Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 36 Guests are viewing this topic.

AlinC


bloem31

Mi se pare mie, sau în spatele zidului a mai plecat o bucata de pământ ?

bloem31

Si după zid sunt doua puncte în care a căzut piatra din deal......Abia a început iarna, și pana în martie muuuuult mai este !  Speram sa nu plece toată munca UMB-ului......

laszlo.robert


Ionut

Pe 8 ianuarie se intorc la munca? Am uitat daca pe 8 sau pe 14 ianuarie. :) Ma lasa memoria.

thinker

#45080
Faptul ca a alunecat material acum nu e cel mai rau lucru. Comparat cu situatia terminarii si apoi la cateva luni sa apara aceste fenomene si apoi inchiderea, si tot procesul cu discutii cine e de vina, evaluari, licitatii, faptul ca acum aluneca materialul si va putea fi rezolvata situatia e cel mai mic rau.

Raman la parerea mea ca trebuie pornit de sus, inca 15-20m largit debleul si scazuta panta si tot odata crescut numarul de terase, plus piloti forati. Dar asta implica multe.

Privind filmarea:
- a cazut in dreptul zidului destul de mult material, si nu a plecat de sus ci intre terase
- inca in 5-6 puncte a mai cazut material, a cazut langa recipientele albe
- e cel putin un loc unde e vizibil ca materialu a plecat in spatele plasei
- priviti terasamentul care se inalta jos in partea spre Soimus, si vedeti cati bolovani au ajuns pe el  pe 200-300m ... bolovani dislocati de ultimele fenomene meteorologice
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

ovicor

#45081
Si parerea mea este ca aceste alunecari de teren instabil ar putea fi benefice daca se petrec, sa zicem, pana se ajunge cu terasamentul la balast stabilizat. Intrebarea e: se vor fi consumat toate aceste instabilitati pana atunci ?!? Temerea mea e ca nu!

thinker

nici iarna si nici primavara nu s-au terminat, se vor mai consuma asemenea episoade
avand in vedere cum arata acum, dealul ala nu o sa stea la locul lui sa termine constructorul lucrarea
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

Ionut

Quote from: Ionut on January 02, 2019, 11:23:52 AM
Stați să apară pe site-ul ANPM. O lege intra in vigoare cand e publicată în MO. AM deocamdată nu e publicat. Să vedem, mai trebuie răbdare. Mie nici nu imi mergea site-ul ANPM zilele trecute.

Gata, l-au publicat pe 2 ianuarie pe site (AM pentru PiSi). Acum alegeti voi data "emiterii" AM, 28.12.2018 sau 02.01.2019. Bine ca l-au emis, eu ma asteptam sa mai stam pana in primavara.

danutzu_1069

#45084
Păi sa luam data din document... 28.12.2019
LE: scuze, 28 am vrut sa scriu...

Ionut

Ce data din document este 20.12? Data de inregistrare este 4/28.12.2018. Iar publicarea pe site este 02.01.2019. Nu stiu la ce "data din document" te referi tu.

paulmare

Cand treceti pe valea oltului uitati-va acolo in stanga pe sensul inspre sibiu, ce e in spatele plaselor, a evitat cineva sa mearga pe acolo din cauza bolovanilor care vezi doamne ar putea sa cada ?
Sa termine de sapat dealul, la prima alunecare cred ca vor mai face prismuri de piatra bruta ca sa o stabilizeze gravitational, mai trebuie sa faca sistemul de evacuare al apelor meteorice - din filmarea noua se vede cat e de mare suprafata dealului de pe care apa de ploaie curge spre mures prin bucata de deal decupata de umb
Mai au inca de lucru pana cand ne putem da noi cu parerea ca va tine sau nu va tine

danutzu_1069

#45087
^^ Spune si tu cand schimbi subiectul.... "sari" de la valea Oltului la deal Soimus...
La valea Oltului, in AM sunt prevazute toate punctele cu alunecari active sau trecute (in curs de stabilizare), caderi de pietre si material granuar, si cu masurile ce vor fi luate....


thinker

#45089
@paulmare
- Pe Valea Oltului sunt majoritar dislocari de bolovani, nu alunecari de teren
- daca tot vorbim de Valea Oltului stiti cand a fost inchisa 3 luni in 2005-2006 din cauza unei alunecari /caderi massive de bolovani ? si de foarte multe ori din cauza de alunecari pentru ore bune?  Plasele de pe VO sunt diferite, sunt sisteme proiectate sa retina bolovani, sunt intretinute prin derocari periodice
- in 27.12.2018 au alunecat ceva bolovani in strada dupa Calimanesti, am oprit si am vazut cativa soferi 100m mai in fata care au eliberat strada de acesti bolovani, cativa mai mari de 30-50 kg fiecare - ok a durat cateva minute totul, dar la viteza de autostrada de +100km/h se va proceda tot la fel?
- traseul alternative pentru VO impune in ocol de aproximativ 200 km iar acel drum nu suporta trafic prea mare, si viteza medie foarte mica, practic alternative e de neutilizat 
- stii cati oameni au murit pe acolo de la alunecari si caderi de bolovani, pana sa se instaleze acele plase?
- stii ca acele plase au fost calculate pentru a retine  bolovanii care cad si alpinisti profesionisti au efectuat derocari masive si inca efectueaza derocari?
- nu in ultimul rand acolo e stanca masiva, nu se compara cu dealul Soimus, e total alta situatie
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.