Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 64 Guests are viewing this topic.

Ionut

Va rog nu mai deschideti subiectul asta al solutiei tehnice alternative in zona Soimus. S-a discutat de foarte multe ori si nu cred ca mai e ceva nou de zis. Plus ca este mult prea tarziu pentru a face altceva acolo. Get over it.

wifi

La traseu fapta-i consumata, nu mai are rost sa discutam. Din sapatura nu s-a pierdut nici o lopata de material, totul a fost si mai vine folosit la terasamente. Daca nu era dealul, trebuia luat din alta parte, trebuia mutilat ca sa zicem asa altceva, altundeva. Asa cum este acum, este o sapatura in deal ce arata deocamdata cam artificial, cu solutia adoptata se va acoperi de vegetatie, se vede deja pe partea de sus ca natura isi recucereste drepturile.

TibiV

Quote from: wifi on September 13, 2018, 03:52:22 PM
Din sapatura nu s-a pierdut nici o lopata de material, totul a fost si mai vine folosit la terasamente. Daca nu era dealul, trebuia luat din alta parte, trebuia mutilat ca sa zicem asa altceva, altundeva.
QED

Ionut,
nu re-puneam in discutie lucruri clare pentru noi, cei vechi...

Incercam doar sa scutesc un membru nou al forumului de "angoasele" specifice... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Dominik

Stie cineva, UMB lucreaza maine si Sambata ??....am inteles ca sunt sarbatori
You're in Steelers Country

rocklee


TibiV

Socrul meu mi-a spus "STOP" la lucrarile pe care la aveam planificate pentru vineri, 14 septembrie.
Cica este ceva cu "cruce rosie" in calendar.
Pe cale de consecinta, UMB nu va lucra....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

wifi

Informatii:
14 V (†) Înaltarea Sf. Cruci (Dezlegare la ulei si vin)
15 S †) Sf. Ier. Iosif cel Nou de la Partos, mitropolitul Banatului

Deci azi are UMB liber.

catalinmz

https://www1.agerpres.ro/comunicate/2018/09/13/comunicat-de-presa-ministerul-transporturilor-20-27-32
Ideea actului e ca "... se vor putea da în circulație sectoare, loturi, secțiuni sau obiecte de lucrări incluse în autorizația de construire, prevăzute într-un contract sau în contracte de execuție diferite, dacă acestea pot fi utilizate separat, conform destinației lor."
Merita luata in considerare o deschidere partiala a LD4 (fara dealul cu lilieci)?

horatiu.cosma

^
Da, cu plonjare de pe terasamentul autostrazii direct in DN.

Mircea-HD

Si care ar fi problema ?
Acolo nu e un DN. Este DJ706A care are trafic 0 ( zero ) in portiunea respectiva. Chiar ar fi o solutie buna ... daca reuseste COMSA sa termine LD3.

yetiman

N-ai inteles.  :D

Autostrada este mult mai sus decat DJ-ul. Si ar trebui niste bretele suplimentarea de acces, temporare. Pe care nu le va face nimeni. UMB e, oricum, la limita cu costurile (au castigat cu o valoare extrem de mica), iar CNAIR nu va plati suplimentar (din motivele dezbatute aici de sute de ori)
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Mircea-HD

#42836
Dar nu exista o portiune intre barajul Termocentralei de la Mintia si Branisca unde Autostrada si DJ-ul sunt foarte apropiate si la exact acelasi nivel ? Parca asa imi aduc aminte ca am vazut in pozele lui rocklee ... Sau fac eu o confuzie ? :D
E clar ca intre baraj si Dealul cu Lilieci nu exista posibilitatea de care ziceam in postul anterior datorita diferentei de nivel intre cele doua drumuri.

P.S. Cristi5 a propus solutia aceasta inca din 21 noiembrie 2017 ( vezi postul sau de la pagina 2484 a acestui topic )

horatiu.cosma

^
Nu e aplicabilă. Există un șanț adânc între DJ și A.

Mircea-HD

Santul acela adanc poate fi acoperit in cateva ore ... daca se vrea.
Cat ar putea sa coste comparativ cu accidentele ce se vor produce cu siguranta pe portiunea dintre Soimus si Holdea in perioada necesara terminarii Dealului fara lilieci ? Eu estimez ca cel putin 6 luni va intarzia darea in folosinta daca nu se aproba o astfel de solutie ... care culmea e ca ar avea costuri minime ! ALO CNAIR !!! De vietile noastre va pasa ?!?

horatiu.cosma

^
E așa de obositor să o iei de la capăt cu explicații pentru fiecare spărgător de semințe superficial care crede că le știe pe toate. Șanțul nu se poate acoperi tehnic în câteva ore, pe acolo trebuie să se scurgă apa, există o altă structură rutieră, trebuie modificare de proiect, aprobări, durează, nu e doar așa, că aruncă un dorel o roabă de pământ și deschidem circulația pe autostradă.

Aluzia cu dealul fără lilieci îmi spune că ești "de-al CNAIR-ului", fără lilieci, fără urși, fără animale, pro tăierea țării de autostrăzi fără nicio protecție pentru restul viețuitoarelor. Nu merge așa, mai documentează-te.

Ce treabă are Holdea cu o deschidere parțială la Minția? Acolo nici măcar nu e semnat contractul pentru execuția bretelei, deci despre ce vorbim?

Concluzia: mai citește în urmă, mai documentează-te și din alte surse, mai pune întrebări. Frustrările nu își au locul aici.