Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 50 Guests are viewing this topic.

B.Robert

Quote from: horatiu.cosma on December 31, 2018, 07:13:12 PM
[...]Eventualele modificari impuse de AM vor incerca cumva sa le regleze ulterior, din rezervele de implementare.
In acest caz nu ar avea castig de cauza eventualele contestatii?
In ideea ca nu e ok sa dai castigatoare o oferta care nu respecta ce se cere (chiar daca sunt chestii minore), doar pe varianta ca mai modifici apoi.

Ionut

Daca tot vorbim de PiSi, m-a apucat visarea in prima zi din an... poate in urmatoarele 6 luni o sa avem contracte semnate pentru S1 si S5. Poate... sa fim optimisti in prima zi din an.

Sa ne aducem aminte de cateva randari 3D ale lui delacroix...

Sibiu:


Boita:




Curtea de Arges:





Pitesti - Bascov:

danutzu_1069

#45062
Ma intreb daca ofertanti isi mai pot sustine ofera in noile conditii de piata.. Costul fortei de munca a crescut si va creste, prețul la carburant va creste, etc..
Si asta in conditiile in care ofertezi azi, iar contestatiile si alte drăcii pana sesemneaza contractul, dureaza un an....

Ionut

Își susțin că e vorba de multi bani. Fac ei cumva sa fie bine, mai taie din materiale, o mai lălăie, mai baga un claim etc etc. Ca la noi.

ghrt

Se permit claimuri pentru inflaţie pe materialele de construcţii?
Cont (aproape) inactiv.

danutzu_1069


dr4qul4

Sigur nu exista vreo clauza prin car epreturile sa fie actualizate cu indicele preturilor de consum?
Actualizarea de obicei e face la momentul facturarii, nu acum cand se evalueaza ofertele.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

danutzu_1069

#45067
Pai daca licitezi pe o suma, aia e... Cresterile de preturi si costuri vor duce la scaderea profitului sau materiale maibieftine, forta de munca mai putina => timp mai îndelungat, poate peste termen (asta este sport national), se cer extensii de termen, daca nu se aproba, dam vina pe condițiile meteo (se pot obtine extensii pe baza conditiilor nefavorabie, dar nu se pot obtine multe zile...

gruiarew

Eu nu ştiu ce vă agitaţi. Nu vreau să mă bag la pariuri dar aş zice că la anul pe vremea asta o să ne uităm tot la randări şi vom discuta "câte se puteau face".
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

dr4qul4

Imi este greu sa cred ca pierd constructorii. Eu zic sa adunati platile efectuate petnru fiecare lot in parte si o sa aveti parte de surprize.
Daca nu este clauza cotractuala (prin care preturile sunt ajustate in functie de anumiti indicatori), cu siguranta fac si li se accepta claim-uri.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Araym

Se pare ca s-a emis AM pentru Pitesti-Sibiu: (la photo-finish 2018, Vineri 28.12)

http://www.ramnicuvalceaweek.ro/?p=41642


georgec

Daca nu era in articol fotografia documentului nu credeam, dar asa sa spunem ca e un pas important inainte, premize ca la finalul anului sa vedem primele lucrari pe lotul 1 si 5 din PiSi.

voicul

Pare ciudat ca exista stampila, dar nu e semnatura.

Pana nu confirma Ionut, NGC sau un link de site-ul CNAIR eu mai astept.
Am stat atatia ani fara AM ... ce mai conteaza 1 luna in plus au in minus  :lol:

danutzu_1069

Pe site-ul ANMP, (inca) nu a aparut. Semnaturile apar pe ultima pagina, in schimb, fiecare pagina este stampilata. Vezi ultimul acord de mediu emis...

Ionut

#45074
Stați să apară pe site-ul ANPM. O lege intra in vigoare cand e publicată în MO. AM deocamdată nu e publicat. Să vedem, mai trebuie răbdare. Mie nici nu imi mergea site-ul ANPM zilele trecute.