News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 22 Guests are viewing this topic.

adi

Eu am spus de unde pana unde ca positionare geografica, de lungime  vom stii raspunsul cand va exista un proiect ( care sa fie si aprobat de autoritati)


Quest

Quote from: Xenos on December 22, 2018, 09:34:38 PM
Dar unde va fi tunelul exact, si cat de lung? As prefera sa nu mai caut prin thread...multumesc!

O postare pe subiect a lui Vancouver
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=2.msg104753#msg104753
Common sense will get you far !

adi

Forte bine evidentiat, dupa 2 ani suntem in acelasi stadiu. Doar promisiuni, nu trebuiau sa scoata la licitatie tunelurile pana la sf lui 2018?   Parca asta era termenul avansat de Dl. Purtator de cuvant al companiei

alecu26

De nevoia de tunele se stie mai demult. Ca au tot fost diferite variante si discutii...ok...dar toata problema se putea transa la nivel de an 2013...deci minim 5 ani. In acest timp se putea facr si mama negocierilor cu Salini si licitatii si proiectare si scoase la licitatie. Era timp si sa intre in faliment fiecare firma de 2 ori si sa se reliciteze. Adevarul dupa 5 ani e ca inca nu exista perspectiva concreta a licitatiei pt executie.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Nelu63

Ce utila era portiunea de la Margina la Holdea si de aici mai departe pana la Soimus. Astazi 23.12. intre orele !3.00si 14.00 cand am trecut de la Soimus la Lugoj pe sensul invers de la Lugoj la Deva era o coloana continua de masini cu mici portiuni de pauza de la iesire din Deva pana la  spatiul de servicii de pe autostrada la iesire Margina. Fac de multe ori acest traseu dar asa ceva nu am vazut niciodata, mai ales ca acesta coloana continua de masini  stationa mai mult si culmea erau foarte putine TIR . Cand am facut drumul la dus in 20.12. am prins si eu asa ceva  dar nu pe intreaga portiune Margina - Deva. Ce buna era autostrada si ce economie de timp si combustibil. Multumim dragi conducatori, multumim CNAIR.

cristi5

E un pic de coada la iesirea Margina, deci traficul e ceva mai mare decat capacitatea unei giratii, deci cam prea mult pt un DN.



Are cineva timp sa stea pe marginea drumului sa faca o filmare de 30 min macar (mai bine 1h) undeva intre Margina si Soimus? Apoi numaram vehiculele pe filmare

Daca se vad farurile venind dinspre Lugoj ajunge.

Anul trecut a facut rocklee treaba asta. Sponsorizez eu benzina si timpul 50 EUR daca ajunge cineva in seara asta. Dati un PM.

Scuze ca nu m-am gandit mai devreme :(

Quest

Guys, ma alatur si eu lui Nelu63 care spunea ca n-a vazut niciodata asa coloana de masini pe Margina-Deva.
Am plecat din Tm la 15:30 iar de la Margina si pina la Deva am mers numai si numai in coloana cu viteza 1-2, rar cu a 3-a. Am ajuns la 19:30 !! 4 ore. PATRU ORE !

Cristi daca urmaream forumul in timpul drumului, ti-as fi vazut dorinta si pe cuvint ca m-as fi oprit 1/2 ora pe DN68A sa numar masinile pe sensul Lugoj-Deva :)
Common sense will get you far !

cristi5

#45007


E gata varful de flux. Asta a fost cea mai aglomerata zi din an. Margina-Holdea pe acest drum va fi urat dar mai merge 10 ani. A fost mai bine decat la Craciunul trecut cand au fost vreo 3 accidente din care unul mortal. Rocklee a filmat  "valul" dupa un accident si totalul a fost 900 vehicule-echivalent/ora/sens. Poate ne amintim si facem o filmare/numaratoare la anul, desi calvarul va fi mai scurt.

Daca am fi vazut coada pe autostrada la iesirea Margina macar 2km (si nu doar o zi pe an!), da, ar fi fost nevoie de masuri urgente, rute alternative etc. Autostrada existenta ar fi fost practic compromisa de gatuire, ar fi fost evitata de soferi pt ca Margina-Holdea devenea o parcare gen Valea Prahovei in plin sezon. Dar nu cred ca e cazul dupa ce se deschide Holdea.

Parerea mea este ca depasirea trebuie interzisa intre Margina si Holdea, cel putin la trafic intens pe unul din sensuri (se pot instala indicatoare electronice, care sunt pornite de Politie). Orice accident, cat de mic, distruge fluxul.

lupualb

Duminica trecuta am facut din Faget pana in Sebes aproximativ 5 ore. Credeam ca din cauza zapezii.

gruiarew

#45009
S-a circulat prost și pe dincolo. Era roșie și Ungaria de la Gyor la Budapesta.

Dar revenind la noi, DN68A, deși reparat, a început iar să se spargă. Cred că iarna asta o să circul cu trenul...

Cristi5: în baza a ce spui dumneata că mai merge drumul ăla 10 ani? Uitându-te pe google maps?

Quest: eu de câte ori vin la sat, după Ohaba până la Coșava așa se circulă cu a 2-a, a 3-a. Maxim 40 km/h. Spre Deva nu mă pot pronunța că drumul ăla îl fac doar duminica la prânz când e cel mai liber posibil.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

cristi5

#45010
Quote from: gruiarew on December 23, 2018, 09:37:22 PM
Cristi5: în baza a ce spui dumneata că mai merge drumul ăla 10 ani? Uitându-te pe google maps?

Da, 15 km cu viteza 2-3 in varf de flux e absolut obsinuit. Ma refer cu drumul intretinut (adica nu cu super gropi). Asa se merge in fiecare dimineata in orice oras mare din lume.

Cand coada zilnica (!) la iesire la Margina va avea peste (sa zicem) 2 km lungime inseamna ca DNul e depasit, vin prea multe masini pe 2 benzi si nu mai incap pe o banda cu serpentine. Dar acum, in cea mai aglomerata zi din an coada are max 200m, deci suntem departe de acel scenariu.

Sigur ca e nasol ca stai 4h in trafic, pe Margina-Soimus, dar 30-60 min pe 15 km va fi suportabil. De-asta m-am luptat incepand cu 2015 pt descarcarea Holdea. Daca era dupa CNAIR ieseai la Grind sau la Ilia.

Trenul: excelenta alegere. Pacat ca nu au orar mai bun si semnalizarea e in reconstructie...

gruiarew

Stați puțin. Nu putem compara oraș cu DNE. E cu totul altă mâncare de pește. Și de asemenea nu m-aș rezuma doar la număratul mașinilor / oră. Că una e să treacă cu 90, alta e să treacă cu 40. Vorbim totuși de drum european, nu de ceva bulevard sau parcare.

După mine o viteză masurată pe o porțiune de drum ce e constant mai mică decât viteza recomandată pe acea porțiune e o problemă.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

cristi5

#45012
@gruiarew Spunem acelasi lucru pt ca daca sunt multe vehicule pe ora trebuie sa incetineasca sa poata pastra distanta de siguranta. Si undeva peste 2000 pe ora pe un o banda coloana ajunge la viteze de 5-10 km/h

Daca pe drum apare un obstacol (gen o trecere de pietoni) capacitatea scade si mai mult.l: coloana opreste si oprirea/incetinirea se propaga pe multi km. Sau o curba stransa intr-o serpentina, o zona cu gropi multe, etc.

Cand capacitatea drumului e depasita (vezi Valea Prahovei), coada poate ajunge pana la drumul cu capacitate mai mare, in cazul asta pana  pe autostrada.

Daca asta se intampla des, e o problema. Dar daca se intampla cateva zile pe an, fireste ca nu e bine (n-as vrea sa stau 4h acolo), dar nu inseamna ca drumul e depasit de trafic in general. E depasit in zilele alea putine.

Revenind la obstacole, cu cat portiunea unde pot aparea obstacole e mai lunga, cu atat probabilitatea ca coloana sa se opreasca la un obstacol e mai mare. De-aceea Holdea va ajuta foarte mult, miscorand distanta de la 25 la 15 km, etc.

germanul2012

@cristi5
Omule! Din nefericire am fost nevoit sa fac in weekendul care tocmai a trecut ruta mentionata (21.12 spre Sibiu si 22.12 spre Nadlac) si pot sa-ti spu ca desi sunt eu carunt, cred ca am mai albit putin prin zona.
O spun (fara rautate) ca in urmatorii nu stiu cati ani (tine cont ca traficul este in crestere continua de la un an la altul) cu peticeala care se tot face pe zona respetiva nu se rezolva absolut nimic. Ba oricum o sa fim in continuare de rasul curcilor.
Mai frate daca nu suntem instare sa facem un tunel ar trebui sa ne asumam asta si ar trebui actionat neaparat pentru consolidarea acestor 15 km de drum (pentru asta ar trebui ordonanta de urgenta si nu pentru aberatiile din capul ,,ilustrilor carmuitori" ai tarii), adica largirea lui la doua benzi si intarirea fundatiei pentru a putea rezista traficului, cea ce poate face orice firma de construit drumuri fara prea mare tehnologie, deoarece (sa nu o mai scaldam ca nu va mai fi circulatie dupa terminarea tunelelui) pe acest drum o sa mai fim nevoiti sa circulam cel putin 7-8 ani (eu zic 10) asa ca la cati bani se platesc pe rovignete de soferii care circula pe acest drum, va fi amortizat de N ori chiar daca va fi total abandonat dupa definitivarea autostrazii.

gruiarew

@Cristi5, atunci nu știu. Eu mă refeream strict la faza cu "mai merge 10 ani". Eu trec doar o dată la 2 săptămâni - o lună pe acolo și de obicei seara / noaptea după ce ies de la lucru. Porțiunea aia tot timpul îmi dă de furcă se circulă prost, se depășește aiurea și e plin de capcane. Probabil va trebui să mă mut sau să-mi găsesc altă modalitate de deplasare (trenul clar nu e o soluție la orele la care circulă) pentru că nu mă văd circulând pe acolo în halul în care se circulă încă 10 ani. Îs extrem de frumoase graficele și statisticile, dar pentru cei care fac drumul respectiv, e un iad.

Că s-o scurta de la anul doar pe porțiunea Holdea - Margina (care e cea mai varză din punctul meu de vedere) va ajuta puțin. Dar precis nu se va putea face mare lucru nici la anul din cauza ploilor sau a cârtițelor sau mai știu eu ce aliniere dubioasă a planetelor într-o galaxie îndepărtată.

Dacă nu se pot face tunelele alea (nu pricep ce e așa de complicat având tunel de CF lângă) măcar de s-ar face o alternativă la DN68A. Am tot zis de DJ682 - DJ707B - DJ707A (Făget - Birchiș -Săvârșin) care n-ar fi mare lucru de modernizat pentru autovehicule. Dar nici acolo nu pare că se va mișca ceva..
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis