières de la Roumanie ( et encore, je n'en suis pas absolument certain que tous les roumains soient capables de situer correctement Nadlac, Bors, Calafat sur une carte ).
Pour les étrangers, par contre,  Nadlac, Bors, Calafat, c'est inconnu ( que les habitants me pardonnent ).
Pourquoi ne pas indiquer les grandes villes proches des frontières, Arad, Oradea, Turnu Severin ? et,
à partir de Arad , Nadlac - Szeged ( ou Budapest )
à partir de Oradea, Bors - Debrecen ( ou Budapest )
à partir de Turnu Severin, Calafat - Sofia.
Je pense que cela serait plus facile pour tout le monde.

phb2

Quote from: dorum on July 19, 2013, 08:36:50 PM
DJ 609B de Balint




Oups, toutes ces vagues, j'ai le mal de mer.
Ceci dit, malgré le zoom, cela ne semble pas être une illusion d'optique ; les glissières de sécurité suivent le mouvement. J'espère me tromper et que ce n'est pas grave.

Ionut

Quote from: phb2 on July 20, 2013, 05:58:23 PM
Oups, toutes ces vagues, j'ai le mal de mer.

E doar iluzie optica, distantele sunt foarte mari, se vede cu usurinta.

laurashgeo

@phb2 je peux te donner un exemple très connue ou est indique une petite ville proches de frontière et que tout le monde le connait: Passau. Je crois que personne ne visite Passau mais 99% des personne qui ont passer d'Allemagne vers Autriche(ou Roumanie) connait le petite ville. Peut être dans certains endroits il y a plusieurs routes qui passe la frontière prés d'une grande ville. C'est mieux, a mon avis, d'avoir le nom de la ville la plus proche de la frontière.
Si on parle des petites villages près de la frontière, tu connais Macquenoise :D ?(la douane du film Rien à déclarer)

cosss

#9202
restul lotului Straco(nici nu prea imi vine sa o pun)..nu sunt mari deosebiri














Ionut

Quote from: cosss on July 21, 2013, 03:13:59 AM
restul lotului Straco(nici nu prea imi vine sa o pun)..nu sunt mari deosebiri

Am spus-o eu mai sus, nu sunt mari modificari si nu inteleg de ce sunt asa in urma fata de Strabag, nu e un lot dificil (comparativ cu 3 si 4). E la nivelul lotului 1, iar lotul 1 este mult in fata.

Ionut

Ecouri in media dupa ultima filmare:

si
Turnul Sfatului
Hotnews (s-a mai pus linkul)

BoGDaN

Nu demult, ne spuneau baietii cu experienta ai forumului (nenea sau alecu numai retin) ca Straco traieste din ce primeste de la stat&UE. "Zi-mi cum stau cu platile sa iti spun cat au lucrat" as zice eu.... Oricum asa au facut si pe Deva-Orastie. Dezamagitor? Pentru mine foarte! Dar n-ai ce face. I-am tot laudat dar astia sunt. Atata pot.
Au luat totusi bani foarte frumosi din ce au construit si nu se compara cu PA&CO sau Romstrade, ci mai degraba merita totusi incurajari. Astia nu sunt pe furat, dar atat pot.
Strabag, raman seriosi si vor termina. Ca si Astaldi. Am incredere.

Ionut

Vrei sa spui ca Strabag si Astaldi lucreaza "pe caiet"? N-as zice. Daca era asa, erau gata loturile.

BoGDaN

Ahh nuuu, Doamne fereste...nu am spus asta. Aprilie 2013 era termenul. Doar ca Strabag si Astaldi nu imi creaza emotii. Chiar daca au intarzieri, daca ei avanseaza un termen, se vor tine de cuvant.

cosss


mishu77

Am venit astazi de la Teius la Timisoara si pe lotul 1 (Strabag) la ora 17:20 se lucra chiar binisor. Sunt intarziati la Tartaria dar acolo cu mobilizare buna se face umplutura destul de repede. Poze nu am.