Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 83 Guests are viewing this topic.

TibiV

#43365
Quote from: adi on October 10, 2018, 10:01:17 PM
^^ rigola este deja asfaltata: https://imgur.com/xO6085l
se vad si urme de intoarcere spre breteaua aceea
Adi vorbeste despre poza asta:

Poza in care traseul giratoriu->bretea->Simeria este foarte clar, si l-am marcat cu rosu


Doar ca "rigola deja asfaltata" nu ajuta cu mare lucru (am marcat-o cu mov in urmatoarea poza...)
Pur si simplu virajul ala ar fi mult prea strans pentru un trafic rutier "normal" (mult mai strans decat un giratoriu)
Chiar daca se vad "urme de intoarcere spre bretea", sa nu uitam ca sunt urme ale unor camioane de santier, care pot lua viraje si cu 5 km/h, ca nu le claxoneaza nimeni din spate...
Deci acolo este imposibil sa faci "virajul stanga".

Iar breteaua de intrare spre Simeria are o singura banda.
Ca sa iesi de pe A1 spre Simeria asa cum propune yetiman ar trebui creat alt traseu, marcat cu galben in urmatoarea poza:


Ar fi cam mult sa ceri asta UMB-ului.... Ma rog, daca pune CNAIR banii pe masa, se poate, dar parca Neaga e cam "strans la punga"... ;)

Deci ramanem cu giratoriul Soimus.
Care pana ieri, 9 octombrie, functiona asa:

(Nu am marcat traficul exclusiv pe DN76 Deva-Oradea, care va ramane nemodificat orice s-ar face in giratoriu...)
Iar incepand cu 15 noiembrie si pana la darea in folosinta a Lotului 4 de catre UMB (LD4) va functiona asa:


Se vede ca jumatatea nordica a giratoriului se va cam "nasoli".
Si va functiona in regimul asta pana... nu se stie pana cand.

De asta am spus (si am crezut) ca racordarea va fi ultimul lucru pe care il vor face, cu doar o luna inainte de darea in folosinta a lotului.
Adica inchideau o luna si cand deschideau giratoriul ar fi fost doar un banal nod de autostrada, NU un capat de autostrada...

LE
Cat am mesterit eu la desenele mele au aparut si alte postari.
Nu o mai modific pe asta, mesajul ramane valabil.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

Zona aia mediana care in poze e asfaltata va fi sparta pe mijloc si se va face rigola mediana. A prins frumos Marcel Banu procedura in ultimul lui reportaj, cu acel utilaj care executa automat rigola respectiva.

Trecand de problema tehnica care sa zicem ca e usor rezolvabila, ca sa se intample aceasta solutie trebuie sa isi dea avizul politia. In plus, daca apar accidente, sunt pe barba UMB, ca nu va fi un drum receptionat, ci un santier in responsabilitatea constructorului. Posibilitatea sa vina un berbec tare si sa nu gestioneze ok intoarcerea aia de 180 de grade e mare.

In continuare tind sa cred ca acel conflict nou aparut in giratoriu nu va fi asa de grav. Am explicat si la Margina si la Sebes pe A10, valorile de trafic nu sunt asa de mari incat sa se formeze ambuteiaje semnificative.

cristi5

#43367
@TibiV daca translatezi linia galbena un pic mai spre fotograf, iese exact ce vrei tu in plus, breteaua de iesire face autostrada mai lata, suficient sper pt TIRuri sa intoarca. Oricum se va merge incet.

Poate reusim sa intrebam UMB daca iau sau pot lua in considerare posibilitatea asta. Inteleg ca trebuie convinsa si politia...

S-ar putea sa se deschida pe breteaua de iesire normala, sa iasa dezastru in giratoriu, si apoi sa treaca pe solutia asta. Sa vedem...

@horatiu.cosma traficul la Soimus cred ca e ceva mai mare decat la Margina, cu fluxurile de Brad si Deva. Dar pote nu suficient de mare sa blocheze un giratoriu.

TibiV

Quote from: cristi5 on October 10, 2018, 11:48:24 PM
@TibiV daca translatezi linia galbena un pic mai spre fotograf, iese exact ce vrei tu in plus, breteaua de iesire face autostrada mai lata, suficient sper pt TIRuri sa intoarca. Oricum se va merge incet.
De fapt linia galbena trebuie translatata mai departe de fotograf ca sa ai o iesire "decenta".
Eu am "exagerat" in sensul popus de yetiman.

Quote from: cristi5 on October 10, 2018, 11:48:24 PM
Inteleg ca trebuie convinsa si politia...
Eu daca as fi "rutierist" nu as accepta o astfel de solutie...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Americanul Clujean

Nu asta ar fi soluția pentru ieșirea?  Mi se pare cea mai ușoară și par că au loc deja.  Este o opțiune și mai sigură, nu?





Powered by API/PUM imgur uploader

germanul2012





Powered by API/PUM imgur uploader

Daca intr-o luna se termina capatul viaductului dinspre Sibiu, oare nu s-ar putea dubla breteaua de linga CIC si astfel sa functioneze pe doua sensuri ? Asta pana la finalizarea lotului?

anacronox

#43371
apropo de coordonare: de pe pagina de FB a DRDP Timisoara:

La DRDP Timişoara a fost semnat contractul subsecvent de lucrări la partea carosabilă, acostamente, benzi de urgență și benzi de încadrare pentru Secția de Drumuri Naționale Deva.
Lucrările de reparații, desfășurate în cadrul campaniei de pregătire a drumurilor pentru sezonul de iarnă, vor fi executate de firma Technocer SRL, valoarea contractului fiind de circa 1,2 milioane lei. Perioada de contractare este până în 31.12.2018, suprafața totală contractată pentru a se executa reparații pe suprafețe întinse fiind de peste 21.000 mp. Începând de săptămâna viitoare, lucrările care se vor executa, succesiv, pe drumurile naționale din județul Hunedoara vor fi pe DN 7, DN 68A și DN 74.

Kidu

#43372
Poate s-a mai pus problema asta si mi-a scapat mie, daca e asa imi fac mea culpa anticipat, insa nu era mai logic ca breteaua de urcare pe sensul de mers catre Simeria/Sebes Alba sa fie in configuratia asta trasata cu rosu?
La ce lacune are romanul in circulatia pe autostrada poate i se pare mai logic ca aflat in sensul giratoriu, spre Simeria sa o ia spre in Est si nu spre Vest. Ce i-ar fi putut impiedica sa opteze pentru o astfel de solutie? Sa fie din ratiuni financiare fiind mai ieftin sa se intepe in autostrada din drumul de acces spre CIC?


istvan78

Pana nu se supara Ionut: da, s-a mai discutat, ideea retinuta de mine e ca zona aia e lunca inundabila aMuresului, nu poate fi restransa cu terasamentul bretelei. Ca sa pui si breteaua pe piloni, era necesar sa ridici autostradasi mai sus, crestea mult costul.
Spatiul larg inundabil e necesar pentru protectia podului DN76 la viituri.

Kidu

M-am gandit la asta si de aia m-am dus cu gandul la bani. Merci pentru confirmare, Istvan!

GrmmrNzi

Proiectantul nu s-a așteptat ca nodul să fie dat în folosință fără restul lotului. Numai în acest caz conflictul de trafic e mai acut. După cum s-a mai spus, câd nodul va rămâne "local", nu vor mai exista probleme mari. La naiba, nu există la Pitești Est, unde fluxurile se încrucișează, cu "cedează trecerea", iar nodul acela e folosit mai mult decât va fi vreodată cel de la Șoimuș, pentru că proximitatea celorlalte noduri - Bascov și P.-Sud - îl face foarte atractiv și pentru traficul local.

Io

^^
Sa treci prin Pitesti Est ala e o adevarata aventura!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

ovicor

^^^ Ceea ce propune @germanul2012 mi se pare ca merita luat in considerare. Ar putea cere CNAIR asa ceva, acea banda sa ramana ulterior inchisa, dar disponibila. in cazul inchiderii accidentale a tronsonului Soimus -Ilia.

TibiV

Quote from: TibiV on October 10, 2018, 11:10:36 PM
Ar fi cam mult sa ceri asta UMB-ului.... Ma rog, daca pune CNAIR banii pe masa, se poate, dar parca Neaga e cam "strans la punga"... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

patratel_ro

#43379
nu ar putea sa iasa pe breteaua cealalta care deja e construita ? e prea mica raza pentru tiruri?




Powered by API/PUM imgur uploader