Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

12 Members and 55 Guests are viewing this topic.

Vice33

Ca si pasi tehnologici, statia de asfalt se va muta ultima...? Care sunt pasii logici pe care ii va parcurge UMB pentru avansarea lucrarilor la capat pasaj Bejani, statia de asfalt si continuare A...? Daca trebuie sa mute statia de asfalt unde o vor muta...?

rocklee

O muta în lateral. Au acolo loc berechet. .. :D :D

flashu74

Da. E clar că stația e ultima și cea mai mică problemă. Sunt curios cât se va avansa anul acesta la deal. Oricum ziua a scăzut mult. Se lucrează pe șantier tot până la ora 20 dar  este un semiîntuneric la finalul programului. Anul trecut lunile acestea de toamnă au avut totuși avansuri bune.

marcelbanu

Sîmbătă, 15 septembrie 2018, 09:30
Accesul spre DJ706A Băiţa - Ilia de pe barajul de la termocentrală s-a închis.
Se circulă pe noua relocare.





















Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

marcelbanu

#42874
Sîmbătă, 15 septembrie 2018, 09:30


Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

flashu74

Foarte tare. Astept momentul asta de mai bine de o luna. +1 pentru imagini și informație. Mulțumesc.

marisRO

Comisarul Corina Creţu a subliniat că, din 2014 de când ocupă această funcţie la Comisia Europeană, România a depus numai patru proiecte importante cu fonduri UE destinate infrastructurii în transporturi.

"Ieri în cadrul dialogului cu cetăţenii am fost întrebată în legătură cu situaţia în domeniul transportului, o situaţie care mă preocupă, mă îngrijorează. Sigur că nu suntem în stadiul de a pierde bani în acest moment, pentru că Programul Operaţional de Infrastructură Mare cheltuie din proiectele fazate, adică proiectele de apă şi canal care n-au fost finalizate la timp. (...) În ceea ce priveşte transportul, de când sunt comisar European, din 2014, am avut de aprobat doar patru proiecte majore, în primul rând un proiect foarte important, de peste un milliard de euro, de cale ferată, este cel mai mare proiect pe modernizare a unei căi ferate, Gurasada-Simeria, pe care l-am aprobat. Sebeş-Turda, ştiţi foarte bine, că am aprobat şi Câmpia Turzii-Târgu Mureş. Mai avem în analiză un ultim proiect, Gara de Nord-Otopeni, metroul, probabil că în curând va fi aprobat parţial acest proiect, urmând ca pe un alt tronson să mai avem discuţii. Este ultimul proiect pe care îl avem în analiză", a declarat, sâmbătă, la Turda, Corina Creţu, răspunzând întrebărilor jurnaliştilor.

Ea s-a referit la două proiecte importante, autostrada Sibiu-Piteşti şi autostrada care ar trebui să lege Transilvania de Moldova.

"Ştiţi foarte bine că în planul de transport autostrada Sibiu-Piteşti reprezintă o prioritate, nu numai pentru România, ci şi pentru întreaga UE, pentru că este veriga lipsă din tronsonul european dintre Rotterdam şi Constanţa. Având în vedere întârzierile în construcţia acestei autostrăzi, urmărim îndeaproape eforturile autorităţilor române de a depăşi timpul pierdut. Cu toate acestea, trebuie să insistăm ca pregătirile şi ofertele să se facă pe baza unor studii de mediu aprofundate. Din punctual nostru de vedere, proiectul este extrem de întârziat şi estimările noastre arată că această construcţie nu poate începe mai devreme de anul 2019", a subliniat comisarul Corina Creţu.

Ea a arătat că loturile nu pot fi scoase la licitaţie fără acordurile de mediu, iar guvernul român trebuie să deblocheze situaţia în acest sens.

"Licitarea autostrăzii este, după cum ştiţi, împărţită în cinci loturi, din care loturile 2, 3 şi 4 sunt cele mai dificile din punct de vedere tehnic, deoarece sunt situate în munţi. În acest stadiu, loturile 1 şi 5 au fost oferite, s-au început lucrările în absenţa evaluării impactului asupra mediului, fapt care a fost criticat de către serviciile noastre, ale CE, şi am spus că nu vom avea certitudinea, dacă nu există acordurile de mediu, că se vor obţine bani de finanţare din fonduri europene. Eu cred că trebuie făcut ceva, am văzut că doamna prim ministru a fost pe teren, a fost la Piteşti, încearcă să deblocheze, este o prioritate pe care, v-am spus, noi aşteptăm proiectul să fie depus la Comisia Europeană pentru a fi analizat, dar sigur că nu poate fi depus atâta vreme cât nu este integral, fără acordul de mediu nu poate fi depus la Comisie", a precizat Corina Creţu.

Sursa: http://www.economica.net/corina-cretu-din-2014-romania-a-depus-pe-transporturi-numai-4-proiecte-importante-cu-fonduri-ue_158496.html#ixzz5RBKa1EBz

Ionut

Daca tot se baga in seama, sa-i spuna cineva ca mai e o verigă lipsa: Margina-Holdea.

TibiV

Iar pe Coridor lipsește și "veriga" A0.
De ce nu o fi amintit-o?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

thinker

Pentru ca nu trece cu masina pe acolo?   :)
Din avion nu se vede... :lol:
Ia sa stea o data cateva ore in coada la un accident pe acolo sa vezi ce si-ar aminti... :bash:
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

rocklee

am vazut imaginile lui marcelbanu de azi dimineata de la ora 9.... de la baraj si am tras si eu o fuga in seara aceasta pana acolo dupa ce am iesit de la servici ...sa vad cum sta treaba pe acolo ...la ora 20 asa  arata locul vazut din DJul relocat ...fotografiile sunt de slaba calitate ..erau facute spre seara
iata cateva imagini

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

rocklee

imagini de la zidul de sprijin de linga bviaductul bejan  (GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader