Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 19 Guests are viewing this topic.

budrom

#795
Quote from: udar on March 30, 2012, 03:21:34 PM
cine poate sa ne spuna  din filmul de pe arad-nadlac cum sunt impartiti pe lucrari firmele care executa  aceste 2 tronsoane............ :dunno:
stiu ca primul de la Arad bypass este Alpine dar pana la ce min. din film, urmatorul este Romstrade  pana la ce min. iar ultimul este Monteadriano

:cheers:

Lotul Alpine este pana aprox. min 5:30, apoi urmeaza "lenesii"...
O film mai rapid este aici:
http://www.youtube.com/watch?v=CLlzrgzsQPA&feature=player_embedded

Tnx romanianroads!

NordKapp

Multumiri @radutm pentru comparatie.  :popcorn:

Din pacate nu se vad progrese in ceea ce priveste cele doua poduri mai mari, de peste Canalul Timis-Bega si de peste raul Bega.  :(

radutm

Asa este, nu au facut foarte multe, desi au pe jumatate si scuza iernii. Nu stiu cum si-au planificat santierul, pentru ca au destul de multe poduri si podete de facut. Totusi, eu sincer credeam ca stau mai prost decat se vede de fapt. In videoclipul din 17 octombrie 2011 se vedea mai mult camp decat santier, nu era mai nimic. La multe imagini mi-a fost greu sa imi dau seama unde se afla exact fiecare loc in parte. Am pus multe imagini pentru ca de aici incolo, daca mai apar si alte filmulete, sa am o baza deja facute (desi am sarit peste multe viitoare podete, pentru ca erau f.multe).
cont inchis

udar

#798
Quote from: budrom on March 30, 2012, 07:38:01 PM
Quote from: udar on March 30, 2012, 03:21:34 PM
cine poate sa ne spuna  din filmul de pe arad-nadlac cum sunt impartiti pe lucrari firmele care executa  aceste 2 tronsoane............ :dunno:
stiu ca primul de la Arad bypass este Alpine dar pana la ce min. din film, urmatorul este Romstrade  pana la ce min. iar ultimul este Monteadriano

:cheers:

Lotul Alpine este pana aprox. min 5:30, apoi urmeaza "lenesii"...
O film mai rapid este aici:
http://www.youtube.com/watch?v=CLlzrgzsQPA&feature=player_embedded

Tnx romanianroads!

da, dupa stilul de lucru ai dreptate pana la min 5:30 sa fie Alpine, cum spunea si MHN urmatorul a avut o activitate care este vecina cu cifra 0 si aceia sunt Romstrade  :bash:
oare de unde incepe Monteadriano ?
:cheers:

Ionut

@radutm: multumesc pentru comparatie!
@all: multumesc ca tineti discutiile ontopic, interesante si tineti atmosfera OK! :)

@userii noi: bine ati venit! Incepem sa ne inmultim. :D

bogdymol

Cat de idioti pot fi jurnalistii :bash:

Tocmai am vazut o stire pe RomaniaTV despre faptul ca MT a dat publicitatii niste filme din avion cu tronsoanele in lucru. Concluzia lor a fost ca se lucreaza in ritm de melc (nu au facut diferentierea intre tronsoane), iar ca imagini au pus 2 secvente in care se vedea doar pamantul vegetal excavat, si asa au ales imaginile ca sa nu se vada nici macar un pod/podet/viaduct in lucru. In plus, au mai afirmat si ca Arad-Nadlac trebuia sa fie gata in primavara anului trecut*.

* bine, afirmatia asta poate fi adevarata daca ne luam dupa declaratiile ministrilor din anii 2000, dar nu mai e de mult de actualitate

:bash:
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

budrom

jurnalistii... presa...  :crutches:
ma uitam aseara, 30 martie 2012, pe digi24 la stiri, hopa, stire filmata cu Buc-Ploiesti:
"desi aveau termenul 1 aprilie,..."
http://www.digi24.ro/stire/Autostrada-Bucure-ti-Ploie-ti-o-noua-amanare~5936

desi, pe site-ul lor vad ca inca din 11.03.2012, problema era si la ei, clarificata:
"15 mai, termen limită pentru Autostrada București – Ploiești"
http://www.digi24.ro/stire/15-mai-termen-limita-pentru-Autostrada-Bucure-ti-Ploie-ti~2356

Asadar, colegii in redactie, nu pot comunica intre ei?
Macar sa intre aici, sa-si vada toate stirile cu autostrazi... Sa-i anunte naibii cineva, ca astia de la IT-ul lor, au facut asa ceva...
http://www.digi24.ro/search?q=autostrada&s=1




ionescu63

#802
A fost publicat anuntul de participare pentru LOTUL 4 ( 8)), Lugoj-Deva.
Quote
II.2.1)   Cantitatea totala sau domeniul 
Proiectare Si Executie Autostrada Lugoj-Deva, Lot 4.
Total: 22,139 Km astfel: . km. 77+361 – km 99+500
Proiectul se propune a se executa conform conditiilor de contract Fidic Galben de tip Proiectare si Executie.
Autostrada Lugoj-Deva Lot 4 este parte integranta a coridorului IV paneuropean, care se desfasoara pe teritoriul tarii noastre de la Nadlac pana la Constanta.
Viitorul tronson de autostrada este situat in partea de vest a tarii, in zona Banatului, fiind cuprins in teritoriul administrativ al Judetului Hunedoara, avand o lungime totala de 22,140 Km.
Proiectul va include:
I. Autostrada cu 2 benzi de circulatie, lungime totala de 22,140 km si latimea platformei de 26 m care consta in;
• parte carosabila cu latimea de 2 x 2 x 3.75 m = 15 m latime;
• banda de încadrare cu latime de 0,5 m de fiecare parte 0,5 m x 2 x 2 = 2 m;
• zona mediana cu latime de 3,0 m;
• benzi pentru stationarea de urgenta cu latime de 2 x 2,5 m = 5 m;
• acostamente de 2 x 0,5 m = 1 m;
• acostamente cu parapet marginal – benzi de separare standard, cu latime de 0,75 m fiecare (banda pentru glisiera de urgenta, adica 2 x 0,75 m = 1,5 m, rezultând o latime totala a autostrazii de 27,5 m;
Pentru iesirea si intrarea de pe autostrada în/dintr-o zona de parcare/odihna sau parcare/odihna si servicii, respectiv pentru benzile de iesire din flux si sau decelerare, accelerare si intrare în flux, se aplica aceleasi principii ca si la nodurile rutiere:
• latimea benzilor auxiliare (latimea de 3,75m cu o margine/acostament consolidat de 0,50m);
• lungimea minima a benzilor auxiliare de 250m (incluzând 75m pana de racordare);
II. Structurile includ:
a) Doua poduri;
b) Sase pasaje peste autostrada;
c) Trei viaducte;
d) Numeroase structuri de scurgere a apelor, inclusiv podete.
III. Spatiul de servicii va fi amplasat la est de Ilia, aproximativ la km 79+000 - tip S1.
IV. Noduri rutiere:
- Nod rutier Soimus – acest nod rutier cu DN76 este amplasat aproximativ la km 99+500, la capatul noii autostrazi, la 4,0 km la nord de Deva. La acest nod rutier, razele bretelelor de legatura directe au valoarea R = 125 m, adecvate unei viteze de proiectare de 60 km/h. Razele bretelelor semi-directe au valoarea R = 60 m (viteza de proiectare = 40 km/h).
V. Centrul de intretinere va fi amplasat in apropierea nodului rutier Soimus (la aproximativ km 99 al autostrazii).
Lucrarile vor include de asemenea, dar nu vor fi limitate la: lucrari de terasament, constructia rambleelor, constructia trotuarelor, garduri, bariere, parapete, marcaje si elemente de semnalizare orizontala si verticala, sistemul de iluminat, sistemele de comunicatie ale autostrazii, zone publice de agrement si lucrari de peisagistica si de amenajare a terenului.
Quote
IV.3.8   Conditii de deschidere a ofertelor 
Data: 12.06.2012 10:00

ionescu63

Un alt anunt interesant...
Quote
II.2.1)   Cantitatea totala sau domeniul 
Revizuirea Studiului De Fezabilitate Autostrada Sibiu – Pitesti.
Scopul acestui contract este de a se revizui studiul de fezabilitate si a verifica/revizui sau elabora daca este necesar proiectele de relocare/protejare utilitati precum si acordarea de asistenta Beneficiarului in vederea pregatirii aplicatiei de finantare, documentatiei de atribuire si raspunsului la solicitarile de clarificare pe documentatia de atribuire pentru autostrada Sibiu - Pitesti. Astfel, se va asigura ca implementarea acestui contract va furniza un proiect cu suficienta ,,pregatire matura" din punct de vedere financiar, social, economic si tehnic, bine fundamentata cu privire la necesitatea si oportunitatea investitiei si selectarii in vederea finantarii din Fondul de Coeziune.
Rezultatele asteptate a fi atinse de catre Prestator sunt urmatoarele :
Obiectiv Autostrada Sibiu Pitesti :
• Revizuirea Studiului de Fezabilitate (incluzând Studii de Evaluare a Impactului asupra Mediului (SEIM), Studii de Evaluare Adecvata, necesare sau impuse de catre Autoritatile competente pentru protectia mediului sau alte Autoritati implicate, cu parcurgerea tuturor etapelor procedurilor de mediu pana la obtinerea efectiva a Acordurilor de Mediu, si a tuturor documentelor de reglementare necesare.),
• Elaborarea si dupa caz revizuirea/actualizarea proiectelor de relocare/protejare utilitati
• Asistenta acordata Beneficiarului in vederea intocmirii Aplicatiei de finantare
• Asistenta acordata Beneficiarului in vederea elaborarii documentatiei de atribuire pentru contractul de proiectare/executie inclusiv asistenta tehnica in perioada de clarificari la documentatia de atribuire. 
Valoarea estimata fara TVA: 61,930,486.8 RON 

Quote
IV.3.8   Conditii de deschidere a ofertelor 
Data: 06.06.2012 14:30



nenea_hartia

@ionescu63: mulţumesc, eu n-am acces în SEAP. Am văzut ce zicea şi Rhemaxos dincolo, dar e mai bine să citeşti cu ochii tăi. Bine că se renunţă la drumul expres Sibiu - Făgăraş şi se continuă autostrada până la bypass Sibiu. Măcar pe hârtie.


budrom

Acel drum expres unea cele 2 autostrazi...A3 si A1,
Cum, AZI avem Sebes-Turda, acasta va fi unirea A3 cu A1...

Important este ca acele capete cu creier din MT sa pregateasca proiectele Pitesti-Sibiu, Calafat-Buc, Sebes-Iasi, etc, de pe acum.
Ca 1 ian 2014 sa nu ne mai gaseasca cu dinaintea goala, cum ne-a gasit 1 ian 2007!
Sa accesam coeziunile alea din plin!
:D

ionescu63

O situatie la zi cu tronsoanele de pe CIV

nenea_hartia

Quote from: udar on March 30, 2012, 08:06:18 PM
oare de unde incepe Monteadriano ?
:cheers:
La drumul agricol de la minutul 17:47.

Ionut

O placere sa vin seara acasa si sa citesc postarile voastre. Minunat, multumesc tuturor! :cheers:

Ionut

#809
Cei de la Hotnews ne ajuta sa vedem clipurile MT mai usor:

Autostrada A1 Arad-Nadlac la 27 martie:
http://www.youtube.com/v/T-eQv2S4XNE

Autostrada A1 Deva-Orastie la 28 martie:
http://www.youtube.com/v/1vtHpYbqt0k

Autostrada A1 Lugoj-Deva lot 1 (Lugoj-Dumbrava) si Timisoara-Lugoj lot 1 (Timisoara bypass) la 27 martie:
http://www.youtube.com/v/0A1MRP4he_s