Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

10 Members and 64 Guests are viewing this topic.

sebba

acum vreo 17-18 ani cand incepusem sa descopar internetul vorbeam pe chat
si pe vremea aia nu prea aveai cu cine sa vb decat cu americani si spanioli. imi ramaneau doar americanii ca "habla espanol nada" si absolutamente deloc

Dar sa revin la idee: ideea era ca americanii nu stiau deloc sa-mi zica distanta in mile intre locatia lor si anumite orase importante. stiau insa sa-mi zica in ore: "sunt la 4 ore de New York", ca exemplu
Si cred ca aveau (au) dreptate... am venit odata de la Tg.Jiu la Bucuresti, pe vremea cand eram bucurestean, si pana in Militari am facut 4 ore. Apoi, din Militari pana in Vitan unde stateam am mai facut inca vreo 2 ore si ceva.

cam la fel e si cu Bucuresti - Nadlac, cel putin la ora actuala. Poti merge pe drumul cel mai scurt in km dar plin de blocaje si tiruri sau poti merge ceva mai lejer pe varianta sudica, prin Craiova, DTS, Lugoj. E ceva mai lung in km, cam cu 50 km aprox, dar ca timp e tot pe acolo. Plus ca e mult mai lejer, cel putin deocamdata cand inca nu suntem scapati de zona Sebes.

probabil aici, acum, vorbim degeaba, ca asa cum zicea un coleg mai devreme, ei fac ce vrea UE (and CO)
vom vedea ce vor decide, sper sa decida totusi in viata asta
Sailing away! S/Y Haimana

radutm

Quote from: sebba on June 17, 2013, 10:53:07 PM
cam la fel e si cu Bucuresti - Nadlac, cel putin la ora actuala. Poti merge pe drumul cel mai scurt in km dar plin de blocaje si tiruri sau poti merge ceva mai lejer pe varianta sudica, prin Craiova, DTS, Lugoj. E ceva mai lung in km, cam cu 50 km aprox, dar ca timp e tot pe acolo. Plus ca e mult mai lejer, cel putin deocamdata cand inca nu suntem scapati de zona Sebes.
calculul in ore are sens intr-o tara bogata ca SUA, unde timpul valoreaza mult si benzina putin. intr-o tara saraca cum e Romania, logica drumului cel mai economic este cea care primeaza. timpul nu valoreaza la fel de mult ca benzina. O ora de munca pentru un muncitor inseamna in medie intre 7 si 10 lei, un litru de benzina este aproape de 6 lei. chiar daca prinzi trafic aglomerat, consumi mai putin decat ai face un ocol pe un drum mai lung dar mai rapid. si in plus cred ca este si o chestie culturala pentru Romania, ca drumul cel mai scurt este cel preferat, chiar daca nu e neaparat cel ma rapid...
cont inchis

doryan93


BoGDaN

#8613
Ce calculator aveai acum 20 de ani? HC95  :lol: 286?

Miza e clara. Coridorul IV trebuie finalizat. Restul e activitate conexa....dar eu vad vorbarie multa si fapte putine, sau deloc. Suntem cu un an jumate intarziere pe Coridorul IV (dare in folosinta, atribuire si executare noi loturi). Daca ma uit in urma pe forum ce bucurosi eram acum 1 an si jumatate cand ziceam ca in 2014 mergem de la Sibiu la unguri pe autostrada...
Daca vor face ei PPP Comarnic Brasov...desi sunt foarte sceptic, ce faci, platesti taxa autostrada la vama si mai platesti si la Brasov? Turcii, iranienii, polacii si restul se duc tot pe Valea Oltului. Garantat
Hai sanatate la baietii din zona Simeria- Sibot- Sebes care tot pun poze.

alecu26

Quote from: Grizzly76 on June 17, 2013, 12:23:30 AM
intreb de lotu 4 pentru ca parinti mei vor fi demolati si ma intereseaza soarta lor,va rog.

nu prea spera la bani multi.

se va folosi grila notarilor. Ar trebui sa o poti gasi la OCPI Hunedoara, sau asociatia notarilor Hunedoara.

Sigur vor fi si demolari? In ce zona? Care e stadiul expropierilor? A fost publicat HG-ul?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

sebba

@BoGDaN
prima data am pus mana pe Cobra cu Z80 si HC85 tot cu Z80, asta prin '88-'89
PC-uri am vazut si folosit prima data prin '92-93. tot pe atunci si MAC-uri :D
internet? tarziu! prin '95 parca, era un internet cafe in Bucuresti undeva pe langa benzinaria Petrom de pe Kogalniceanu

si sa revin ontopic: ba eu cred ca si in Romania ar trebui sa conteze timpul pierdut nu doar pretul combustibilului
sa luam cazul concret si deja batut in cuie: de la Arad la Deva, pe DN7 sunt cam 150km
pe A1 vor fi vreo 180km! ce sa aleg? DN7? ca e cu 30km mai scurt? NEVER EVER!
Sailing away! S/Y Haimana

alecu26

#8616
Quote from: RaduC on June 16, 2013, 01:18:07 PM
dar asa nu!!!!

Sau Doamne iarta-ma, astia angajeaza sinucigasi.....

trimite poza la ITM. (si la politie macar sa mai patruleze prin zona). Daca vreun sofer il accidenteaza...sigur soferul cade de fraier.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

penad2007

Quote from: doryan93 on June 17, 2013, 11:19:33 PM
http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/exclusiv-cum-arata-autostrada-pe-care-trebuia-sa-circulam-de-doua-luni-183302.html .Foarte interesanta este filmarea de la sfarsitul articolului.

Uitati-va pe articol, este un articol documentat. Apropo de Impreglio.
Poate cineva sa procesese filmuletul in viteza normala?

nenea_hartia

Impregilo. Impregilo, vă rog. :) Nu Impregilio, Impregillo sau Impreglio. :)

sebba

lasa-i nenea ca stiu ei despre cine e vorba, chiar daca le zice si imbecilio, cum scrie in articolul ala :)
Sailing away! S/Y Haimana

Ionut

^ Sa facem cheta sa le luam o camera HD sau Full HD celor de la Capital? :) Baieti, data viitoare cand mergeti pe santier, ziceti si voi, poate mai vrea cineva sa mearga si poate are si camera mai buna. Win-Win.

http://www.youtube.com/v/qzMar5fPykQ

Multumim de filmare! Pe bune, data viitoare ziceti si voi poate se mai gasesc musterii (cu o camera mai buna, e pacat de efort). :cheers:

StefanCelMare

Mda. Păcat de lotul Imbecilio, altfel era fezabil sa circulam toata distanta Deva - Sibiu la finalul anului. Dacă se anulează contractul, măcar să se anuleze cât mai curând. Altfel, ne prinde anul 2015 cu lotul ăla. Oare nu se poate anula contractul şi acţiona în instanţă simultan cu relicitarea? CNADNR ar trebui să dea un exemplu din firmele care nu respectă contractele, altfel, la câte loturi se doresc a fi construite în viitor, cine ştie câte vor fi chiar construite, şi câte ţepe gen Imbecilio mai luăm.

Cozak

Poate incepe lucrul pe tronsoanele 2 si 3 din autostrada Lugoj – Deva. Contestatiile au fost respinse
Mai jos sursa.Deci am sarit un hop, mai vin probabil si alte contestatii la aceasta decizie...in urmatoarele 10 zile.

http://www.tion.ro/poate-incepe-lucrul-pe-tronsoanele-2-si-3-din-autostrada-lugoj-deva-contestatiile-au-fost-respinse/1303709

Ionut

Mda, e bine... nu stiu ce sa zic de constructori... nu par a fi cine stie ce. Sau poate nu ma pricep eu.

lot 2 - SC Salini SpA – SC Secol SpA
lot 3 - SC Teloxim Con SRL - Comsa SA – Aldesa Construcciones SA – Arcadis Eurometudes SA

teocharis

@ cognoscenti:

cat dureaza de la semnarea contractului pana la ordinul de executie?