Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 56 Guests are viewing this topic.

mariansb

#9105
poze de azi ora 17.30

nod Lancram; spre Sibiu se pare ca monteaza parapete

[/URL]









[/img]
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

mariansb

nod Sebes Est si continuarea spre Sibiu

Azi am batut recordul negativ pe Alba Iulia -Sibiu. Am facut din centrul Albei pana la giratoriul de la aeroportul din Sibiu o ora si 40 de minute.
Doar de la nodul Lancram si pana la intersectia DN1-DN7 din Sebes am facut 25 de minute, adica intr-un km. Era un politist in intersectie care dirija traficul...
Cand am crezut ca am scapat, la iesirea din Sebes,  am dat de alta coloana, se vede si in poze pe ambele sensuri. Am crezut ca e vreun accident.
Dar nu, tocmai la o ora de varf , in timpul saptamanii s-au trezit sa repare un podet din zona Rahau si vreo 20 de m de asfalt si se circula alternativ :bash:

In seara asta la 22.30 inca mai erau cateva camioane pe lotul Straco.

[/URL]














[/img]
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

alecu26

#9107
Quote from: panda80 on July 16, 2013, 05:07:11 PM
Ce ar avea in plus fata de ei o firma care vine din afara cu 3 oameni si 2 laptopuri? UMB a lucrat foarte mult in Romania, cunoaste mult mai bine hatisurile birocratice de aici, lucreaza in general fara subcontractori, deci nu mai depinde si de altii in realizarea termenelor. Si in ultimii ani a dovedit o mare seriozitate in respectarea termenelor, la o calitate de multe ori mai buna fata de lucrari similare executate de firme cunoscute din strainatate.

ce nu vreti voi sa intelegeti e ca el nici nu a licitat (evaluat) aceste lucrari de pe cele 3 loturi. A pus pur si simplu un pret de 40,00% din buget si documentatia de calificare si a trimis oferta. Nu stiu...poate daca calcula pe bune ii iesea 35% dar poate si 60%.

In plus...situatie e acum interesanta:

din cauza lipsei de conditii privind licitatia simultana pe mai multe loturi, suntem in situatia ca o firma care nu indeplinea criteriile la nici un lot le-ar putea castiga pe toate 3. Adica....nu are nici 25% din cea ce se cere necesar pentru a calificarea la licitatie.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

user201

Câteva poze de pe A1 de ieri. Primele patru sunt de pe fostul lot Alpine Bau, iar restul de pe lotul Strabag:















user201


user201

#9110
În primele două imagini poze din apropiere de Sebeș, de pe lotul Strabag, iar în imaginea a treia intrarea în Sebeș pe DN, dinspre Arad. Ca și în pozele lui mariansb, remarcați mulțimea de tiruri. Ultimele trei poze sunt pe lotul Astaldi, în apropiere de Sibiu.















P.S. I-am prins și noi pe doreii ăia când decopertau podețul respectiv și a fost frustrant să treci prin Sebeș cam într-o oră și ceva și după ce zici că ai scăpat să mai stai și după ei.

nenea_hartia

Quote from: alecu26 on July 17, 2013, 07:52:49 AM
ce nu vreti voi sa intelegeti e ca el nici nu a licitat (evaluat) aceste lucrari de pe cele 3 loturi. A pus pur si simplu un pret de 40,00% din buget si documentatia de calificare si a trimis oferta. Nu stiu...poate daca calcula pe bune ii iesea 35% dar poate si 60%.

In plus...situatie e acum interesanta:

din cauza lipsei de conditii privind licitatia simultana pe mai multe loturi, suntem in situatia ca o firma care nu indeplinea criteriile la nici un lot le-ar putea castiga pe toate 3. Adica....nu are nici 25% din cea ce se cere necesar pentru a calificarea la licitatie.
Cred că ar trebui modificată legea achizițiilor publice, în sensul descalificării imediate a celor clasați pe primul loc și cu o astfel de ofertă joasă. Nici eu nu cred că UMB (sau altcineva) ar putea să facă trei loturi în banii ăia. Sincer, nu înțeleg nici de ce Umbrărescu insistă. Ar putea să se limiteze la unul singur, acum că l-a câștigat. În plus, ar trebui ca UMB să învețe să lucreze cu procedurile de calitate, să-și facă recepțiile parțiale și fazele determinante dacă vrea să și deconteze, că nu mai suntem pe vremea încredințărilor directe. Un fost coleg de-al meu a lucrat o perioadă pe ITS-ul de pe Timișoara-Lugoj Lot 1, iar ăia păreau să n-aibă habar de aprobări de materiale, method statement, faze determinante sau RFIA. M-a șocat să aud, ținând cont că terminaseră deja autostrada. Văd că multă lume zeifică UMB, dar eu le-am văzut modul de acțiune (și relatiile) pe DN18 și-mi ajunge.
Mă tem tare de tot că Lugoj-Deva nu se va face prea curând. Sper totuși să mă înșel amarnic.

tonică

Eu unul cred foarte tare intr-un joc de-a soarecele si pisica cu conotatii pur politice. Ba anunturi cum ca angajeaza foarte multi oameni ( chit ca si pe aici se stia ca angajatii vin mai dinspre moldova, din zone unde saracia face ca si salariile sa fie mai mici ) ba mai apoi ca va trebui sa dea multi oameni afara. Apoi articole in care dadea impresia ca s-a suparat pe toata lumea renuntand la contracte, cum a fost si cazul gilau - nadaselu insa in acelasi timp dand preturi de dumping pe loturile licitate ( cu exceptia celui pe care chiar l-ar fi dorit ). Au urmat contestatii mai peste tot iar acum jocul continua si cu rezolvarea contestatiilor. Probabil ca si azi i se va da dreptate asa ca va avea trei loturi la dispozitie.
Si asa cum ar fi normal si ne si asteptam unii dintre noi, va renunta la ce nu-si doreste ramanand doar cu un singur lot. Pentru celelalte ramase vor urma contestatii a celor ramasi care vor reclama renuntarea umb si probabil o relicitare a lor.
Nu stiu de ce eu credeam ca un pret de dumping se descalifica automat intr-o licitatie de achizitie publica in care primeaza tocmai pretul oferit de cel care liciteaza. Probabil ca nu este asa...

alecu26

si la nivel european nu se descalifica automat.

se recomanda cereri de clarificare si justificari. Normal ca sunt puerile raspunsurile, ca pe orice furnizor nu-l doare mana sa-ti dea un pret foarte, foarte scazut.

Aici se si joaca totul...ca deja aceste raspunsuri sunt greu de a fi judecate obiectiv.

Un pas inainte s-a facut prin introducerea in lege a posibilitati de a da acces firmelor concurente la oferta...anumite parti din ea.

Oricum, azi nu cred ca UMB are sanse sa castige. Lotul 4 a fost diferita situatia.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ciprebbe

http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000305915&id_inst=2
http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000305920&id_inst=2

Astea sunt cele 2 dosare la care asteptam un raspuns azi de la CAB.

In una avem UMB intimat iar in una e petent....asa ca devine interesant.
Sa speram ca nu se da amanare.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

mitsu

Eu unul sper sa castige UMB. Personal, doar ca sofer, nu ca specialist, ma declar foarte multumit de cum au iesit lotul 1 din Tm - Lugoj (ca sa nu mai vorbesc de timpii de executie) si partea sa din Bucuresti - Ploiesti (terminata prima). Daca face la fel de repede si de bine si Lugoj - Deva, ma voi declara si mai multumit.

mitsu

Quote from: ciprebbe on July 17, 2013, 02:30:25 PM
http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000305915&id_inst=2
http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000305920&id_inst=2

Astea sunt cele 2 dosare la care asteptam un raspuns azi de la CAB.

In una avem UMB intimat iar in una e petent....asa ca devine interesant.
Sa speram ca nu se da amanare.

Sincer, nu mai stiu povestea: de ce intr-unul e intimat si in altul petent? Parca situatia era identica si la lotul 2, si la 3. Multumesc ptr lamuriri

alecu26

pai in una contesta ei pe toti si in alta contesta strabag pe toti chiar nici unul nu e castigator.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

mitsu

#9118
Aaa, da, corect, ca in una castigase Teloxim. Pai ar fi culmea ca Strabag sa se certe cu Teloxim si sa castige contractul UMB :D

alecu26

nu ai inteles. Strabag contesta si pe teloxim si pe salini si pe umb.

La fel si UMB.

Oricum...aici (si vom afla in curand) sunt foarte foarte mici sanse sa se schimbe castigatorul. Situatia e diferita de lotul 4.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).