Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 58 Guests are viewing this topic.

ovicor

Felicitari si multumiri, @Marcel Banu, ai fost "la inaltime", si la propriu si la figurat. Realizand unde te-ai cocotat, replica ce se impune este "strasnica drona ti-ai tras!" !!!

horatiu.cosma

^^
Paulmare, poate ne uitam la filmari diferite. Ce au indepartat "mult" din alunecare? In imaginile pe care le vad eu, e fix la fel acolo de cand a alunecat, plasele sunt tot acolo, malul de pamant de la baza tot acolo.

E foarte simplu motivul pentru care s-au apucat de umplutura inainte de a termina complet sapatura: vor sa termine in 2019, nu in 2020. In plus, o parte din sapatura se refoloseste la umpluturi. Era neeconomic sa depoziteze undeva partea aia si apoi sa o aduca inapoi peste cateva luni.

Ideea cu aruncatul zgurei de la inaltimea primei berme peste zona de lucru, unde sunt oameni si alte utilaje in miscare mi se pare cel putin neserioasa, asa ca nu o mai dezvolt.

davyl

Un fotoreportaj demn de talentul tau Marcel. Multumim din suflet pentru daruirea ta. AlinC te urmeaza cu filmarile din drona. Un adevarat festival! Inca o pagina de istorie care s-a scris si care va ramane peste ani ca dovada a eforturilor facute de toti: constructor si forumisti! :)

Ma inclin!  :thumbsup:

elphax

#44478
@alecu26
au cum sa urce pe pasaj si sa astearna asfalt ? eu cred ca nu au pe unde acuma. cand termina complet terasamentul langa culee la Bejan pot sa urce si sa acopere pasajul - mai au de dus cateva basculante cu material acolo

@danutzu_1069
probabil ai dreptate, vor fi niste straturi intre roca si asfalt - ceea ce inseamna ca actualele "carari" pe care circula utilajele pe terase vor fi coborate niste centimetri , deci mai e ceva de escavat dupa ce aduc peretii la nivelul si profilul corect

alin2pas

Quote from: horatiu.cosma on November 21, 2018, 09:15:05 AM
^^
Paulmare, poate ne uitam la filmari diferite. Ce au indepartat "mult" din alunecare? In imaginile pe care le vad eu, e fix la fel acolo de cand a alunecat, plasele sunt tot acolo, malul de pamant de la baza tot acolo.
Nu cred că vor ataca zona alunecării până nu finalizează zidurile de sprijin de o parte și de cealaltă, iar când vor lucra în zona alunecării o vor face pe porțiuni scurte, începând de lângă zidurile de sprijin și eventual cu măsuri de protecție suplimentare, pentru a fi asigurată securitatea muncitorilor. Cu siguranță, ITM Hunedoara e cu ochii pe ei și în caz de ceva se poate ajunge la închisoare pentru șefii șantierului, așa că nu vor risca să se mai producă o alunecare care să surprindă și să accidenteze muncitorii.

ciprebbe

Quote from: elphax on November 21, 2018, 09:58:56 AM
@alecu26
au cum sa urce pe pasaj si sa astearna asfalt ? eu cred ca nu au pe unde acuma. cand termina complet terasamentul langa culee la Bejan pot sa urce si sa acopere pasajul - mai au de dus cateva basculante cu material acolo


Am impresia ca asta vor sa faca in viitorul foarte apropiat, sa asterne asfalt pe viaduct. Nu este greu sa urce finisorul si nici basculantele cu asfalt acolo, deja au acces doar vremea sa permita.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Io

La ce inghesuiala crescinda e acolo inca un punct de acces, cel pe Viaductul Bejan, cred ca e obligatoriu. Asta cu atit mai mult cu cit ridicarea terasamentului de pamint armat va duce automat la eliminarea a cel putin unui punct de intrare dinspre DN, cel dinspre Nord/Bejan, cred.
Organizarea si logistica lucrarii aceleia sint foarte interesant de urmarit. Cu multumiri celor care filmeaza si fotografiaza!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

voicul

^Vineri si sambata se anunta vreme buna pentru asa ceva: 10 grade, fara ploi.
Poate trec la actiune.

Ionut

In Bucuresti este o mizerie de vreme. Am avut treaba prin oras si mai bine-mi bateam un cui in talpa. In fine. In zona Deva a fost OK zilele astea? Ca si Marcel a prins ieri ploaie. Intrebare: ce mai au de facut prin nod, in special la CIC? Sunt curios daca dau drumul la CIC in curand sau daca asteptam finalul lucrarilor.

danutzu_1069

Trebuie sa aduca la cota rampa pasaj Bejan, dinspre Mintia, sa continue cu asfaltul pe rampa si pasaj. Asta este ordinea fireasca... Partea rea este ca atunci cand va trebui inchis accesul din DN, pentrua ridica peretele armat, vor trebui sa vina exclusiv pe autostrada.... ceeace inseamna km si timp in plus...
Ar trebui sa pastreze un acces la baza rampei Bejan, din DJ...

cuculean

#44485
^^

Si la Deva vremea a fost/este pacatoasa, ploi usoare, 0-6 grC.

marcelbanu

#44486
Azi, pe la 13:30 am trecut ca "fuljeru" pe lîngă șantier, liniște și pace.
Probabil au plecat în binemeritata săptămînă de odihnă !
Odihnă plăcută, oameni ai UMB.

P.S. Oamenii locului îi spun Pleșu, dealului fără lilieci...

Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

petrarca

Azi e sărbătoare, Ovidenia, probabil ca mâine vor reveni, săptămâna viitoare e SF. Andrei și 1Decembrie, iar pauza

GDPR

Interesant, din cauza ca n-au vrut sa mute statia de asfalt, a durat pana s-a aprobat si executat solutia (ciudata) cu zid de sprijin in dreptul statiei, iar acum au o intarziere la rampa pasajului Bejan, care s-ar putea sa-i coste niste intarzieri la dealul cu "chiroptere" din motiv de lipsa acces. Ca asa-i in tenis!

alinuttt

De la nivelul DNului și până la cele mai înalte ancore montate la dealul liliecilor ce înălțime e? Din ce în ce mai spectaculoasă e lucrarea.