Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 49 Guests are viewing this topic.

boer_escu

#8280
Quote from: sebba on June 04, 2013, 01:03:28 AM
si atunci de ce nu au mai facut nimic in tot timpul asta?
nici macar rigolele, cum spunea si penad2007...
transparenta durerii  >:(

Oricum nu au ajuns cu debleul la cota corespunzatoare viaductului, asadar nici nu aveau ce rigole se faca. S-au oprit si ei din lucru cand si-au dat seama cat e de grava situatia  :(

sebba

^^ pai da, asa zic si eu, ca au oprit lucrarile tocmai ptr ca stiau/aflasera ca sunt probleme si n-avea rost sa mai continue ceva ce are mari sanse sa fie compromis, cel putin pana gasesc solutii
lipsa asta de transparenta nu face decat sa dea nastere la tot felul de scenarii care mai de care mai fanteziste
le-ar fi greu sa faca dezbateri publice, televizate, ca alea de la campaniile electorale? abia asteapta televiziunile sa mai faca niste talk-show-uri ametite
Sailing away! S/Y Haimana

stangabriel



A1 Sebes-Sibiu (partea II) - 17 aprilie 2013

Abia atunci aparuse nodul de la Apold si se turna placa tunelului de la Sacel.

tonică

si la nici 500m mai incolo de nodul Apold, dupa padure inspre sibiu, o dita'mai alunecarea cu tot cu geogril si ce-o mai avea...

Hercule

#8284
Quote from: stangabriel on June 04, 2013, 10:10:24 AM
A1 Sebes-Sibiu (partea II) - 17 aprilie 2013
Abia atunci aparuse nodul de la Apold si se turna placa tunelului de la Sacel.

Corect! Min 5:37, in partea stinga a imaginii ;)
Deșteaptă-te române!

alecu26

Quote from: tonică on June 04, 2013, 10:32:51 AM
si la nici 500m mai incolo de nodul Apold, dupa padure inspre sibiu, o dita'mai alunecarea cu tot cu geogril si ce-o mai avea...

pentru asta ce justificare mai are Impregilo?

Nu prea miroase nici europenilor bine genul asta de licitatie....dam un pret, ne apucam de lucru, chiar executam...si vedem noi dupa aia....poate chiar o sa cerem bani pentru ce am stricat tot noi.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

Quote from: sebba on June 04, 2013, 10:06:07 AM
^^ pai da, asa zic si eu, ca au oprit lucrarile tocmai ptr ca stiau/aflasera ca sunt probleme si n-avea rost sa mai continue ceva ce are mari sanse sa fie compromis, cel putin pana gasesc solutii
lipsa asta de transparenta nu face decat sa dea nastere la tot felul de scenarii care mai de care mai fanteziste
le-ar fi greu sa faca dezbateri publice, televizate, ca alea de la campaniile electorale? abia asteapta televiziunile sa mai faca niste talk-show-uri ametite

depinde si cum aveau preturile.

Au stat foarte bine la preturile pentru viaduct. Din cauza acelui viaduct au fost si inca sunt cam cel mai inaintat lot dpdv %. Si cel mai probabil, pentru terasamente, au mers intr-o usoara pierdere....sau oricum preturi care nu le permitea nici o refacere de lucrari sau alte reparatii. Cred ca acum, Impregilo ar fi cei mai bucurosi daca vor fi dati afara, poate chiar si fara sa mai vada acea garantie de 10% din lucrari. Se si vede, ca la viaduct deja se fac lucrari de finisare, sau indepartat drumurile de santier, s-a finisat terenul inconjurator la viaductul mare, si singurul care trage serios pe santier e subcontractorul Colini, care dupa ce a terminat viaductul mare lucreaza la cel peste CF si care oricum nu are nici un risc, fiind subcontractor.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

sebba

chiar as vrea ca aceste contracte sa se faca pe bune, cu preturi reale, justificate, si chiar cu marja mare de profit, ca sa merite sa plece oamenii de acasa... dar nu prea cred... de ce? ptr ca toti, atat beneficiarii cat si executantii, par sau chiar sunt lipsiti de orice interes in derularea contractelor
si nimeni nu-i "alearga", pe niciunii... aici e de fapt problema, nimeni nu raspunde de nimic, niciodata :(

poate ca-mi veti da ceva exemple care sa ma contrazica. as vrea sa-mi dati cat mai multe dar din pacate nu cred ca vor fi suficiente
din aprox 500km de autostrada cat s-a facut pana acum? 40km la AR-TM si 30km la Deva-Orastie... hai sa mai pun si centura Sibiului si cu chiu cu vai facem 100...
si nimeni nu e vinovat, nimeni nu raspunde ptr ce se intampla in teren... :(
Sailing away! S/Y Haimana

Pellady


erw78ar

Alpine a intrat in perioada concediului de vara de  doua saptamini nici o miscare.E chiar bataie de joc ce face Alpine in ultima vreme.

dorum

#8290
Quote from: erw78ar on June 05, 2013, 01:22:14 PM
Alpine a intrat in perioada concediului de vara de  doua saptamini nici o miscare.E chiar bataie de joc ce face Alpine in ultima vreme.

Am vazut si eu...ce sa mai zici...

In alta ordine de idei...

- s-a realizat conexiunea parapetilor de pe ARA-Giarmata cu parapetii de pe Giarmata-Izvin...arata ca dracu, parapetii fiind total diferiti
- s-a inceput montarea panourilor antiorbire, aseara erau montati cam 3km de la giarmata spre Arad
- nu se reasfalteaza complet ci doar anumite zone cu probleme
- trambulinele se reasfalteaza...ce nu inteleg eu e ca e a treia reasfaltare a unor trambuline in decurs de 1 an...daca nu elimina cauza formarii lor degeaba cosmetizeaza asfaltul...parerea mea

n-am poze ca era seara...voi face next time...

Ionut

#8291
Quote from: erw78ar on June 05, 2013, 01:22:14 PM
Alpine a intrat in perioada concediului de vara de  doua saptamini nici o miscare.E chiar bataie de joc ce face Alpine in ultima vreme.

Se pare ca motivul este ploaia... o sursa confirma neoficial. :)

Plus ca iata ca vine si un update de la una din sursele secrete de pe A1 Arad-Pecica. Pozele sunt proaspete.

Indicator.


Podul peste CF din apropiere de Pecica. Zona critica pentru deschidere. Tineti minte ca Alpine isi asuma in continuare termenul de august 2013 pentru 100% finalizare. Podul asta este critic pentru asta.


Dupa pod, spre Arad. Nu se lucra cand a trecut sursa pe-aici. Concediu. :)








Singurul loc unde sursa a prins activitate cand a trecut.


Aici iar nu se lucreaza.


Utilaj care sta nemiscat de ceva vreme.


Final de update, limitare viteza in zona nodului A1-Arad bypass.


Asta a fost micul update. Sper ca v-au placut si speram sa se reapuce Alpine imediat de lucru... eu zic ca vor fi gata in august cu treaba.

tonică

de ce sa fi gata in august cand puteai fi gata in aprilie...Chiar nu arata lucrarile intr-asa fel incat sa fie vorba de zile libere ori concediu. Este posibil sa fie vorba despre bani la mijloc dar oricum ar fi e dezamagitor si un mare minus pt cei de la alpine. La o adica nu au vreo problema precum cei de la astaldi, nu trebuie schimbat nimic in proiect, trebuie doar terminata odata treaba pe unul dintre cele mai usoare tronsoane de autostrada la care se lucreaza in momentul de fata.
In continuare sustin ca bucata dintre arad si pecica, adica cea care conta si ar fi fost necesara in momentul de fata ar fi putut fi lejer terminata in toamna anului trecut asa cum pareau ca decurg lucrurile. Nu avea nici o legatura cu tevile petromului, cu liniile de tensiune ale enelului si nici nu depindea de restul traseului impotmolit de cei de la romstrade. Terminau acesti km necesari si apoi, din partea mea, puteau sa mai stea si pana-n 2014 cu lucrarile la restul tronsonului caci oricum nu vor fi folositi pana ce nu se gată nadlac-pecica...

So, un mare minus pt alpine...ori tot pentru fcc, caci la o adica sunt una si aceeasi firma. Iar cu fcc-ul ne-am lamurit atat pe arad-timisoara cat si pe a4. Si la a4 erau motive d'astea "beton". doar ca acolo nu era ploaia, ci lipsa ploii si vezi doamne nu mai puteau aduce materialele cu barja...blabla-uri...

Ionut

Am inteles de la sursa (cu pozele) ca nu e vorba de bani, din ce stie sursa banii sunt platiti la zi... se pare ca (de la sursa #2) e vorba doar de vreme. Acum na, va spun si eu ce aflu de la surse. Eu zic ca ii judecam un pic prea dur. E drept ca sunt in intarziere, insa vor termina in vreo doua luni, deci n-ar fi asa mare problema. Nu stiu ce sa mai zic.

Si legat de A4, acolo a fost (si este) problema de bani. V-am adus eu poze de vineri de pe A2 si A4 si va spuneam ca A4 este santier parasit. E drept ca se circula pe tot segmentul Ovidiu-Agigea, insa se merge pe binder (nu e pus stratul de uzura) si intre Ovidiu si DN3 nu sunt indicatoare, e santier in toata regula. Acolo e vorba de bani, nu mai lucreaza de foarte mult timp. Ciudat e ca finantarea e pe fonduri UE/POS-T... nu ziceau astia de la guvernare ca au deblocat POS-T?! Ce-or face?!