Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 85 Guests are viewing this topic.







pasadia

Nu inteleg ce fac in zona in care se termina zidul dinspre culeea Bejan. Pare un fel de zid perpendicular pe deal, dar nu ii inteleg rostul.

reed

probabil sa sprijine zidul deja facut,ca un contrafort

laszlo.robert

#43448
Pasadia  :zid sprijin pentru pământ armat.Vezi partea opusă de la Șoimuș.

aschiutza

Portiunea comuna a bretelelor de intrare/iesire de la sensul giratoriu si pana dupa CIC (pe film de la 0:02 pana la 1:25) va trebui marcata si semnalizata foarte bine. Noaptea si pe ceata -frecventa pe valea Muresului- riscul unui accident cu "sofer fantoma" va fi foarte mare.

luc

Sâmbăta, orele 19, UMB în acțiune cu motoarele la maxim!! Revin și cu dovezi.. :)

dorum

Mie pozele lui Rocklee imi spun ca mai e mult de sapat in deal... sau doar mi se pare mie??? ???

mishu77





Eu cred ca ala e peretele dinspre deal, cam pana acolo ar trebui sapat, cel putin asa pare dupa linia autostrazii, acum cat de mult in jos sapa ei vor stii.

neobluenet

Quote from: pasadia on October 13, 2018, 06:43:41 PM
Nu inteleg ce fac in zona in care se termina zidul dinspre culeea Bejan. Pare un fel de zid perpendicular pe deal, dar nu ii inteleg rostul.
Dupa cum arata armatura acolo fac un zid de legatura intre pamantul armat si zidul de beton. Pana la acel punct, dinspre Deva sectiunea pe care trebuie sa o umple cu pamant este una trapezoidala (rambleu), pe partea cu DN-ul fiind panta sau o laterala a trapezului. Apoi pana la viaduct sectiunea este dreptunghiulara, una din laturi fiind zidul, iar cealalta este egala cu baza mica a trapezului. Pentru a nu face un fel de sfert de con ca la poduri s-a optat pentru un zid din beton armat, probabil mai scump ca material, insa mai usor de pus in practica avand in vedere ca acolo DN-ul se apropie destul de mult de autostrada.

thinker

#43454
20% din cat a fost de sapat maxim. Deja e clara linia autostrazii, lucreaza la terasa.
Nu sapatura cred ca e problema ci fundatia autostrazii cu geogril, zidul, finisarea, plasa metalica, lucruri care consuma timp.
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.