Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 66 Guests are viewing this topic.

rocklee

vreau sa confirm o informatie ...care mi sa reconfirmat in seara aceasta de la seful de lucrare de la viaductul deal soimus ...

langa culea din deal pe partea cu sapatura ...acolo unde se vede foreza in filmarea lui alexandruduma ...vor fi 84 de piloti forati pe o lungime de 245 de metri ...nu 200 de piloti forati pe o lungime de 250 ...cum sa scris cu ROSU  aici

alin_simeriaveche

pam pam....bravo Rufi. Multumim mult

danutzu_1069

#42887
Nu prea inteleg ce rol o sa aiba, la distanta de 3 m intre axe...
Dar, om trai si om vedea...

Kidu

Consolidarea versantului in conditiile in care mai jos de piloti s-a excavat ditamai cavitatea.

TibiV

Am vazut si in ultima filmare aeriana, dar nu eram sigur.
Este clar ca fundatia este de 3-4 ori mai "solida" decat zidurile....
Quote from: rocklee on September 15, 2018, 11:40:48 PM


Asta m-a lasat masca... :o
Intai se intinde/fixeaza plasa si abia apoi se se umple cu piatra sparta?!?!....
Quote from: rocklee on September 15, 2018, 11:40:48 PM

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

Piatra sparta este doar un strat exterior... si este pentru... decor.
Plasa metalica este ancorata cu cu o geogrila triax (cred) care este intinsa intre straturile de pamant. Se vede in poza "din spatele scenei"...

Cat despre piloti, care sa sprijine ceva, eu inteleg sa formeze un perete, fiind forati astfel incat sa fie tangentiali. Ori daca au o distanta considerabila intre ei, ce mai sprijina?
Asta ce spun eu, este in cazul in care se sapa langa ei sa raman.... la vedere...

Kidu

In cazul de fata nu cred ca e necesar ca pilotii forati sa fie lipiti unii de altii, cred ca pot consolida versantul ala si asa cum sunt "plantati".

flashu74

^^^
Probabil așa se face mai repede.Oricum, ritmul în care crește armătura este destul de bun. Acum, bănuiesc ce se face cu bolovanii aduși din cariara Bretea lângă stația de asfalt. Am trecut și eu aseară prin zona relocării, dar era deja noapte. A fost o întâmplare haioasă. Un domn ce tocmai venea dinspre Brănișca pe DJ-ul relocat, ajuns în noua intersecție, mă oprește disperat să mă întrebe pe unde să o ia să ajungă la Deva. Se pierduse în spațiu. :lol:

cristi5

#42893
E corect asa?



Vizibil deocamdata la zoom in

https://www.openstreetmap.org/#map=17/45.92085/22.82475

Powered by API/PUM imgur uploader

flashu74

#42894
Da. Noul traseu din spatele autostrăzii este corect. Dispare cel ce dădea direct la baraj(doar bucata ce traversează A). La noua intersecție pe lângă T mai este arc de intrare dinspre Bejan și arc de ieșire spre Mintia.

rocklee

aseara dupa ora 20.30 am fost si in nodul soimus ....o mare parte a bretelelor sut asfaltate la primul si al doilea strat ...cu una din bretele este la nivelul giratoriului ...si la culea viaductului dinspre ilia ...se lucreaza intens ....

wifi

Quote from: flashu74 on September 16, 2018, 07:51:48 AM
... mă oprește disperat să mă întrebe pe unde să o ia să ajungă la Deva. Se pierduse în spațiu. :lol:

Din intersectie, venind de la Branisca, se vede la stanga cetatea si la drepta termocentrala Mintia, ambele luminate noaptea. Deci la stanga, nu-i deloc greu.

Quote from: rocklee on September 16, 2018, 09:06:22 AM
...se lucreaza intens ....

Multimim de poze, dar nu cred pana nu vad  :lol:

danutzu_1069

Poze seara / noaptea??
Nu cred s-ar intelege ceva...

flashu74

#42898
+1 Rocklee. Se lucrează. Eu am trecut pe la nod Șoimuș ceva după ora 20 și încă se lucra cu compactoarele la lumina farurilor. Din păcate poze nu putem face pe întuneric. Era deja noapte la ora aia.

RaduC

Quote from: TibiV on September 16, 2018, 12:41:32 AM
Intai se intinde/fixeaza plasa si abia apoi se se umple cu piatra sparta?!?!....
Asa e procesul tehnologic pentru gabioane