Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 61 Guests are viewing this topic.

thinker

PiSi -  54 km poduri+viaducte ...asta spune multe

Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

georgec

Mai stiti ceva de AM pentru PiSi?

marinul

Quote from: grig73 on December 06, 2018, 08:30:28 PM
La aneta3 (stiu, nu ma urati  :lol:) Sova tocmai a declarat ca se doreste la tuneluri (sectiunea E) sa se aplice solutia propusa cristi mai demult si anume aceea sa se faca tunelurile intai pe un sens si apoi celalalt

Probabil un tub il scoate pe fonduri ue, celalalt pe dialog competitiv

cristi5

Probabil un tub se va face "curand" pe bani EU, si celalalt "mai tarziu" (cand va cere traficul probabil) nu stiu pe ce bani, sper ca tot EU.

carutasul

Păi "dialogul competitiv" nu e tot o formă de licitație, mai rapidă și la fel de corectă? De ce nu s-ar deconta lucrările?

horatiu.cosma

Dealurile de pe Valea Topologului sunt nasoale si din ce stiu, traseul intersecteaza cateva. Am vazut niste alunecari nasoale cand am fost ultima oara pe acolo, la Suici si Salatrucu, pe stanga cum se merge spre Sibiu. Traseul trece exact prin ele.

dr4qul4

@horatiu, S4 incepe la Tigveni nord, asa ca nu are legatura cu Valea Topologului. Exact acolo se termina. Dupa avem S3, unde pana la Salatrucu avem doar pinteni de deal, pentru ca mergem in lungul raului.
Problemele incep la Salatrucu unde trebuie tunel prin munte. Acolo nu stii de ce dai.

Pe S4 avem doar tunelul pe sub dealul dintre Curtea de Arges si Tigveni.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

istvan78

Quote from: cristi5 on December 07, 2018, 10:05:58 AM
Probabil un tub se va face "curand" pe bani EU, si celalalt "mai tarziu" (cand va cere traficul probabil) nu stiu pe ce bani, sper ca tot EU.
Ok, deci ramanem pe termen nedefinit cu o sectiune de <10Km unde mergem frumos in coada, ca si azi intre Cosava si Ilia, dar cu 80Km/h in loc de 50Km/h, pe drum drept in loc de viraje si declivitati, si fara depasiri periculoase.

I CAN LIVE WITH THAT!

Acum, la treaba dragi "specialisti" si "responsabili" de la CNAIR!

Ionut

Bai stati asa, nu aberati. V-am zis eu ca scot un tub pe fonduri UE si celalalt pe dialog competitiv? Ma refer la Sectiunea E1 din LD2. Neaga a declarat ca scoate toata bucata E2 pe dialog competitiv, nu s-a pus problema de tuburi separate. Vedeti ca Sova poate declara orice, nu mai e ministru.

mihaionescu

Eu am inteles ca se va construi un tunel iar cel de-al doilea se va construi dupa, insa de acelasi constructor, cu scopul de a da mai repede drumul la trafic.

Ionut

^ Asta e cu totul altceva. Hai sa nu facem chiar ca la radio sant sau telefonul fara fir, mai ales ca vorbim despre ce a inteles/auzit unul-altul despre ce a declarat Sova la Antena 3, un ministru care nu mai e ministru.

thinker

am inteles ca vor fora un tunel.... pe care il vor folosi pentru a da drumul la trafic, si apoi vor fora si al doilea tunel... e tehnologic asa?  sunt avantaje semnificative la viteza de lucru?
daca va fi mai repede asa vedem peste 10 ani...

distanta ingustata va fi egala cu aproximativ lungimea tunelului + ingustarile de la capete sub ... 5 km  - nu pare a fi cea mai mare problema

- intrebarea e daca tehnologie e ok asa, sau de fapt tot in paralele la amble tuneluri se va lucra?
- ce inseamna dialog competitiv?  (mai avem parte de contestatii, CAB, etc)
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

JohannDB

lungimea tunelului + ingustarile de la capete sub ... 5 km
      În situația în care la autostradă se utlizează numai un tunel, pentru ambele sensuri (celălat nu e gata,etc.) la capetele tunelului sunt suficienți 200-400m la fiecare din capete pentru racordarea cu îngustare, trecere pe sensul tunelului, ieșire din tunel și trecerea pe sensul normal al firului de circulație deviat.... Într-adevăr, asta nu este o problemă; bineînțeles că se face și semnalizarea corespunzătoare și din timp....
   "Tunel să fie"...... !!!!!!!

dr4qul4

exact. pentru ca nu vorbim de 50 vs 80.  un Tir nu reuseste sa mentina o medie de 50 de kmh pe DN68A. De fapt, in serpentine se asteapta unul pe altul, pentru ca 2 tiruri care circula in sens opus nu pot lua curba in acelasi timp.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

elphax

s-a mai explicat ca e mult mai ieftin sa se faca impreuna 2 tunele cu un decalaj de cca un an decat sa se faca unul cate unul pentru ca sunt alte metode si practic se foloseste tunelul 2 pentru a finaliza mai repede tunelul 1.
daca se fac complet separat dureaza mai mult si pretul cumulat e mai mare