News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 23 Guests are viewing this topic.

dragos76

Nu e nevoie de mai mult. Acolo nu e nevoie de un nod "clasic" (chiar nu ai zone locuite în apropiere pe care să le deservești), ci doar de o modaliate de scoatere de pe autostradă a traficului în caz de accident în tunel, respectiv de acces acolo a mașinilor de intervenție, în aceleași scenarii.

danutzu_1069

Nici macar bucata asta de nod nu a fost de la bun inceput...
Nu i-a dus capul...

Sky

Apropo de noduri, la Soimus ce se mai intampla?
S-au apucat de asternut asfalt pe conexiune?

gerulus

Intradevăr nu de un nod complet, dar așa, vreme de incă vreo minim 5 ani o bucata buna de autostrada nu va fi folosită decit pe sensul spre Holdea. Chiar și provizorie ar fi utilă o bretea de coborâre de pe DN pe A1, asta bineînțeles după darea in folosintă a L3.

stangabriel

#43939
Este dublu sens provizoriu 5 anisori minim.

voicul

Pana se termina LD2, sectiune cu tuneluri, la Holdea se va si intra si iesi de pe autostrada.
Dupa ce se termina LD2 doar se va putea iesi de pe autostrada.

cristi5

#43941
Oameni buni, Holdea nu se facea deloc, zero-nod daca nu insistam noi, si daca cutter si horatiu.cosma nu erau in guvern. Dati inapoi pe topic la vara-iarna 2015 si distrati-va. Pe bune, cautati Holdea pe topic, e foarte simplu.

Urmatoarea intrebare a fost: cum sa motiveze CNAIR daca vine curtea de conturi? Un ditai nod rutier pt "numai cativa ani"? (haha)

Ideea salvatoare a fost: iesire de urgenta pentru tuneluri. Care apropo, va fi suficient de lata sa fie si intrare, temporar. Numai cativa ani :lol:

Dorum m-a facut campionul jumatatilor de masura, uite ca sustin si sfertul. E clar ca o bretea definitiva de intrare nu are sens economic:
- daca tunelurile sunt inchise (sau nu exista) se poate intra pe cea de iesire fara intersectie de flux cu traficul dinspre Lugoj, ca nu vine
- daca tunelurile sunt deschise, cine sa intre? Zona aia e depopulata, no man's land intre doua judete

Apoi cineva a zis: stai ca in specificatia de licitatie nu scrie bretea, giratoriu, scrie numai overpass. Nu le putem plati. Asa ca am mai asteptat un an (poate mai mult?) pana le-au licitat separat...

voicul

Si lasi o bucata de autostrada fara parapete pe mijloc, ca in caz ca se inchid tunelurile sa se poata intra din nou pe la Holdea?
Ai putea pune NJ, dar cum tunelurile nu vor fi inchise decat temporar (de principiu), pana vine cineva sa mute NJ, probabil se deschid tunelurile.

Probabil daca se inchid, se intra din nou la Grind Ilia.

dorum

@Cristi

te-am facut "campionul jumatatilor de masura" in cu totul alt context :) :)
nu mi-am permis sa ajung la sferturi de masura :) pt simplu fapt ca aici asta ne doream cu totii!
:cheers:

cristi5

Quote from: voicul on October 29, 2018, 08:47:07 PM
Si lasi o bucata de autostrada fara parapete pe mijloc, ca in caz ca se inchid tunelurile sa se poata intra din nou pe la Holdea?

Nu e prevazuta reintrare cand se inchid tunelurile. Dar, cum ziceam acum cateva zile ar fi o idee buna. Sa ajungem noi sa le deschidem, apoi cu inchisul mai vedem.

Sunt multe locuri cu parapeti lipsa in multe locuri din lume. Puncte de intoarcere pentru politie de exemplu. Probabil si solutii mai destepte, cu parapeti usor demontabili, etc.

vancouver

#43945
Quote from: cristi5 on October 29, 2018, 09:27:12 PM
Sunt multe locuri cu parapeti lipsa in multe locuri din lume. Puncte de intoarcere pentru politie de exemplu.

In lumea civilizata pe care o stiu eu nu exista asa ceva. Ba mai mult, se fac discutii permanente si eforturi pentru a exclude orice erori posibile, de intrare pe contrasens din greseala, de ex. prin santiere. Si in zone de santier parapetul este continuu, un parapet mai usor, demontabil.

Puncte de intoarcere pentru politisti, doamne fereste de cine a avut ideea asta. Multi au murit deja in astfel de puncte, inclusiv politisti, inclusiv in Romania.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

danutzu_1069

^^ai fost mai iute ca mine... Vroiam sa protestez in acelasi mod...
Cum sa fie zona mediana fara parapeti. Pai mai este aia autostrada? Excludem acele autostrazi americane care au zona mediana foarte lata si fara parapeti... N-are parapeti pentru ca este lata...
Deci, editeaza si sterge afirmatia.
Pai cat caz s-a facut pentru acele zone cu lantisoare de pe A3 București Ploiești.... Care mai mult nu erau, si idiotii intorceau pe acolo??


voicul

#43948
Ar fi absurd acum sa editez dupa ce am luat un -1. Doar nu vrei sa il bulversez pe cel care l-a dat?  :lol:

Deci daca se inchid tunelurile se iese la Margina si se intra la Ilia, nu? Sunt 40 de km intre cele 2.
Asta e solutia finala?

dorum

si porcaria aia ai vrea sa fie standard la noi? hai pe bune ma Cristi... chiar nu cred ca susti asa ceva... serios acu'...