Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 87 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Suprafata maxima de pe care se poate strange apa este de sub 600.000 m2. Chiar si la o ploaie de 30l/m2 in 30 de min avem doar 1l/min/m2, adica 600m3 de apa pe minut. Sau un debit de 10l/sec (mai degraba 5 pentru ca apa nu se scurge imediat dupa tot versantul) care va fi dirijata prin santuri spre capete.
Probleme vor aparea doar daca acele santuri se colmateaza si toata apa se va revarsa doar intr-un singur loc.

Dar acum ca au pus ancore si fac zid de sprijin,nu mai vine dealul peste autostrada, vine apa.  :)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

AlinC

#43561
Aici e o imagine mai buna cu locul unde au forat:



Probabil o sa puna rocklee mai multe.

danutzu_1069

Se pregateste grinda de coronament. Daca mai lasa ceva armatura in sus, insemna ca va fi și ceva zid de sprijin...

Ionut

Sunteti ex-tra-or-di-nari cu zidul ala de sprijin. Un zid de sprijin nu e musai sa fie super vizibil la suprafata, sa fie super inalt asa cum se vad unele ziduri pe A10 la Aktor. Este posibil ca un zid de sprijin sa nu fie foarte inalt la suprafata, dar este adanc, foarte adanc.

Un exemplu este zidul de sprijin de la padure de pe A3 Gilau-Nadaselu. Tot UMB.






rocklee

#43564
imaginile primite de la Ziarul Unirea prin...AlinC....
Progrese semnificative ....in doua zile de lucru ...














rocklee

#43565













rocklee

#43566





















rocklee

#43567











rocklee

#43568


















MULTUMIM LUI ALIN C...SI ZIARULUI UNIREA ...PENTRU IMAGINI SI FILMARE ...


:gj: :bye: :bye:

rocklee

iar aici avem o filmare ..de la nodul ilia pana viaductul bejan ...dar filmarea este de slaba calitate

scuzati-mi BALBELE ...am vrut sa fac un experiment ....tn timpul filmari sa fac si un comentariu cu explicati ....darrrr.... :( :(



mastereve

#43570
Quote from: rocklee on October 16, 2018, 10:03:03 PM



Nota 10 pentru stil si ingeniozitate  :lol: sa folosesti incarcator frontal pe post de elevator

L.E: la nacela ma refeream si sunt ironic. Evident ca nu ar trebui sa foloseasca metode impovizate, de genul.

danutzu_1069

#43571
Eu nu as lauda. Nici unul nici altul nu trebuie folosit pentru lucrul la inaltime, cu muncitori in cupa sau pe furci!!
Sper sa nu vada vreun inspector ITM...
Pentruastfel de lucrari (la inaltime) s-au inventat nacelele cu brat articulat, autopropulsate sau montate oe masini...

rocklee

#43572
la minutul 11 al filmari lui AlinC .....VIZITA DE LUCRU ..... :D

din informatile pe care le am ...deasupra acelor piloti foratii va fi ...turnat beton pe o inaltime de 5 m....de la cota autostrazi in sus ...care va servi la sprifinirea versanrului ....pe o lungime 200m ....de la culeea viaductului...spre directia ILIA .... :)

Ionut

Poate data viitoare cand va dau o informatie pe care, culmea, tot voi ati cerut-o:

Quote from: Tavi on October 14, 2018, 09:03:17 PM
Foreza aia de ca mai sta pe deal? Sa le-o inchirieze Pizzarotilor sa gate mai repede forajele la nodul Sebes  8)

... nu-mi mai trebuie o filmare aeriana, doua posturi de explicatii cu dovezi vizuale si 10 kile de nervi irositi pentru a crede ce zic. Si nu e valabil doar pentru mine. Vi se explica multe lucruri dar unii dintre voi pur si simplu refuzati sa intelegeti, ba mai mult, combateti afirmatiile fara niciun fel de argumente si informatii.

gruiarew

Quote from: rocklee on October 16, 2018, 10:16:56 PM



Acolo în stânga lângă podul peste Mureș ce anume se contruiește? Pare destul de bine tasat si compactat. Scuze dacă s-a mai discutat.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis