Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 44 Guests are viewing this topic.

alin_simeriaveche

and again, and again, and again......
Vreau sa va intreb, ce scenarii sunt posibile?Dpdv legal si presupuneri

marcelbanu

Am înțeles bine din documentul acela ?
STRABAG a depus contestație ?
Șitu ei ceva dacă încă nu și-au demontat stația de asfalt de la Mintia,
în plus, duminică dimineața era activitate...
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

rocklee

pentru celelalte loturi ....sunt contestati ?????? :(

tigrel58

Explicatii mai multe, in forma depersonalizata, vor fi aici, cand vor pune decizia 1990:
http://www.cnsc.ro/index.php/ro/buletinul-oficial/deciziibo/2013
Cu privire la scenarii, nu avem elemente. Daca nu stim preturile ofertate, in ordinea lor, nu putem face nicio presupunere.
Am putea incerca sa facem lobby pentru modificarea OUG 34, in sensul sa devina obligatorie publicarea in SEAP a sedintei de deschidere. Nu este normala lipsa de transparenta la CNADNR, la privatizarea CFR au fost "spectatori" la sedinta de deschidere.

Jocis

Deci au fost 3 contestatii.
Doua din ele, respectiv contestatiile lui FCC si Corviam au fost respinse. Ca atare ofertele acestora raman in continuare inacceptabile.
Nu inteleg prea bine contestatia lui Strabag. Se pare ca ei reclama modul in care a fost evaluata oferta UMB, iar CNSC a admis necesitatea reevaluarii ofertei UMB, urmand ca dupa reevaluarea conform documentatiei de atribuire sa se stabileasca daca aceasta ramane oferta castigatoare sau se va stabili urmatorul castigator, care nu poate fi  FCC sau Corviam, ofertele acestora fiind declarate inacceptabile. Probabil ca Strabag este in "pole position" in aceasta varianta.

rocklee

ce nu inteleg sunt termrnele ....in 10 zile sa se reevalueze  rezultatele .....sau in 10 zile sa se dea solutia definitiva??????

alecu26

statia de acolo e oricum cu bataie lunga. Cred ca era acolo inainte de Deva-Orastie. Iar acum cred ca se livreaza inclusiv pentru Orastie-Sebes de acolo cand au varfuri de productie.

Oricum au multe statii prin tara, la Cluj, Baia Mare, Timisoara....si nu neaparat langa autostrazi, ci pot sa fie si subcontractori sau doar sa livreze asfalt.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

rocklee

tot asa o decizie in coada de peste ...avem pe lotul timisoara lugoj...de nu se stie cine a cistigat ...si ce trebuie facut??

Nebhotep

#8423
Quote from: rocklee on June 11, 2013, 09:17:42 AM
tot asa o decizie in coada de peste ...avem pe lotul timisoara lugoj...de nu se stie cine a cistigat ...si ce trebuie facut??

mie mi se pare suficient de clar
Quoteobligă autoritatea contractantă la anularea raportului procedurii de atribuire nr....si a actelor subsecvente acestuia, inclusiv a
comunicării rezultatului procedurii nr.... şi la reevaluarea ofertelor admisibile

din pacate istoria pare ca se repeta. CNADNR nu a invatat nimic din greselile trecutului... sau poate e si asta o modalitatea de a mai amana lucrurile pana se deblocheaza fondurile

marcelbanu

Quote from: alecu26 on June 11, 2013, 09:12:32 AM
statia de acolo e oricum cu bataie lunga. Cred ca era acolo inainte de Deva-Orastie. Iar acum cred ca se livreaza inclusiv pentru Orastie-Sebes de acolo cand au varfuri de productie.

Oricum au multe statii prin tara, la Cluj, Baia Mare, Timisoara....si nu neaparat langa autostrazi, ci pot sa fie si subcontractori sau doar sa livreze asfalt.

Stația aia de asfalt de la Mintia, la care cred că faci referire, s-a ridicat prin decembrie '11 - martie '12,
nu îmi amintesc exact perioada, dar de ridicat s-a ridicat ,,recent": maxim doi ani !
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

Shhhh


Din decizie e clar ca:
  - ofertele FCC si Corviam au fost descalificate
  - s-a admis in parte contestatia Strabag, partea cu privire la reluarea procedurii de atribuire. Aici am o nedumerire. Procedura de atribuire e diferita de re-evaluare sau pur si simplu fiind gresita (datorita punctului precedent) trebuie refacuta?. Din ce inteleg eu, partea care nu s-a admis din contestatia lor este inadmisibilitatea ofertei UMB. Cu alte cuvinte, aceasta oferta ramane valabila.

Problema cea mai mare ramane la "Împotriva prezentei decizii se poate formula plângere în termen de 10 zile de la comunicare". Aici ne asteapta un proces ca in cazul lotului 2 TM-LG care se solutioneaza (poate) peste 3 luni.

Nebhotep

Quote from: Shhhh on June 11, 2013, 09:57:51 AM

Din decizie e clar ca:
  - ofertele FCC si Corviam au fost descalificate
  - s-a admis in parte contestatia Strabag, partea cu privire la reluarea procedurii de atribuire. Aici am o nedumerire. Procedura de atribuire e diferita de re-evaluare sau pur si simplu fiind gresita (datorita punctului precedent) trebuie refacuta?. Din ce inteleg eu, partea care nu s-a admis din contestatia lor este inadmisibilitatea ofertei UMB. Cu alte cuvinte, aceasta oferta ramane valabila.
Procedura de atribuire se reia. CNADNR este obligata sa evalueze si oferta celor de la Stragab

Quote from: Shhhh on June 11, 2013, 09:57:51 AM
Problema cea mai mare ramane la "Împotriva prezentei decizii se poate formula plângere în termen de 10 zile de la comunicare". Aici ne asteapta un proces ca in cazul lotului 2 TM-LG care se solutioneaza (poate) peste 3 luni.
sper ca nu se va ajunge aici. altfel putem avea din nou situatia de la TM-Lugoj lot II

tonică

poza cu tuburile de langa viaductul de la aciliu, inspre sibiu:


cutter

Hai să vin eu cu bomba privind Lugoj-Deva lot 2, 3, 4:

Se intenționează semnarea contractelor în decembrie 2013, din cîte am înțeles concomitent cu aprobarea finanțării POS-T pentru aceste loturi (nu sunt încă aprobate!).

Informațiile provin de la AMPOST/CNADNR din minutele și prezentările întrunirii Comitetului de Monitorizare POS-T de la Constanța din 30 mai 2013: http://www.ampost.ro/main.php?module=articleview&action=view&name=documente_CM_mai_2013

Tot de acolo am aflat că s-a aprobat de către Comisia Europeană pe 30 aprilie: "extinderea ariei de eligibilitate a Axei Prioritare 1, DMI 1.1 la conexiunile Axei Prioritare nr.7, conexiuni care se regăsesc in viitoarea rețea centrala europeana ("core network") , prin introducerea tronsonului de autostrada Sebeș-Turda"

Alte informații de interes:
- s-au introdus pentru finanțare proiectele de metrou din București, Magistrala 4 (Parc Bazilescu – Lac Străulești) si Magistrala 5 Metrou (Raul Doamnei – Eroilor), cu un total de 250 de milioane de euro (sper să nu mă înșel asupra sumei, nu mai am timp acum să găsesc exact documentul)
- se vor aplica corecții financiare de 25% pe toatele loturile de autostradă finanțate prin POS-T 2007-2013, adică o sumă totală de 343 milioane euro, care vor trebui plătiți suplimentar de statul român; din ce știam eu, cam acesta era bugetul anual pentru construcția autostrăzilor de la buget - în lipsa unui deficit bugetar mai mare presupun că asta înseamnă amînarea cu 1-2 ani a proiectelor în curs de execuție
- din economiile realizate la atribuirea contractelor plus această sumă de la corecțiile financiare (343 milioane euro) se intenționează finanțarea cu 85% a autostrăzii Sebeș-Turda (partea UE pentru acest proiect este estimată la 696 mil euro)