Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 58 Guests are viewing this topic.

Cetatean

- foarte ingenios cum au realizat sprijinirea pentru coltul la primul Gabion.

thinker

#43606
multumim rocklee +1
:cheers:
multe, multe noutati, au avansat bine in ultima saptamana, ca de obicei ai surprins multe detalii importante
- se apropie rapid de cota viaductului, posibil sa nu dureze pana in 15 octombrie deschiderea traficului prin nod.
- surpiza au mutata statia de asfalt, si au inceput un zid de sprijin in dreptul acesteia, deci si acolo se pregatesc pentru conexiune, dar e mult de ridicat terasamentul
- zidul de sprijin de la dealul cu sau fara lilieci e inceput ochiometric pe 70 % din lungime iar la capatul spre Soimus s-a ajuns cu zidul si terasamentul aproape de cota viaductului

last edit: as fi vrut sa zic ca UMB tureaza motoarele la maxim, dar mi se pare forja de-a dreptul :)
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

simotm

Referitor la autostrada de sub dealul cu lilieci, stiti cumva cum va arata?
1.ambele sensuri vor fi la aceeasi inaltime fata de soseaua spre Brad sau sensul Ilia-Deva va cobori spre mijlocul dealului iar sensul Deva-Ilia va ramane "cocotat" pe deal (din cate imi amintesc la sarbi am vazut asa ceva)
2.in cazul in care ambele sensuri vor fi paralele pe toata lungimea dealului, se va pastra aceeasi inaltime de la capete sau se va cobori un pic pe la mijlocul dealului?
Presupun ca sunt reglementari legate de inclinatia admisa.

luc

#43608
1. Da, ambele sensuri vor fi la același nivel, era o randare foarte reușită, câteva pagini în urma.
2.  Fata de nivelul actual al viaductelor, autostrada în deal are o cota mai înaltă cu aprox +3m.

florin74

Rocklee, poate iti faci drum la Ilia. Se zice ca acolo se lucreaza 24/24, zeci de basculante, etc. Poate surprinzi avansul si acolo. Au auzit si cei de la Comsa de vorba cu ingrasatul porcului in Ajun, :lol:

ovicor

Poate are legatura reducerea timpului de la emiterea facturii si achitarea acesteia. Vorba ateului: sa dea Domnul !

rocklee

la ilia ...comsa a adus un vechi subcontractor ....pe Apolodor ....de aceia e asa aglomeratie acolo ....
:D

istvan78

Ca sa nu cautati:

Quote from: pelan87 on October 15, 2018, 03:09:46 PM
Salutare tuturor, urmaresc forumul de mult timp, dar pana acum m-am multumit doar sa citesc ce au scris altii. Insa m-am decis sa-mi incerc norocul cu prima postare.
Atasez mai jos o simulare despre cum cred eu ca va veni autostrada pe deal, am impresia ca terasamentul din pamant armat ar trebui sa fie mai inalt fata de cel din postarea lui elphax. Adica sa inceapa mai de jos, si va tot cobori spre viaductul Bejan, acolo unde terasamentul incepe de la cota DN, sau chiar ceva mai jos de acesta.
Dar nu stiu exact cum o sa fie cu acel zid de sprijin de langa viaductul dinspre Soimus (unde este foreza acum), am facut o presupunere, sper sa nu fie prea departe de realitate.

Randare A1 Deal Soimus



Powered by API/PUM imgur uploader

Europiu

@rocklee: In ultimul video pe care l-ai pus zici la un moment dat "langa zona cu probleme". Te referi la probleme mai vechi (lilieci) sau au aparut altele noi?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

rocklee

#43614
NU AU NICI UN FEL DE PROBLEMA ACOLO ....sunt doar in intarziere putin cu sapatura.... si de aceia  nu pot sa uneasca cele doua parti de  terasament intre ele ....asa cum si-au propus inainte de plecrea in mini vacanta ...joi 25 octombrie ... :)

cine vrea sa revada fotoreportajul la reeditat cu cateva explicati ...  8)

patratel_ro

Daca ne aducem aminte pe L3 la Holdea acum un an tot asa era mobilizare maxima ...se lucra non stop la giratoriu...unii chiar estimam ca o sa fie gata descarcarea pana in decembrie 2017 dupa care ... pauza un an. Sa mai asteptam pana semneaza aditionalul apoi sa vedem care e mobilizarea.

gdaniel

Ceva de la CNAntiinfrastructura de acum 3 zile, cred ca nu a fost aici.
Sunt deja stiri vechi dupa reportajul lui Rocklee, dar sunt si cadre din unghiuri diferite, intre timp parca e tot viaductul Soimus deal asfaltat:

https://www.facebook.com/DRDP.Timisoara/videos/294932231112748/UzpfSTE1NTU3MDk0MzQ2ODkxMzA6MjEyNjE0NzkzNDMxMTk0MQ/

flashu74

Corect, minivacanta deoarece 26(vineri)si 27 (sâmbătă) sunt ambele sarbatori. Deci saptamana viitoare lucreaza până joi inclusiv, dar în 29 revin.

pbh

Asa se potrivesc mai bine zilele. Vor mai lucra 29-17noiembrie si 25nov - 15/20dec daca tine vremea cu ei.

cristi5

#43619
Quote from: simotm on October 19, 2018, 01:10:14 AM
Referitor la autostrada de sub dealul cu lilieci, stiti cumva cum va arata?
1.ambele sensuri vor fi la aceeasi inaltime fata de soseaua spre Brad sau sensul Ilia-Deva va cobori spre mijlocul dealului iar sensul Deva-Ilia va ramane "cocotat" pe deal (din cate imi amintesc la sarbi am vazut asa ceva)
2.in cazul in care ambele sensuri vor fi paralele pe toata lungimea dealului, se va pastra aceeasi inaltime de la capete sau se va cobori un pic pe la mijlocul dealului?

Pun si eu spre aducere aminte. Sunt planse din SF (care e public pt ca s-a licitat pe baza lui), de acum multi ani. Din informatii pe surse, UMB a incercat sa evite solutia asta, liliecii aproape ca au ajutat, dar pana la urma nu a primit autorizatie de construire (AC) pentru altceva. Probabil lucreaza in pierdere.

Nici UMB nici CNAIR nu au vrut sa ne dea proiectul tehnic dar traseul il stim din SF iar AC ne spune ca e vorba de o solutie cu pamant armat. Cam de aici pot fi urmarite discutii in care am incercat (iarasi) sa ne dam seama care e traseul/solutia bazat pe ce vedem in teren. Am suprapus inclusiv pozitia GPS a pozelor de pe aliniament peste desenul din SF, etc.

http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=2.msg179511#msg179511

Chiar daca intuitiv pare imposibil de plasat doua fire de autostrada cu latimea totala de 26m intre DN si dealul abrupt, se vede  ca de fapt autostrada e mai sus decat terenul natural (adica cel putin pentru firul sudic trebuie umplut, nu sapat in deal) si ca distanta dintre axul autostrazii si DN ajunge si la 50m, deci ramane "loc liber" intre rambleul gigant (22m) al autostrazii si DN, asa cum se vede si in randarea de mai sus.