Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 51 Guests are viewing this topic.

Mircea-HD

Pai asta spun si eu : NU EXISTA NICI UN PERICOL daca se deschide circulatia prin nodul Grind !
thinker si chiar si vancouver erau ingrijorati de pericolul la care s-ar expune eventualele vehicule rutiere ramase in pasaj.
Cu atat mai mic este asa zisul pericol cu cat viteza trenurilor este mai mica. Daca trenul circula cu 50 - 60 Km/h viteza maxima ... care mai sunt ingrijorarile Politiei Rutiere ?!?
Fara indoiala ca la un moment dat va creste viteza trenurilor si intre Ilia si Lugoj la vechile standarde ( 80 km/h ) dar pana atunci cu siguranta autostrada va fi deschisa complet. Cu mai mult de 80 km/h nu au circulat trenurile nici inainte de 1989 cand alta era starea cai ferate.

marcelbanu

#44671
Pe tronsonul respectiv, VS (viteza stabilită) din livretul de circulaţie al trenurilor, este de 80 km/h !
Am răsfoit Livretul central pe 2019 al CFR...



P.S. Trasa trenului 1837 Iași - Cluj Napoca - Simeria - Ilia - Lugoj - Buziaș - Timișoara Nord.
Simeria - Mintia VS este 50 km/h din cauza lucrărilor de modernizare, iar la podețe este de 30 km/h.
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

thinker

#44672
 @Mircea-HD
dimpotriva am adus toate argumentele pentru care nu e nici un pericol daca se deschide, am combatut cu Vancouver, mai citeste o data te rog ce am scris...
De ce imi tot atribui lucruri pe care nu le-am spus? Citeste te rog de la inceput pana la sfarsit...
Un tir autobuz, masina, poate ramane in gabaritul CF si semibarierele sa se inchida...

idea e ca nu e pericol sa ramana pe calea ferata in vehicul, nu mai mare fata de a i se opri accidental motorul acolo, bloca transmisia, etc   
insa intre 9-16 nu circula nimic, 8 trenuri/24 ore...trenuri de calatori care au drum de franare mult mai scurt

daca ramane calat pe calea ferata orice vehicul e in pericol imminent in momentul in care vine trenul,  numai in sub 1% din cazuri trenul franeaza si nu se intampla nimic... dar cum am mai zis acolo e o situatie cu risc foarte scazut, putine trenuri, fara marfare

Sper ca v-ati uitat si vedeti ca in tren care merge spre Ohaba are vizibilitate asupra pasajului abia dupa ce trece pe sub Autostrada ...undeva la 100-120m...
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

danutzu_1069

^^ Uite de trenurile de marfa, la care orarul nu este public.
Sau ceva trenuri private?

Mircea-HD

#44674
@thinker m-ai inebunit  :lol:
Scuze tuturor de OFF-Topic
Eu chiar asta incerc sa explic ca : si daca ramane un TIR calat in pasaj si bariera BAT nu se inchide corect datorita obstacolului ( TIR camion etc ) trenul nu va veni cu mai mult de 20 km/h mecanicul fiind pregatit sa opreasca trenul. Tu nu intelegi sau te faci ca nu intelegi ? Cred ca mai degraba a doua varianta.
@danutzu_1069 : trenuri de marfa nu mai circula de mai bine de 10 ani pe distanta Ilia - Lugoj sau invers iar private chiar deloc. Crede-ma te rog ca stiu ce spun.
@marcelbanu: Iti multumesc si eu pentru minunatele fotografii cu care ne delectezi. Esti un artist cu adevarat in acest domeniu fotografic. Dar in ale cailor ferate ... probabil esti la o ramura ce nu are de a face cu livretele. Viteza ( conform postarii tale ) este de 70 km/h pe distanta Dobra - Margina. Doar intre Ilia si Dobra este de 80 km/h.

marcelbanu

Cineva mi-a dat un minus, probabil pentru că m-am străduit să aduc argumente reale a vitezei de circulație a trenurilor în zona Grind
în timp ce alții doar au dat cu presupusul.
Mulțumesc.

@danutzu_1069 Trenuri private nu circulă pe relația Ilia - Lugoj iar trenuri de marfă nu cred că circulă dar mă voi informa și voi modifica mesajul.
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

thinker

#44676
semibariera se inchide si spatele tirului e in gabaritul CF...sau un turism, camioneta intre bariere,...ce e asa greu de inteles? de ce ii tot dai inainte ca se inchide...si tirul nu are lant sa faca masa intre sine...
vizibilitate daca mergi spre Ohaba e de 100-120m dupa ce treci pe sub autostrada

la ce viteza o sa opreasca Desiro?  :lol: o sa fie dincolo de canton...

uff daca ati vazut accidente reale, cu trenuri si tiruri... 

dar acolo spun ca nu e mai periculos decat in restul 80% din traversarile peste CF din Romania
@Marcelbanu - trenuri marfare nu am vazut pe acolo si a zis cineva ca nu circula de 10 ani... cel care a zis ca sunt 8 trenuri de calatori / 24 h
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

marcelbanu

#44677
Quote from: Mircea-HD on December 05, 2018, 01:52:12 PM
trenul nu va veni cu mai mult de 20 km/h mecanicul fiind pregatit sa opreasca trenul. Tu nu intelegi sau te faci ca nu intelegi ?

Citez din ,,Regulamentul 004 - Semnalizare CFR"
Art. 32, (4) Dacă nu există pericol la trecerea la nivel, semnalul de
avarie nu afişează nici o indicație; circulația trenurilor se va face
conform indicațiilor date de semnalele de circulație. La observarea
indicațieii roşu a semnalului de avarie, mecanicul va lua imediat
toate măsurile pentru oprirea trenului.
(5) Trenul oprit, poate continua mersul cu viteza de cel
mult 20 km/h până la depăşirea trecerii la nivel, mecanicul fiind
gata să oprească imediat trenul, dacă observă un obstacol pe
trecerea la nivel.

Pînă la a spune că mai am mult să te ajung la cunoștințe CFR, citește regulamentul.
Deci, mecanicul la vederea acelui semnal de avarie OPREȘTE trenul și abia după aceea circulă cu maxim 20km/h urmînd a opri deîndată ce observă un obstacol pe șine !

E semnal de avarie nu presemnalizare...
A, că există o lumină roșie suplimentară pe semnalele BLA, e altă poveste,
dar semnalul de avarie este acolo, instalat la 25 metri de trecerea la nivel cu calea ferată...

Și cu asta eu închei !

Aiureala asta trebuie mutată lîn ,,Parcare".

Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

mspescaru


Mircea-HD

Marcele crede-ma ca stiu regulamentele nu e cazul sa-mi spui ce sa fac.
O fi aiureala daca tu spui asta ... Hai cu ea la Parcare
Dar cand o ramane nodul Grind doar ca punct de intoarcere fiindca e prea aproape de trecerea la nivel cu calea ferata sau asa justifica Politia Rutiera sau mai stiu eu cine ... poate ne amintim de aiureala asta.
Sau facem ca strutul si lasam o investitie de asa amploare ( ditai nodul Grind construit deja ) sa zaca fara conectare la DN68A ... poate ne taie Bruxelles-ul si finantarea pe nod.
Hai ca si eu inchei ... ca m-am acrit.

alecu26

La asta ma gandesc si eu: daca e nevoie de nod prin cerinte de trafic si se justifica costurile, atunci acel nod trebuie sa fie functional. Nu e functional banii inapoi. Ca sa fie functional trebuie ceva lucrari in plus...atunci acele lucrari trebuie facute. Problema Romaniei cum se fac aceste lucrari.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

AlinC

#44681
Au inceput sa lucreze la "Lilieci" sub alunecare la armatura zidului, in partea dinspre viaductului de la Soimus. Nu au "umblat" deloc la alunecare, doar au sapat putin la baza ei.

https://ziarulunirea.ro/video-pe-autostrada-a-1-lotul-4-lugoj-deva-s-au-reluat-lucrarile-la-dealul-liliecilor-muncitorii-de-la-umb-s-au-intors-din-minivacanta-502517/


voicul

Cam slaba miscarea UMB. E de la vreme (prea frig) si nu mai pot merge cu terasamentul?

Deja nu mai vorbim ca nu poarta casti, etc CI ca poate veni oricand un deal peste ei. Pare cu risc mare ce fac ei.

paulmare

Alin foreza aceea care e chiar sub alunecare, unde era casa, e doar parcata acolo pentru ca e mai mult loc si nu incurca? sau lucreaza ceva
Imi aduc aminte de o poza de a lui rocklee cu un tub recuperabil de la un pilot care iesea din pamant, poate ca au dat de un strat tare si care sa nu fi fost deteriorat de falie sa poata sa faca pilotii corect,
Fara sa stim ce e acolo in adancime si ce a avut umb in proiect si ce a mai modificat cu dispozitie de la inginer ca sa "tina" - doar ne dam cu presupusul

Mai este mult de lucru, si la alunecare se vede ca fac cate un segment de zid, apoi iarasi indeparteaza cu excavatorul dintr-o pozitie mai sigura in spatele zidului cat sa isi gaseasca capetele de la piloti pentru urmatorul segment- mai dureaza din pacate

si nu inteleg peretele de sprijin cu cel care inchide zidul gabion, asa ochiometric daca sunt perpendiculare de ce nu le-au facut contrafort ? Pentru ca ceva software gen geo5 stie si de zid gabion si de zid de sprijin si de tot dar luate separat si nu le-a calculat impreuna sa fi facut contrafort ? si verificatorul de proiect a fost ultra-ortodox si a zis ca asa a iesit din "program" asa facem ? poate ma lumineaza cineva

dragos76

Mi se pare mie, sau au asfaltat pe un sens viaductul Bejan, și pare că au mașina de așternut pe celălalt fir?