Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 45 Guests are viewing this topic.


alexandruduma

Quote from: ciprebbe on November 01, 2018, 04:01:39 PM
Se zice ca sunt piloti facuti acolo sub alunecare si nu s-au miscat.
Poze din 8 Septembrie:


ciprebbe

#43997
^ Pe asta m-am bazat cand am zis între 8 si 21 (alta filmare) sept. Noroc cu Marcel ca a pozat de la distanta.
Cu poze tot la 2-3zile nimeni nu mai e atent la detalii.
Incercati sa gasiti ceva relevant din urma si o sa aveti cateva surprize neplacute (zeci de poze neclare, din acelasi loc, cadre inguste... te iei de cap). Satisfactie de moment ca vin poze, dar foarte foarte greu de mers inapoi si facut o analiza.
Apreciez munca tuturor (infanterie/aviatie) dar e bine sa venim cu update-uri relevante si nu umplutura.
Cred ca un update serios saptamanal e mai mult decat suficient si relevant pentru progres.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alin2pas

http://www.tion.ro/chinurile-drumului-timisoara-deva-cozi-kilometrice-de-a-lungul-unor-localitati/2138496/amp
Mă gândesc ce va fi pe Margina - Holdea după ce va fi deschisă autostrada între Șoimuș și Holdea iar acest drum va trebui să preia și o parte a traficului de pe DN7 Deva - Arad și de pe traseul Hațeg - Lugoj - Timișoara, plus creșterea traficului în timp! De exemplu, deja unele aplicații GPS rutau Hațeg - Lugoj prin A1 Simeria - Șoimuș pe traseul cel mai rapid, deși se merge mai rapid și mai ușor între Simeria - Lugoj prin Hațeg decât prin Deva - Margina (testat cu autoturism). Dacă nu se vor urgenta procedurile pentru construcția tunelelor va fi jale...

madsnowman

Aseara, 01 noiembrie, ora 20 si ceva, se lucra la Holdea. Eu am vazut doar un exacvator (poate erau mai multe) si cateva basculante circulau pe autostrada. Nu am poze.

mishu77

^^^ Daca drumul o sa fie bun (zic ca il baga in reparatii mai ample intre Margina si Cosevita, nu ce sa facut acum) si soferi o sa respecte regulile de circulatie (fara depasiri cretine ca daca pierzi 1-2 minute nu e nici un bai) NU o sa fie nici o jale. O sa fie vara aglomerat (ca peste tot in tara) dar nu o sa fie jale. 15 km in conditii de trafic fluent ii faci in 15 maxim 20 minute (sunt 3 localitati si o cale ferata).

voicul

O sa vedem la anu cum va fi, dar senzatia este de coloana infinta (ziua cel putin).

Stiind disciplina din trafic in RO acolo ar trebui NJ, doar ca nu prea e loc de asa ceva.
Va fi nasol cu facutul dreapta stanga, pe cele cateva DJ-uri de acolo si prin comune.


istvan78

Din poza asta:
https://www.facebook.com/cnadnr/photos/pcb.2134775703449164/2134775090115892/?type=3&theater

mie imi pare ca acum/inca se foreaza piloti in zona alunecata. Si pare ca au degajat materialul dislocat de alunecare. Taluzul e mai retras in dreptul forezei si panta e mai mica decat in restul versantului.
Poate ca a fost furtuna intr-un pahar cu apa... sau poate nu, vedem...

nrb

Dacă nu le iese cu remedierea, sunt niște "babe" care se vor bucura mult,  ;)

cristi5

#44005
Quote from: alin2pas on November 02, 2018, 09:01:31 AM
http://www.tion.ro/chinurile-drumului-timisoara-deva-cozi-kilometrice-de-a-lungul-unor-localitati/2138496/amp
Mă gândesc ce va fi pe Margina - Holdea după ce va fi deschisă autostrada între Șoimuș și Holdea iar acest drum va trebui să preia și o parte a traficului de pe DN7 Deva - Arad și de pe traseul Hațeg - Lugoj - Timișoara, plus creșterea traficului în timp!

Asa am crezut si eu cand m-am inscris pe forum ca autostrada aduce o explozie de trafic etc etc. Dar traficul e cam cel dinainte, poate ceva mai mare. Daca zona Margina-Holdea ar fi la limita traficului de DN, am vedea cozi mari la iesirea de pe autostrada la Margina.

Am masurat traficul in una din cele mai aglomerate zile ale anului la Abucea si au fost 900 de vehicule-echivlent pe ora pe sens, mult sub capacitatea unui DN.
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=958.msg180813#msg180813

Acum un an DN7 de la Sacamas incolo avea trafic de sat izolat... Daca e intr-adevar asa tot timpul, nu vor avea nicio problema sa refaca viaductul DN7 peste CF (CF se ridica cu ocazia reabilitarii din motive de inundatii)

In ce priveste cresterea traficului in timp, sigura sursa pe care a gasit-o frunzaverde este o crestere de 50% in 10 ani (daca are cineva o sursa mai buna, va rog sa ne luminati!). Deci cam in 10 ani ar trebui sa fie gata tunelurile Holdea, altfel intr-adevar va fi jale acolo inainte de Craciun. Mare parte din an va fi acceptabil pentru 12 km mai ales daca se iau masuri de cresterea sigurantei (depasirea interzisa de exemplu). Sigur, DNul nu e usor acolo, si probabil se va mai strica (desi inteleg ca e mult mai prost pe Grind-Holdea).

Cozile de pe Deva-Simeria sunt intr-adevar kilometrice dar sunt datorate obstacolelor (semafoare, intersectii, treceri de pietoni, zona populata, etc), care nu exista pe Holdea-Margina (zona depopulata in varf de deal, intre doua judete) afara de bariera de la Margina. Si da, cozile sunt kilometrice dar se mege in coloana cu viteza 30-40 km/h.

DN7 - Șos. Națională: undefined -> DN7 43km/h pe 2029m

http://pum.project-online.se/status?at=simeria&lines=800

Cel mai rau pare a fi la breteaua de iesire, nu pe DN.
Uroi -> Simeria Veche 11km/h pe 2152m

PS: Tunelurile sunt intr-o situatie birocratica jalnica. Nu exista tunel in SF, nu ai pe ce baza sa licitezi. Nu exista vointa politica, nu exista nimic. Deci da, ar trebui sa fie niste cozi majore care sa puna presiune pe politic. Dar eu cel putin nu cred ca vor aparea, asa ca trebuie alte forme de presiune. Sau schimbari politice majore, cu alta abordare a infrastructurii.

Quest

Cristi tu nu esti un novice pe infrastructura rutiera. Cum sa spui ca tunelurile de la Holdea nefiind in SF, nu exista baza legala de-a organiza licitatia ptr ele ? AM care le impune este baza de plecare. Iata ca AM-ul bate SF-ul.
Si tocmai ptr ca o asemenea situatie sa nu se mai repete, MT / Compania a inteles incurcatura licitarii lucrarilor fara AM, document care odata emis poate da peste cap toate socotelile, asa incit PiSi 2-4 se vor licita doar dupa emiterea AM. Iar asta trebuie sa devina o regula scrisa in Lege. Nu doar o conduita in baza unei cutume ;)
Common sense will get you far !

pasadia

Nu pot vorbi in numele lui cristi si nici nu cunosc toate dedesubturile legalezei. Ce stiu e ca, uzual, un obiectiv de investitii beneficiaza de un SF transformat apoi in niste indicatori tehnico-economici aprobati prin HG. N-am nici o idee daca tunelele, prin valoare financiara, impune reactualizarea acestor indicatori, poate ne explica altcineva.

Quest

Sigur ca din SF apar la un moment dat indicatorii tehnico-economici, dar daca te-ai pus sa faci asa ceva intr-o zona unde exista conditionari stricte de mediu, vine AM si-ti da peste cap toate socotelile. De asta am spus ca AM-ul bate SF-ul.
Common sense will get you far !

pasadia

L-or fi batand, dar totodata e posibil sa impuna noi hartii de semnat si de aprobat. Iar daca e cazul de ele si nu le face nimeni, atunci intr-adevar avem o situatie birocratica jalnica. Hai mai bine sa-l intrebam pe NGC sau pe horatiu, cum sta treaba in acest caz, care e corelatia intre AM si indicatorii TE si gata.