Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 74 Guests are viewing this topic.

Archi

se face un mic terasament si ca sa nu alunece pun pereti de beton ca si la pasaje peste autostrada. (cel putin asa mi se pare logic)

st3reo

Quote from: mirceal on June 30, 2013, 05:33:22 PM


Are cineva idee daca supratraversarea din capatul centurii SB va avea si pile de sustinere in punctul median al autostrazii?

Si..nu pot sa imi dau seama exact din poze, dar oare mai exista loc pt un eventual upgrade la 3 benzi, ca mie mi se pare ca s-au pus prea aproape de margine. (Oricum daca va fi cazul vreodata de asa ceva sunt alte probleme mult mai mari pe traseul centurii decat aceasta traversare :) )

alin_simeriaveche

parerea mea (si sunt sigur de asta :D) ca nu va avea pile mediane. e prea mare deranj si nu se merita daca se poate face si fara pile mediane.cel putin asa am vazut pe lotul simeria orastie

vancouver

Quote from: alin_simeriaveche on July 01, 2013, 12:27:20 AM
parerea mea (si sunt sigur de asta :D) ca nu va avea pile mediane. e prea mare deranj si nu se merita daca se poate face si fara pile mediane.cel putin asa am vazut pe lotul simeria orastie

Cu pila mediana un pasaj este mai ieftin decat fara. Iar deranjul cu devierea traficului nu-l intereseaza pe constructor sau pe beneficiar, costurile devierii sunt minime. In schimb deschiderea de 24-28m in loc de 2 a cate 12-14m face ca armarea podului (tablierului podului) sa fie muult mai puternica. Consumul de otel este de 4-5 ori mai mare (groso modo), iar cel de beton cu 20-50% mai mare.

Neamplasarea de pile mediane este in schimb o recomandare a Uniunii Europene, pentru cresterea sigurantei traficului, dupa ce au avut loc cateva accidente groaznice, in care vehicule grele au strapuns parapetii si au intrat in aceste pile mediane. O astfel de coliziune inseamna in 99% din cazuri moartea soferului si daca e vorba de un autocar sau microbuz, si a unui mare numar de pasageri. Evident exista si riscul dărâmării podului, care poate cauza alte victime, dar in practica podurile au rezistat, iar la noi sunt supraarmate datorita zonei seismice, deci nu vad un astfel de risc la modul serios.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

st3reo

La noi din cate am vazut nu se respecta nicio regula, cati constructori atatea stiluri de supratraversare.
In schimb de ex. in Italia am observat ca pe toate sectiunile noi sau upgradate, traversarile sunt bineinteles fara pila mediana iar tablierul este facut din otel corten(?) si nu din beton.


phb2

@nenea hartia , 8870
Vă mulțumesc foarte mult pentru această explicații foarte clare și precise. Am înțeles.

phb2

@ Mariansb, 8873
Toate fotografiile la 29 junie sunt cenzurate . De ce?

SILVIUFG

Nici eu nu reusesc sa vad pozele lui Mariansb.

Hercule

Quote from: phb2 on July 01, 2013, 11:54:26 AMToate fotografiile la 29 junie sunt cenzurate . De ce?

Pozele nu sunt cenzurate! Smecherii de la photobucket au observat ca pozele au multe accesari vor sa scoata un ban pe spatele celui ce le-a postat. Rezolvarea e ca pozele sa fie gazduite pe un alt site sau marian sa isi faca (alt fel de) cont pe photobucket.
Deșteaptă-te române!

Sargon1806

Nu prea are legatura cu A1. Poate cel mult cu absenta A1.
Totusi... cand ai aproape 70 de ani, mai poti face chestia asta in siguranta? Experienta e un plus, dar rezistenta fizica...

http://www.rtv.net/un-autocar-cu-turisti-s-a-rasturnat-intre-arad-si-deva-doua-persoane-sunt-ranite_86993.html

mitsu

Quote from: st3reo on June 30, 2013, 11:20:29 PM

Are cineva idee daca supratraversarea din capatul centurii SB va avea si pile de sustinere in punctul median al autostrazii?

Si..nu pot sa imi dau seama exact din poze, dar oare mai exista loc pt un eventual upgrade la 3 benzi, ca mie mi se pare ca s-au pus prea aproape de margine. (Oricum daca va fi cazul vreodata de asa ceva sunt alte probleme mult mai mari pe traseul centurii decat aceasta traversare :) )

Nu, nu va avea pile mediane. Dar nici nu sunt facute pentru ugradare la 3 benzi pe sens. Stiu ca aceasta cerinta a fost scoasa din caietul de sarcini ptr A1, semn ca nu se estimeaza ca va fi vreodata nevoie (nu-mi spuneti sa va dau un document, ca nu stiu de unde sa-l iau, cert e ca am citit odata asta, studiind documentele de la una din licitatii, parca ptr Orastie - Sibiu).

phb2

=> nenea hartia : What is your opinion about the connection between the hill and the viaduct Sacel ?

« Reply #8892 on: June 30, 2013, 09:29:47 PM » op cit
"Intreb si eu ca necunoscator... n-ar trebui realizata legatura cu viaductul (Sacel) printr-o culee? Sau exista vreo alta solutie ca sa nu mai ramana asa, suspendat?"

« Reply #8893 on: June 30, 2013, 10:51:12 PM » op cit
"se face un mic terasament si ca sa nu alunece pun pereti de beton ca si la pasaje peste autostrada. (cel putin asa mi se pare logic)"



mitsu

Quote from: ovidiubu on July 01, 2013, 05:34:59 PM
http://www.turnulsfatului.ro/21250/pe-autostrada-sibiu-ndash-orastie-se-vede-luminita:-a-fost-quot-strapuns-quot-primul-tunel-de-mare-viteza-din-romania-%7C-foto.html

Deci sunt sanse ca in acest an sa fie gata totul, mai putin o parte din lotul 3? Adica sa se circule de la Deva la Apoldu de Sus si de la Saliste la Sibiu? ( oricum nu cred ca va merge nimeni pe zona dintre nodul Cunta si noul nod de la Apoldu... Era bun nodul de la Miercurea Sibiului :D )