Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 51 Guests are viewing this topic.

gruiarew

Auzisem azi la radio că se amână redeschiderea nodului Şoimuş până la sfârşitul lunii. Nu găsesc nimic scris în acest sens. Am auzit eu aiurea?
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

Ionut

Nu este exclus. Se vede ca mai e de lucru...

voicul

Din ce se vede in poze nu prea ar fi cazul de amanare, dar na ... o amanare ar fi o stire de senzatie.

Cat mai e la deal. Parca acum cand e spre final se vede cat de greu avanseaza.

Important e ca e gata anu asta  :lol:

pbh

Impresionanta mobilizare. Bumbesti-Livezeni reloaded... Daca dubleaza numarul de muncitori nici nu mai au nevoie de utilaje...dau din mana in mana!

bloem31

Amanare pana la sfârșitul lunii, dacă se împiedică iar în birocrație și nu ii dau drumul chiar dacă e gata în 15, cum sa întâmplat mai des cam peste tot !

rota

"Pe şantierul lotului 4 al Autostrăzii A1 Lugoj-Deva se lucrează intens", spune constructorul Asocierea SC Tehnostrade SRL – SC SPEDITION UMB SRL. Acesta dă asigurări că deşi mai este mult de lucru în zona arhi-cunoscutului ,,deal al liliecilor", Şoimuş, termenul de finalizare al execuţiei, prevăzut pentru luna august 2019, va fi respectat.

"Procedura tehnică aplicată în zona Dealul Șoimus reprezintă o premieră în România. Mai mult decât atat, în toată lumea mai sunt executate doar 3 lucrari de complexitate asemănătoare", precizează constructorul.

Acesta a mobilizat pe şantier 800 de oameni, dintre care aproximativ 100 sunt specialiști, ingineri, directori și coordonatori de proiect. "Se acţionează în ritm susținut cu un număr de aproximativ 300 de utilaje specifice", mai spune constructorul.

Economica

ciprebbe

In sfarsit iasa si UMB-ul cu termenul realist asa ca punem punct tuturor speculatiilor si termenelor fanteziste. (Iarasi noi am avut dreptate)

AUGUST 2019 !!!
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

paulmare

Multumim Rocklee :)
In poza - basculanetele aktros ale umb au 320 cm gabarit vreo 300 de cm inaltimea la bena in partea din spate, inseamna ca zidul lor are peste 5 metri inaltime asa ochiometric
si rezolvarea din santier la alunecare muuult mai simpla se pare decat aberam noi pe forum, excaveaza de jos si indeparteaza materialul pana cand vor considera ca panta s-a stabilizat si pa apoi construiesc zidul

ciprebbe

Media zidului pe toata lungimea e de maxim 3m, peste 5 m are doar in capete si acolo trag tare ca sa poata avea continuitate. Mai sunt doua zone pentru acces unde sunt la 0. De asta spuneam ca 3m e asa grosier si pro estimarea. Pe masura ce urca accesul e tot mai greu si se vor "calca in picioare".
La alunecare nu stiu unde vezi ca excaveaza de jos. Se vede clar in poze ca zona e lasata in pace (a mai si miscat pe deasupra) si inainteaza incet si cu prudenta la zid. Nu poti sa excavezi de jos in nisip si sa astepti sa se stabilizeze. Daca pleaca mai serios e istorie si zidul care il fac acum.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

simotm

Multumim pentru poze. Un furnicar de oameni, parca n-ar fi in Ro, comparand cu alte santiere  ale patriei.Desi, asta ar trebui sa fie imaginea unui santier normal, cu termene de respectat...

Intr-un din poze mi-a atras atentia un grup de oameni care lucra chiar langa deal (Li se vede doar partea de sus, fiind ca intr-o "groapa" ). Fiind chiar langa panta dealului, n-ar trebui sa poarte castile de protectie? Acestea stau bine merci la soare, pe zidul  de beton....

thinker

Nu cred ca o sa ramana numai zidul de jos pe portiunea care aluneca.
E un escavator care lucreaza pe o terasa intermediara, cred ca acolo o sa mai puna un rand de piloti, si probabil inca unul mai sus. De fapt asta am zis de la inceput, acum sa vedem, dar mi se par mult prea putin zidul de jos pentru acea portiune si nu cred ca va ramane asa.
Zidul de jos construit prima data va stabiliza portiunea sa se poata urca cu foreza pe terasa urmatoare.
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

marcelbanu

În drumul meu spre Brad observ un coleg, roklee...
Nu mai postez și eu fotografii, oricum, ar fi dubluri !

Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

ciprebbe

#44187
Eu spun sa postezi.
Sunt sanse foarte mari sa fi surprins si alte detalii. In general cadrele tale sunt mai largi.
Asteptam cu interes sa le publici mai ales cu ce aparat le faci. Ms.

LE:
Si daca mai ajungi in zona te rog trage cateva cadre si la rigola/sant/canal ce-o fi acolo intre CF si culee viaduct. Sunt curios ce dimensiuni are acolo scurgerea si daca e gandita sa preia si din apa de pe versant.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

@Marcel, pune pozele de pe forum, este pacat de ele. Cu siguranta ai prins si alte cadre/detalii. :cheers:




Poze de la lotul Comsa de la MT. Cam vai mama lor de poze dar na, sa fie puse...









Se lucrează în ritm susținut pe lotul 3 al autostrăzii Lugoj-Deva. În prezent se aștern mixturi asfaltice, se realizează marcaje rutiere, se fac lucrări de scurgere a apelor, se montează indicatoare rutiere, se fac săpături în zona Holdea. Pe acest lot de 21 km stadiul fizic al lucrărilor este 89%.

MT pe Facebook

wifi

Fiecare poza, filmare, explicatie, sunt o imbogatire pentru forum si pentru comunitatea forumului. Multumim!