Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 44 Guests are viewing this topic.

nenea_hartia

^ Oricum, decalarea nu cred că avea cum să fie foarte mare pe verticală, din cauza constrângerilor de la capete ale celor 2 viaducte.

cutter

Cred că erau destule soluții mai rapide/ieftine decât băgatul prin deal.

Inclusiv între DN și Mureș pe cea mai mare parte a lungimii încape autostrada, doar în capătul estic trebuia făcută pe piloni peste Mureș parțial. (De altfel, acum că zic asta, parcă-mi aduc aminte că am auzit la un moment dat zvonuri că UMB ar fi propus asta la declarația de proiectare, dar n-a vrut CNAIR - că trebuie respectat SF-ul/coridorul de expropriere, dom'le; dar informația e doar vagă la nivel de zvonuri)

Ba chiar și dacă făceau un pod continuu și tot ieșea mai bine.

Sau consolă peste DN și parțial doar mușcat în deal cât era nevoie ca să intre... etc

Soluții erau - asta cu autostrada prin "livezi" pe un teren bun "din gresii stabile" pare cea mai proastă.



wifi

Despre solutii s-a mai discutat, dar...

Quote from: Ionut on September 27, 2018, 12:30:12 PM
Bai gata, nu mai suport. S-a discutat de jdemii de ori pe forum. DE ACUM INAINTE TOATE MESAJELE DESPRE SOLUTIILE ALTERNATIVE LA SOIMUS VOR FI STERSE.

Acum este dealul sapat. Constructorul a atacat in serios problema, a lasat zidul de sprijun dinspre Bejan neterminat, si a mutat fortele in zona cu surparea.

thinker

#44029
Aici Ionut a avut 100% dreptate, chiar daca nu toata lumea a inteles.

Pentru fiecare lucru construit pe lumea asta ar fi existat si solutii mai bune. La jumatatea unei lucrari nu mai stai sa discuti solutii alternative care ar fi fost mai bune, aia a fost hotarat.  Cu siguranta si aproape pentru fiecare situatie ar fi fost solutii mai bune, si aici nu ma refer numai la situatia de fata sau la autostrazi.
Dar cea mai buna solutie e aceea implementata in teren si care se poate folosi.
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

cutter

E important să învățăm ceva din greșelile din trecut ca să nu le repetăm. Ca să învățăm ceva, trebuie să le identificăm corect.

Altfel, dacă mergem tot timpul pe principiul "acu... asta e!" le vom face din nou și din nou (ceea ce se și întâmplă).

Quest

Quote from: cutter on November 03, 2018, 11:50:38 PM
(...)
...parcă-mi aduc aminte că am auzit la un moment dat zvonuri că UMB ar fi propus asta la declarația de proiectare, dar n-a vrut CNAIR - că trebuie respectat SF-ul/coridorul de expropriere, dom'le; dar informația e doar vagă la nivel de zvonuri)
(...)

Catalin iti confirm eu ca UMB a facut acele propuneri, n-au fost doar zvonuri.
Common sense will get you far !

thinker

#44032
@cutter - corect trebuie trase concluzii pentru viitor

Dar cu adevart de invatat din aceasta situatie e cat de necesar e un SF corect documentat si un proiect tehnic de calitate. Si faptul ca la companie trebuie oameni cu bun simnt, fara interese obscure, si care sa isi doresca sa faca cu adevarat infrastructura. Si pe asta nu s-a pus atat de mare accent in discutii, accentul a fost pe alternative.

Solutii pot fi tot timpul mai multe, de multe ori echivalente ca beneficii, dar in situatia data nu se mai poate schimba nimic, solutia e implementata 70-80%. 
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.


gruiarew

În lipsă de ceva mai bun pun niște cadre de pe LD2:







'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

gruiarew

#44035
Era poarta larg deschisă așa că m-am băgat.... E foarte bun drumul, s-ar putea face niște piste de biciclete :D :P



'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

gruiarew

'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

JohannDB

#44037
De multă vreme este liniște la C.I.C.-ul de la Margina....
  Nu-mi dau seama aici @"gruiarew", dar ai ajuns la capătul de la Zorani ?
  Priveam curios, pe Google Earth și văd că nici acum Nodul Margina, nu apare.... Folosesc des Google pentru identificări de rute și eventualele probleme ale acestora.





Powered by API/PUM imgur uploader

horatiu.cosma

^
Si va mai fi liniste multi ani. La un moment dat in 2016 inaintea finalizarii Dumbrava-Margina, cei de la Salini au propus cnair sa le dea proiectul tehnic pentru tunele plus alte chestiuni realizate de ei si neplatite de cnair si sa nu mai faca CIC-ul. Cnair s-a incapatanat cu CIC-ul vietii si uitati in ce situatie grozava ne aflam la 2 ani distanta. Nici proiect tehnic la tunele (de fapt nici SF, nici nimic, doar niste investigatii de 2 lei facute de IGR), nici CIC-ul. De s-ar calcula prejudiciile indirecte aduse de prostia cnair, am ajunge pe luna cu banii aia.

dr4qul4

Si pe ce baza legala ai vrea sa accepte renuntarea CIC? Are dreptul CNAIR sa negocieze modificari de contracte? Sub ce forma ar putea sa faca "trocul" fara sa fie interogati la DNA? Daca se incearca modificarea legii sigur se gaseste cineva sa urle ca se face pentru a se putea fura.  Propuneti ceva in acest sens daca vreti sa se schimbe ceva.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist