Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 48 Guests are viewing this topic.

Ionut

SIBIU-PITESTI SECTIUNEA 4
PLANUL DE ANSAMBLU

Sectiunea 4 are 9,861 km, intre bornele km 81+900-km 91+761

Atentie. KM 91+761 al Sectiunii 4 este ACELASI cu KM 92+600 al Sectiunii 5. Au ambramburit kilometrajele!






Ionut

SIBIU-PITESTI SECTIUNEA 4
PROFIL LONGITUDINAL GENERAL

A se vedea cat urca si cat coboara autostrada! Inca o data, vedeti ca sunt doua borne km - una este borna refacuta, cealalta este borna veche, din studiul IPTANA 2007/2008.








Ionut

SIBIU-PITESTI SECTIUNEA 4
PLANURI DE SITUATIE

Atentie. Aceste planuri sunt cele din SF IPTANA 2008. Bornele kilometrice sunt cele vechi! Sectiunea 4 incepe la borna km veche 76+996 (borna noua km 81+900), inainte de nodul Tigveni!









^ ATENTIE!

De la borna km 83+294 din studiul IPTANA 2008 TRASEUL SE MODIFICA! CNAIR denumeste aceasta sectiune "CONEXIUNE" de dupa km 83+294 (borna veche) si pana la limita cu Sectiunea 5.

In plansele urmatoare avem planurile de situatie ale acestei "conexiuni", traseul NOU (modificat fata de IPTANA 2008).

Ionut

SIBIU-PITESTI SECTIUNEA 4
PLANURI DE SITUATIE

Plansele reproiectate ale "conexiunii", sectiunea modificata fata de IPTANA 2008.

Observati cum difera PRIMA plansa de mai jos fata de ULTIMA plansa de mai sus.







Ca sa va fie mai usor sa decodificati bornele si noul traseu (ca au facut O VARZA TOTALA!) vedeti primele planse, planurile de ANSAMBLU, mai precis a treia plansa de ansamblu unde aveti trecut cu albastru-deschis (cyan) punctat traseul vechi IPTANA 2008.

Ionut

SIBIU-PITESTI SECTIUNEA 4
NOD TIGVENI


Ionut

SIBIU-PITESTI SECTIUNEA 4
PROFIL TRANSVERSAL TIP

Sunt foarte multe tipuri de profile transversale... pun doar unul, cel standard.


Ionut


Ionut

SIBIU-PITESTI SECTIUNEA 4
TUNEL CURTEA DE ARGES - PLAN DE SITUATIE


Ionut

Avem si o premiera, cred. In documentatie avem o filmare aeriana (facuta cu picioarele, dar e filmare aeriana) cu traseul. Atentie, este facuta de CNAIR sau de cine-stie-cine, este pusa in SICAP. Am pus-o eu pe YouTube.


Ionut

Cam astea sunt chestiile interesante. Nu mai pun podurile, sunt obisnuite, nimic special. O sa mai tin documentatia, sa imi spuneti daca vreti sa caut ceva anume. Spor la discutii.

horatiu.cosma

Nu au avut simtul penibilului cu filmarea aia  :lol:?

cristi5

Hai sa fim constructivi, e mai bine decat deloc, poate data viitoare platesc API sa le faca una profi.

danutzu_1069

Te ia ameteala daca te uiți la filmarea aia. La propriu...

Quest

Quote from: horatiu.cosma on March 09, 2019, 06:09:39 PM
Nu au avut simtul penibilului cu filmarea aia  :lol:?

Eu ma straduiesc in general sa fiu moderat in evaluari, ca sa las loc de buna ziua... dar filmarea asta chiar trebuie sa spun ca e o RUSINE. Cum dreaq sa filmezi din avion fara ghimbal si cu camera intoarsa pe dos, incit imaginea se deruleaza de jos in sus, si nu de sus in jos, in sensul de inaintare al avionului ? Cum ?

Ma uitam la film si ma gindeam ca si asta e un motiv in plus Constructorii sa-si dea coate unul altuia si sa incerce traiul din claim-uri. Sa pui pe SICAP asa o filmare facuta in batjocura ?!
Eu as fi curios cit de tare le-ar crapa obrazul de exemplu celor de la ASFINAG daca ar face publica o asemenea filmare de 3 lulele, menita descrierii traseului unei viitoare autostrazi ? Cit ?
Common sense will get you far !

alexV

In sfarsit infrastructura challenging. 16 luni proiectare si 4 ani constructie: 2025 daca nu sunt sincope.