Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 43 Guests are viewing this topic.

luc

#45405
Quote from: TibiV on March 02, 2019, 09:30:08 PM
In filmarea lui AlinC, pe la 03.42 se vede un incarcator frontal bagat intr-un fel de "grota".
Incarcatorul pleaca cu spatele, si cand este la cel putin 5-6 de metri distanta, la 03.51, din peretele "grotei" se desprinde din senin un val de pamant...
Mi-a cam dat frisoane imaginea asta...

Da și asta ma ridica o problemă: zona de care spui, unde se vede acea mini alunecare este zona de fundare a autostrăzii. Asta înseamnă excavări în plus și refacerea unui terasament stabil.

abcxyz

^ Poate greșesc dar acolo nu este totuși vorba despre material excavat din zonele superioare și încă neîncărcat pentru a fi cărat (ceea ce fac abia acum)?

RobertH

Ba da. Acolo ii s-a dat drumu la ce s-a excavat de sus sa fie preluat ulterior de jos cu utilaje si dus (ca sa nu mai catere si camioane pe terasele alea vai de capu lor).

Skynick

Cu siguranta ii dau drumul asa, dupa care eventual se apuca sa indulceasca panta si sa faca alte solutii de drenare acolo. Cu 6 luni inainte de inaugurare nu se schimba nimic daca nu apare ceva catastrofal in perioada asta.

Quest

AlinC multumiri ptr filmare.
TibiV ochi de soim ce esti ;)
Horatiu m-am logat doar sa-ti dau like ptr evaluarea legata de Lilieci. Si eu cred ca la Companie exista un soi de inertie in a accepta solutia tehnica a UMB, desi derularea lucrurilor indica vulnerabilitati consistente.
Germanul2012 multumiri ptr exemplificare. Ma uit ca in ciuda rocii mai stabila decit ceea ce-avem la Lilieci, tot au turnat lapte de beton, sa acopere in special muchia intre terasa si versantul sau inferior.

Ca sa nu fiu gresit inteles, eu imi doresc continuu ca UMB sa termine lucrarea cu succes, tine de mandria nationala sa stii ca ai un constructor solid de autostrazi, care reuseste sa faca fata unor provocari aparte cum e cazul Liliecilor, dar cred ca ne putem pregati sa circulam de la vara doar pe LD3, urmind ca LD4 sa fie eventual pregatit de trafic doar in 2020. Asa ca la Soimus ne vom da frumos jos de pe A1 si vom merge catinel pe DN7 pina la Gothatea de unde vom urca din nou pe A pina la Holdea.
Common sense will get you far !

adiarc

A conduce pe un DN/DJ este infinit mai periculos decat pe o autostradă cu risc de alunecări....așa ca in cel mai rau caz se poate circula doar pe un sens.Readuc in aminte situatia OS 3 unde un 11 luni de autostrada inchisa au murit 11 oameni

acreditarea ideii ca nu trebuie deschis este la fel de paguboasa ca ideea de a inchide 11 luni OS 3,cand s-ar fii putut circula cu restrictii pe drumul tehnologic.

Resping din start o asemenea idee si tinand cont de cum arata acel deal cred ca ideea de a circula pe un sens in zona este cea mai buna solutie
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

rocklee

la minutul 3.42-3.52 din filmarea lui alinC ...este doar o rampade incarcare a mterialului exavat ...aceasta imagine este surprinsa cu doua trei zile inainte de filmare in acelasi loc ...


Europiu

Quote from: horatiu.cosma on March 02, 2019, 11:08:14 PM
La OS 3 doar Baiazid era fatalist. S-a liniștit între timp.

Eu cred că adrian roșca se referea la articolul lui Baiazid despre lotul 4 și oferta mică a UMB. Nu mai găsesc linkul la repezeală dar sigur este arhivat undeva pe contributors.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

cristi5

#45413
Quote from: adiarc on March 03, 2019, 12:45:33 PM
acreditarea ideii ca nu trebuie deschis este la fel de paguboasa ca ideea de a inchide 11 luni OS 3,cand s-ar fii putut circula cu restrictii pe drumul tehnologic.

Sa deschida (partial) e posibil (si trebuie facut ASAP) dar sa faca receptia e o perspectiva tot mai indepartata.

Deci trebuie gasita o solutie de descarcare temporara gen Iernut, sau mers pe doua benzi sub deal (desi daca CNAIR va considera periculos dealul, nu cred ca vor accepta nici asta)

Cred ca trebuie incurajati UMB + CNAIR sa pregateasca 1-2 variante de rezerva pentru a pune in valoare zecile de kilometri terminati din LD4 indiferent de soarta dealului. Deci sa nu mearga exclusiv pe scenariul optimist ca s-ar putea sa ramana ei cu optimismul si soferii tot pe DN.

Solutii sunt multe: la organizarea de santier, la zona de paralelism A1 || DJ etc.

GDPR


Eurocopter

Dupa parerea mea e prea devreme ca sa se traga concluzii fataliste. E ditamai dealul in plina excavatie, e normal sa "lucreze" peste iarna. Vom vedea pe la sfarsit de iunie cum arata santierul, cand patul autostrazii ar trebui sa fie sus, iar excavatiile, ancorele si santurile de scurgere in curs de finalizare.

In cazul in care la vara vedem ca pe solutia actuala deschiderea circulatiei nu este sigura, singura solutie va fi probabil o copertina care evident va avea costuri enorme si cel mai probabil va fi facuta pe alt contract.

wifi

In filmarea recenta este lumina de apus, soarele pe directia cetatii, unele "pesteri" arata mai rau decat sunt din cauza umbrelor lungi.

Foreza cea mare a fost luata. Asta inseamna ca nu se mai fac lucrari grele, piloni, ziduri din beton, la deal.

GDPR

^^In vara precis o sa arate bine, o sa aiba grija constructorul de asta. Problemele o sa apara iarna viitoare si in iernile care vin. Dupa cum ziceam, hiba e (ne)siguranta in exploatare.

elphax

vom circula cu frica doar noi cei de pe forum, mai ales pe sensul spre Ilia. restul se vor duce frumos admirand dealul :)

de asta era bine daca se facea proiectul de optimizare a intersectiei de pe DN7 , ca in caz de probleme sa se poata devia usor circulatia de pe A pe DN

Sorinus

Nu pot sa mai tina inchis ceva vreme sensul spre Ilia si sa se circule pe un singur fir in zona dealului? Nu crapa nimeni ca pe 1km se merge asa, si au loc / timp sa faca dealul ca lumea.