Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 67 Guests are viewing this topic.

c o r v i n

#44655
E greu să mai vii cu ceva nou, după ce postează d-l Marcel Banu! Totuși aștern și eu ceva aici, tot din zona Mintia-Păuliș, să zicem, niște foto din unghiuri...exterioare! Senzația mea este că mai este mult de lucru, însă e evident că se muncește susținut, iar semnele sunt bune!



























































Powered by API/PUM imgur uploader

(3.12.18)

marcelbanu

Total OFFF...
Hopa, cineva căruia îi plac şi trenurile, după fotografiile cu calea ferată şi mai ales podul peste Mureş...
Bravos !
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

Tavi

Aplauze, Corvin!
Si te si lui Marcel Banu si lui Rocklee si tuturor contributorilor! :cheers: :gj:

c o r v i n

Mulțumiri! Totuși, nu e mare lucru..., personal, vreau mai mult, însă am o problemă, atât cu timpul cât și cu distanța de acasă și până în teren!

GrmmrNzi

Quote from: alecu26 on December 05, 2018, 12:09:44 AM
O secunda: la mine a ajuns info ca frica lor era legata de masinile stationate pe autostrada din cauza miilor de masini care vor cobori la Grind si vor stationa in bariera si coada in spate...
Asta, și probabil scenariul cu miile de mașini care vin dinspre la Holdea pe DN și vor să urce pe A și astfel "iau" prioritatea în giratoriu zecilor de tiruri care vin dinspre Abucea, determinând unul din ele să rămână pe șine tocmai când se lasă bariera.

Pentru că atunci când există Holdea - Grind pe autostradă, mii de masochiști vor dori în continuare să savureze DN68A (dar numai pe bucata cu pricina, la Grind trebuie să urce pe A1; cei care continuă pe DN spre Abucea nu blochează giratoriul), iar în același timp duzine de tiruri, unul după altul, vor prefera 15 km pe DN68A Săcămaș - Dobra - Grind în locul a 4 km pe DN7 până la nod Ilia și apoi pe A1.



thinker

#44660
@Corvin, Marcelbanu, Rocklee si pentru toti contributorii fotografi pasionati  :cheers:

@Mircea-HD -cale ferata cu bariere electrice, vezi filmarea lui gruiarew  - case close
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

Mircea-HD

#44661
@gruiarew

Multumesc Gruia  !
E clar ca trecerile la nivel cu calea ferata sunt dirijate
Pazite ? Sigur nu. Niciuna dintre ele. Pazite sunt cele care au cantonier ce inchide manual bariera.
La Mintia este doar sistem cu sistem semnalizare luminoasa SAT
iar la Grind este sistemul cu bariere automate BAT.
Deci clar nici un risc ca vre-un vehicul rutier ramas pe trecere sa fie lovit de vre-unul din cele 8 trenuri zilnice.
Daca bariera nu se inchide ( datorita vre-unui obstacol gen : TIR baculanta UMB camion ) trenul nu poate veni decat cu viteza redusa la cel mult 20 km/h iar mecanicul este pregatit sa opreasca daca gaseste un vehicul rutier in gabaritul trecerii. Nu este la latitudinea mecanicului daca opreste sau nu !!! Nu mai aberati va rog pe teme din domenii unde nu aveti expertiza. Ne-a mai rugat si Ionut chestia asta nu cu mult timp in urma.
@thinker: Exact ! Case closed !!!

Cozak

Multumim pentru exceptionalele poze Corvin, Marcelbanu, Rocklee!  :cheers:
Toate pozele au un plus, fiind facute din diferite pozitii ceea ce inseamna ca aduc ceva nou fiecare dintre ele.Si nu sunt usor de facut, iti mananca mult timp.
Keep doing!

voicul

Inca odata nu e o chestie neaparat tehnica, ci de vointa si dorinta.
CNAIR probabil ar deschide, dar SI in cazul de fata altcineva se opune performantelor pe care ar putea sa le aiba: politia acum.

Eu sunt curios daca termina la Ilia totul anul acesta. Nu prea cred ca mai e timp si vreme.
Dupa care:
Vrea Comsa sa deschida in regim de santier (dupa ce i-a f*t*t CNAIR o lunga durata de vreme SI inca Holdea e asa cum e)?

Deci e posibil abia in februarie - martie sa fie posibila o deschidere (teoretica).

thinker

#44664
@Mircea -HD
o mica precizare,  aceste fapte vor face participantii la trafic mai prudenti si mai atenti, fiind mai constienti de riscuri...
desigur ca mecanicul de locomotiva va incerca sa opreasca, dar nu e la latitudinea lui, nu poate in 99,9% din cazuri, drumul de franare al trenului e mult prea lung

Au fost atatea cazuri de oameni care s-au sinucis sau au iesit accidental in fata trenului, sau au fost cumva accidentati de tren, mecanicul nu are obligatia de a opri si a astepta organele si nici nu va raspunde in nici un fel pentru asta (evident nici nu ar fi putu frana, de aceea  pietonii trebuie sa se asigure...).

Trenul nu va putea  evita in cele mai multe cazuri un pieton care intra in gabaritul CF, la fel o masina sau alt vehicul - e acelasi lucru... Chiar daca trenul franeaza, drumul de franare e foarte lung - vorbim de marimi si de  sute de metri, in functie de viteza, rang, etc
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

Europiu

#44665
Quote from: GrmmrNzi on December 05, 2018, 10:03:01 AM
Pentru că atunci când există Holdea - Grind pe autostradă

Nu-i asa ca toata tevatura cu Grind a pornit intr-o faza anterioara deciziei de a face iesirea de la Holdea?
Nu este Holdea exact cuvantul cheie in toata discutia legata de Grind? Cati vor mai cobori de pe A1 la Grind daca exista Holdea?
Prin urmare, argumentatia ca "se va produce aglomerare din cauza celor care vor dori sa iasa de pe A1 dar vor fi blocati de bariera" cam cade.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

Mircea-HD

@thinker : ... si te-am rugat ... >:(
Aici discutia nu era despre pietoni ... iar la vehicule este cu totul alta situatie
Daca bariera nu se inchide ( din orice motiv ) mecanicul intalneste la semnalul premergator trecerii la nivel indicatie de Pericol la trecerea la nivel ! Ia toate masurile pentru oprire ! ( adica o lumina rosie )
In aceasta situatie mecanicul are obligatia de a opri inainte de trecerea la nivel.
Distanta de franare pentru aotomotoarele DESIRO ( asa numitele Sageti Albastre ) este de 500 metri de la viteza de 120 km/h. Acolo trenurile circula cu maxim 80 km/h. Calculeaza tu in in ce distanta pot opri. Din cele 8 trenuri zilnice 6 sunt Sageti Albastre.
Iar semnalele de avarie la trecerile la nivel sunt astfel plasate incat trenul ( chiar si cel cu GM si vagoane - Timisoara Iasi ) sa poate opri de la viteza normala in linie curenta inainte de a ajunge in pasaj. Eu nu inteleg de ce insisti intr-un domeniu unde e clar ca nu ai cunostintele necesare.

gruiarew

Nu merge nici o săgeată cu 80 pe acolo. Maxim 46 am prins. Daca ar merge cu 80 n-ar face 4+ h pâna la Sibiu.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

marcelbanu

#44668
Mircea_HD, în cazul talonării unei bariere, adică ridicarea forţată a ei sau nelăsarea la poziţie,
cît şi lanţul unei vaci ce scapă din pripon şi trece peste cele două şine provoacă aprinderea unui semnal de avarie
situat la o distaţă de 25 de metri faţă de trecerea la nivel cu calea ferată.

Semnificaţia semnalului de avarie: ,,Pericol la trecerea la nivel ! Ia toate măsurile pentru oprire !
Ziua şi noaptea - o unitate luminoasă de culoare roşie, spre tren."

,,La observarea indicaţiei roşu a semnalului de avarie, mecanicul va lua imediat toate măsurile pentru oprirea trenului.
Trenul oprit, poate continua mersul cu viteza de cel mult 20 km/h până la depăşirea trecerii la nivel, mecanicul fiind
gata să oprească imediat trenul, dacă observă un obstacol pe trecerea la nivel."
-din Regulamentul 004 - Semnalizarea CFR.

P.S. VS pentru tronsonul respectiv este 80km/h...
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

germanul2012

#44669
Am trecut si mai trec destul de des peste calea ferata langa Grind si cunosc zona foarte bine. Acolo este distanta apreciabila intre sensul giratoriu si trecerea la nivel peste calea ferata. Apoi pe orizontala calea ferata si soseaua sunt la acelasi nivel iar vizibilitatea (desi drumul este in curba pe ambele parti ale caii ferate) este de cca 100 m. Deci probabilitatea de a ramane ,,blocat" pe calea ferata cand coboara baiera este aproape zero cu exceptia cand vrei sa te infrunti cu trenul si te opresti intentionat intre bariere.

Desi trenurile circula prin lanuri de porumb, floarea soarelui, etc pe acolo este o cale ferata proiectata si construita cu cel putin atat de multa inteligenta sau poate chiar mai multa decat autostrazile. Apoi sistemul de semnalizare, avertizare si protectie pe caile ferate nu prea da erori ca cele din traficul auto.