Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 22 Guests are viewing this topic.

cutter

Super poze, @marcelbanu.

Doar ca să fie clar: extrasul de mai sus este din studiul geologic/geotehnic efectuat în 2017 pe care l-a comandat UMB.

Din câte știu, li s-a recomandat să excaveze versantul la o pantă mai mică care să fie stabilă - dar au ales să meargă pe această soluție cu pante foarte mari și plase.

wifi

Mai devreme sau mai tarziu cred ca tot va veni excavat versantul la o panta mai mica. Circulatia va produce trepidatii, mai sunt si apele acelea care sapa constant pe sub gresii.

thinker

#44942
excavarea la o panta mai mica nu impunea si exproprieri suplimentare  - deci trebuia sa lucreze CNAIR, gUvern...? Deci din nou un circuit birocratic lung si anevoios care se poate termina in 1-2 ani CNAIR-guvern...?
nu mai vorbesc de volumul mare de roca necesar a fi excavat suplimentar...   mixul perfect pentru a fi evitata aceasta operatiune din pacate de catre CNAIR si autoritati
Si cum sa pornesti in 2017 in asemenea proces fiind clar ca nu mai termini de centenary ? - cum mai inaugurezi in anul centenary?

Asa cum zicea si wifi probabil tot acolo se va ajunge, dar intre centenare... :D

ps: am editat sa fie clar la cine ma refer, desi ar fi trebuit sa fie usor de inteles...
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

paulmare

#44943
Multumim @marcelbanu
Deci falia unde a fost prima alunecare - e cea de pe directia nnv-sse
Mai sunt 3 - dar sunt in partea unde "decupeaza" UMB ?

Ma rog daca astia au studiu facut de un expert care zice ca dealul e fracturat si mult material friabil care vine la vale sau e spalat usor de apa, au carotele, pozele de aici ca a fost foreza de studii geo cocotata sus pe deal etc
si daca in studiu de fezabilitate scrie clar ca nu au catadixit sa faca nici un foraj pe deal dar au scris ca dealul e tare ca piatra etc etc

cine naiba le-a dat ordin de incepere cu profilul ala transversal taiat din deal asa cum a fost desenat de diwi din birou - ar trebui acum sa plateasca claimurile lui umb cand vor veni

horatiu.cosma

^
Stai liniștit, că nimeni nu se consideră vinovat. Principalii vinovați sunt cei din CNAIR care au făcut documentația de licitație pentru SF-ul DIWI. Cei de la DIWI au scris negru pe alb că trebuie x foraje pentru y milioane de lei, dar CNAIR a spus că nu sunt atâția bani și trebuie tăiat totul la 15%. Am citit puțin documentația DIWI, arată cu 10 clase peste scan-urile triste și pline de greșeli de ortografie de la Search/Iptana, dar dacă nu primești bani de foraje, nu ai cum să le ghicești. În același timp nici DIWI nu a fost ușă de biserică, chiar dacă nu primești bani de foraje, nu poți scrie că terenul e bun, se cultivă viță de vie pe el. Dacă nu știi, spui că nu știi, nu inventezi.

GDPR

ANPM a luat decizia emiterii acordului de mediu pentru Autostrada Sibiu – Pitesti. Decizia nu este inca definitiva, publicul avand posibilitatea sa transmita observatii sau contestatii in termen de 5 zile de la data publicarii, adica pana pe 23 decembrie.

Draftul acordului il gasiti aici

voicul

WOW!
Astia se i-au de Ionut si vor sa ii demonstreze cea mai optimista varianta posibila  :lol:

In alta ordine de idei ... 23 e duminica. Sa inteleg ca se pot face observatii si via email, deci si duminica?

GDPR

Asa se pare, uite anuntul ANPM:

QuoteANUNȚ PUBLIC

Agenția Națională pentru Protecția Mediului anunţă publicul interesat asupra deciziei  de emitere a acordului de mediu pentru proiectul "Autostrada Sibiu - Pitești", amplasat în  judeţele Sibiu, Vâlcea și Argeș, titular  Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A.

Proiectul acordului de mediu şi informaţiile relevante pentru luarea deciziei pot fi consultate la sediul Agenţiei Naţionale pentru Protecţia Mediului, str. Splaiul Independenţei nr. 294, sector 6, Bucureşti, în zilele de luni - joi, între orele 08.30 - 16.00 şi vineri între orele 08.30 - 13.30, precum și pe pagina de internet www.anpm.ro la secțiunea Reglementări/Acordul de mediu/Drafturi acte de reglementare.

Observaţiile/contestațiile publicului se primesc la sediul Agenţiei Naţionale pentru Protecţia Mediului, Splaiul Independenţei nr.294, sector 6, Bucureşti, precum şi la adresa de e-mail autorizari@anpm.ro, în termen de 5 zile de la data publicării prezentului anunț.

Data adaugarii: 18/12/2018

rocklee

UMBul a terminat zidul din fata alunecari dinspre ...soimus ....si deastazi au plecat in vacanta de iarna ...

(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

paulmare

rocklee puteai pune toate pozele de pe fb :)

sarbatori fericite, santieristilor, si celor multi portocalii vizibili de la UMB, si celor "lenesi" de la aktor (la ciot a lucrat o echipa din prahova dupa numerele de la duba, un microbuz si o camioneta max 11 oameni la "fiare" )
si tie si lui marcelbanu si alinc si celorlalti care ne arata si noua putinul care misca intr-o directie buna in tara asta,

lupualb

Astazi pe la ora 14 la Holdea era in activitate un excavator si 2 basculante care atunci turnau acolo pamant. Inca doua masini pline cu nisip cred care veneau dinpre Deva se pregateau sa intre pe santier. M-a surprins imaginea, mai ales ca de dimineata acolo era doar peisaj alb.

Ionut

Sibiu-Pitesti - cei de la Adevarul i-au luat la intrebari pe primari despre exproprieri. Detalii si discutii pe thread-ul dedicat.

Ionut

^^ LD4, video oficial si ceva info de la DRDP Timisoara:

Antreprenorul general de pe șantierul Lotului 4 #A1 Lugoj - Deva a finalizat, în cursul acestei săptămâni, zidul de sprijin din beton armat din zona versantului Șoimuș (pe taluzul de debleu) și a executat lucrări de conservare a șantierului pentru perioada de iarnă. În paralel, în aceste zile, s-au mai executat lucrări de montare a panourilor fonoabsorbante. În cursul zilei de azi, antreprenorul va înceta activitatea pe șantier, pentru perioada sărbătorilor de iarnă.

thinker

#44953
@lupualb

a desemnat CNAIR castigatorul licitatiei?

nu cred, in asemenea conditii meteorologice nefavorabile, dupa 45 de zile de ploi, acum cu zapada si inghet cum sa decizi cine a castigat licitatia de atribuire ?  :bash:
cred ca asteapta sa fie asternut si stratul de uzura si apoi se hotarasc cine castiga...
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

horatiu.cosma

Cred că se semnează zilele astea. Dar ca să fie fericit Caragiale până la capăt, teatrul continuă și la semnare. Cică trebuie semnate și ștampilate vreo 1500 de pagini. Dacă le pui cap la cap, iese mai lungă fâșia decât lucrarea în sine.