Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 29 Guests are viewing this topic.

flashu74

Lucrul pentru realizarea unuia din cei 200 de piloți forați pentru consolidare în partea de sus.


Powered by API/PUM imgur uploader

flashu74

Sunt foarte curios cum se va continua aici. Cert este că deocamdată se tot scoate material.


Powered by API/PUM imgur uploader

nrb

Ce noroc avem că UMB este pe lotul cu "dealul cu lilieci", altfel...

wifi

Multumim de poze!

Quote from: flashu74 on September 12, 2018, 08:58:51 PM
Sunt foarte curios cum se va continua aici. Cert este că deocamdată se tot scoate material.

Dupa cum arata sapatura, poate veni si o terasare armata ca-n cealalta parte a dealului. Sus peste stanci nu era loc, de aceea zid vertical.

Quote from: nrb on September 13, 2018, 08:52:00 AM
Ce noroc avem că UMB este pe lotul cu "dealul cu lilieci", altfel...

Sa vedem ce noroc ne paste pe la PiSi, acolo deal si tunel. Daca mai apucam sa vedem...

zuma80

#42814
... altfel aveam autostrada Ilia - Holdea!  :D
Pentru A6!

mishu77

Mi se pare mie sau la zidul de la viaductul Bejan sa cam somat in ultima saptamana. Cati muncitori mai are UMB pe santier? Tot 600 sau sa mai redus numarul lor?

zuma80

Cred ca mai sunt lucrari de arta, dar au ei organizarea facuta sa nu stea oamenii.
Daca termini tot si ramai cu dealul, ce faci cu restul oamenilor, acolo este nevoie de utilaje majoritar.
Face bine ce face UMB-ul!
Pentru A6!

mishu77

Lucrari de arta mai au si nu prea, acum 2 saptamani apareau si dispareau cofraje de la o zi la alta, saptamana asta parca sa cam stagnat.

hepea

Quote from: nrb on September 13, 2018, 08:52:00 AM
Ce noroc avem că UMB este pe lotul cu "dealul cu lilieci", altfel...

Ce risipa de resurse din cauza unora care nu stiu sa proiecteze o autostrada

zuma80

@hepea, trebuie sa citesti cateva pagini in urma din acest topic (cateva zeci, nu toate cele 2855) pentru a gasi ultima discutie cu referire la traseul LD4, altfel o sa te umpli de karma "-" "zgandarind viesparul"!
Pentru A6!

flashu74

@wifi să știi că și eu m-am gândit la faptul că zidul de fapt se termină aici și restul traseului va fi terasament armat.
Muncitorii sunt răspândiți pe tot traseul la diverse lucrări. Se lucrează la câte ceva pe toată distanța Mintia-Șoimuș. Foarte mulți sunt însă acum în zona nodului Șoimuș.

TibiV

Mi se pare normal sa concentreze toate fortele la nodul Soimus.

Inchiderea traficului pe A1 pentru a face racordarea trebuie sa cat mai putin posibil...

Zidurile de sprijin nu vor suferi daca mai stau asa o luna sau doua, dar traficul ar suferi foarte mult daca trebuie sa o ia pe DN7 o luna sau doua....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GrmmrNzi

De acord că trebuie să termine racordul vestic la viaduct Şoimuş, dar dacă un muncitor sapă un şanț de 1 m în 100 de minute, nu înseamnă neapărat că 100 de oameni dau gata aceeaşi treabă într-un minut

hepea

Quote from: zuma80 on September 13, 2018, 01:51:03 PM
@hepea, trebuie sa citesti cateva pagini in urma din acest topic (cateva zeci, nu toate cele 2855) pentru a gasi ultima discutie cu referire la traseul LD4, altfel o sa te umpli de karma "-" "zgandarind viesparul"!

Nu-mi fac problema de "-" uri, alea sa fie problema. Stiu ca s-au cocotat pe deal ca mai jos e inundabil. Dar ce era sa se inalte 5m sau sa construiasca un dig decat sa zgrame in ditai dealu. Stiu ca nu se mai poate face nimic, dar, poate, printr-o minune, cei ce fac astfel de proiecte mai citesc si pe aici. Si, ca tot veni vorba de minusuri am scris si de PiSi cateva sute de pagini in urma. La cum vad ca merg lucrurile voi fi plin de minusuri  :-[

TibiV

#42824
@hepea

Probabil nu te-ai exprimat corect in primul mesaj...
Poate ai vrut sa spui "din cauza unora care nu stiu sa faca un SF".

UMB a facut proiectul pe SF-ul care i-a fost livrat.
Si a proiectat foarte bine tinand seama de "calitatea" respectivului SF....

Da, stiu ca nodul A10-A3 de la Turda a fost "reproiectat" radical... Dar acolo era/este spatiu berechet...

Aici nu existau decat doua optiuni:
- sa faci ca in SF
- sa faci ceva total diferit, de exemplu 2 (doua) poduri noi peste Mures

Daca erai antreprenor, tu ce ai fi facut ?!...

PS
Nu uita de o "mica constrangere": calea ferata si al ei pod....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)