Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 70 Guests are viewing this topic.

mns

Am uitat de el  :) , dar tot ramane o gaura intre el si portiunea de la Timisoara.

mishu77

Chiar daca ramane gaura aia eu zic ca e mai bine pentru DN68A sa raman asa,chiar daca suna ciudat...

Ionut

Quote from: mns on July 09, 2013, 01:00:56 PM
De Alpine se mai aude ceva?

Mda, breaking news, sursa secreta.
Contractul Alpine a fost reziliat.

Se va afla in curand si in presa, stirea e sigura.

Redox

 :(( si acum o luam de la capat... Intr-un fel ma asteptam la asta dar tot odata speram sa nu se intample asa  :(.

dorum

...offffffffffff....offfffffffff... :( :( :( :( :( :( :(

tigrel58

Parca stadiul fizic era pe la 80-83 %.
Decizia, indiferent de partea de unde a venit, nu are nicio logica economica.

penad2007


Eurocopter

Are logica perfecta. Compania e aproape de faliment si de 3 luni nu a mai lucrat nimic pe Arad-Pecica.

mns

In cazul asta e deja clar. O sa mai dureze cateva luni pana evalueaza lucrarile, pana se reface probabil dosarul pentru licitatie, pana se face licitatia, pana se anunta castigatorul, pana se fac contestatiile. Cred ca in Ungaria M43 o sa fie gata cu mult inainte sa mai vedem noi ceva deschis in Arad. Asta daca nu ia aceeasi companie ambele loturi de pe Nadlac Arad, lucru care ar fi probabil cel mai de bun simt.

mitsu

#9009
Pana la urma a fost reziliat de Alpine sau de CNADNR?

Tavi

Ce importanta mai are? Oricum o dai tot in balega moale am calcat :-[

Raducu Popa

Email primit de la Urban si Asociatii...

"Situatia este dificila pentru ca, din toate contractele incheiate si in derulare cu statul in Ro, Alpine a trimis banii in Austria sa isi acopere pierderile de acolo, astfel incat in acest moment nu mai sunt bani pentru plata catre niciunul din subcontractorii romani.

De aceea pentru prima oara se cere firmelor romanesti sa mearga IMPREUNA si SOLIDAR in cazul ALPINE astfel incat ii invit sa ni se alature noua la Urban si Asociatii in demers [avem deja 15 creditori romani cu 18,2 mil euro] pentru ca aici numai IMPREUNA vom reusi sa rezolvam ceva; Cei care vor merge solidar nu vor avea nicio sansa sa isi faca auzita vocea la un faliment de 3,4 mld euro!

Scrieti-ne acum la secretariat@urbansiasociatii.ro"

tonică

daca se plateau toate 'dările' la timp, se statea cu 'biciul' pe constructor, se planuia din vreme mai intai deschiderea arad-pecica si apoi concentrarea lucrului pe restul tronsonului ramas, daca toate aveau o noima si un curs logic si firesc al lucrului nu se ajungea la asa ceva!
Adica tronsonul acesta era deschis inca din iarna iar in primavara cel mult s-ar fi lucrat la finisaje.
In mod normal nu ar fi trebuit ca falimentul firmei sa mai prinda pe santier constructorul.
Cel mult s-ar fi ingrijorat cnadnr-ul pentru garantia lucrarii, ar fi cautat sa faca licitatie pentru o firma care sa continuie reparatiile viitoare. Asa cum ar fi trebuit sa o faca in legatura cu bucuresti ploiesti, unde odata cu caderea romstrade, o anumita bucata din autostrada, teoretic e in grija nimanui...
Atata insa s-au lalait si dus cu pluta unii pe altii incat intr-un final au pierdut amandoi, si alpine si cnadnr.. Fireste ca ne-am astepta ca acum cineva sa grabeasca intr-asa fel lucrurie incat sa avem intr-o luna, doua un alt constructor acolo care sa termine ce este de terminat si sa garanteze lucrarea. Dar nu vom avea, caci exista deja exemplul celuilalt lot, inspre nadlac care va avea si el o poveste lunga si idioata si de toata rusinea... :((

mns

#9013
Deci a facut si Alpine o Romstradeala, numai ca ei nu au bagat banii in Blue Air, ci in compania mama. Nu vad de ce Alpine ar trebui in situatia asta sa scape mai usor decat Nelu Iordache si Romstrade.

vchira

#9014
foarte simplu...Alpine nu a facut o ilegalitate. ei doar au transferat fonduri platite pentru lucrari executate catre firma mama, pe cand Nelu Iordache a primit bani pentru lucrari neexecutate si ia bagat intro alta firma in loc sa ii foloseasca la executia lucrarii.