Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 65 Guests are viewing this topic.

mishu77

Acum nu stiu cat trafic o fi din/in CIC dar tocmai intersectia aia in T va crea probleme acolo.

TibiV

alexandruduma
super-filmare !

Multumim !!!...
:cheers:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Europiu

Apropos, Tibi, acum s-a lamurit si nedumerirea ta de mai demult, de ce e podul cel mai sudic peste parau asa de lat: banda dreapta spre CIC.

@localnici: La Strand cum se mai ajunge? :)
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

TibiV

Exact, se vede bine si pe filmarea lui alexandruduma...

Si tot pe filmare se vede ca NU va exista acces direct din CIC spre Orastie, ci tot prin bretea....

Argumente:
1. bordura care inconjoara curtea CIC-ului (09:20)
2. autostrada va fi in rambleu, mult mai sus decat CIC-ul...
Se vede in poza lui rocklee de saptamana trecuta cam cat de inalta va trebui sa fie rampa de la culeea pasajului pana langa CIC:


In filmarea lui Alexandru se vede (09.25) ca au mai inaltat terasamentul (comparativ cu poza lui rocklee) si ca deja se vede un inceput de taluz al rambleului spre CIC...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

@mishu77 Cate masini crezi ca vor iesi la Deva? Cate masini crezi ca vor iesi din CIC si sa faca stanga spre Deva?

Nu vor fi probleme.

danutzu_1069

Nu uitați ca la CIC vor fi si utilajele pentru deszăpezire a autostrazii... Si alea nu vor fi 2 - 3...
@alexandruduma.... cea mai edificatoare filmare a dealului... Traveling la înălțime medie.. Asta am sugerat cu ceva vreme in urma...

mishu77

#42756
@voicul

Vor iesi destule fiind singurul nod dedicat pentru Deva (glumind un pic jumatate din Deva este in Timisoara :) ) iar masinile care ies din CIC sigur sunt incarcate si pornesc greu de pe loc. Iar viteza pe bretele sigur va fi maricica (chiar si cu restrictii lumea circula 10-20 peste). Si mai sunt si cele care merg catre Orastie/Sebes/Sibiu si intra pe autostrada.

alexandruduma

Quote from: danutzu_1069 on September 10, 2018, 07:44:34 PM
Nu uitați ca la CIC vor fi si utilajele pentru deszăpezire a autostrazii... Si alea nu vor fi 2 - 3...
@alexandruduma.... cea mai edificatoare filmare a dealului... Traveling la înălțime medie.. Asta am sugerat cu ceva vreme in urma...
Mulțumesc pt aprecieri, asta era planul de la început.

Ionut

Nu sunt noutati pentru voi cu o singura exceptie - ce este scris cu rosu.




API pe Facebook - merita un share ca sunt poze faine

V-am pregătit imagini aeriene deosebit de spectaculoase de sâmbătă, 08.09.2018, din zona celebrului deal "al liliecilor" din apropierea nodului Șoimuș, parte din lotul de 22,14 km dintre Ilia și Deva construit de UMB.

Acesta este punctul nevralgic al șantierului. Deși progresul este vizibil la ambele viaducte de acces, volumul de muncă rămas este imens, în unele părți fiind încă necesare săpături. Trebuie executate ziduri de sprijin din beton armat fundate indirect (cu peste 200 de piloți forați) și sprijiniri din pământ armat (care vor atinge înălțimi și de 22 metri), iar taluzurile de debleu vor fi protejate cu plase de sârmă fixate prin 5000 de ancore forate în versant.

Deși aproape tot lotul va fi gata în 2018, lucrările la "dealul liliecilor" nu se vor putea finaliza în acest an, în ciuda promisiunilor iresponsabile ale autorităților, împingând deschiderea tronsonului în vara anului 2019.

Începând de astăzi, pentru o perioadă estimată de două luni de zile, circulația rutieră între nodurile Simeria și Șoimuș este întreruptă pe ambele sensuri pentru că segmentul aflat în exploatare urmează să fie conectat de restul autostrăzii. Traficul este deviat pe DN7 (drumul vechi prin Deva).

voicul

Nu stiu ce sa zic cu vinteza acolo. Sunt 2 curbe dreapta si dupa stanga aproape la 90 de grade. Probabil 50 maxim.

Nu zic ca o sa bata vantu pe acea bretea si nu zic ca ar fi fost ideal o iesire directa pentru Lugoj.

Totusi intersectia masini care ies din A si din CIC in acelasi timp mi se pare redusa.
Se face stanga de pe DN1, peste 2 benzi, pe care se circula cu minim 60.

flashu74

În seara asta la 19.30 un grup de UMB-isti montau panouri pe DN7 în apropiere de sensul giratoriu dinspre Deva. Astăzi au mai compactat terasamente la ambele capete ale viaductului Soimus. Se aducea masiv de la deal.

Europiu

Quote from: alexandruduma on September 10, 2018, 08:14:21 PM
asta era planul de la început
Alexandru, o curiozitate: la travelling-ul paralel, altitudinea dronei a fost constanta sau cu ceva oscilatii?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

dragos76

Quote from: mishu77 on September 10, 2018, 06:07:57 PM
Acum nu stiu cat trafic o fi din/in CIC dar tocmai intersectia aia in T va crea probleme acolo.

Nu prea văd nici o intersecție în T. Pare o ieșire pe o bandă paralelă din CIC cu banda de ieșire de pe autostradă, care apoi după podeț se îmbină în o singură bandă. La fel e și la nodul Turda, cu intrările pe A10 de pe DN1 și A3.

horatiu.cosma

^
Banda aia paralelă e pe sens invers  :lol:. Pe acolo se intră în CIC, respectiv se merge spre A1 în direcția Simeria.

danutzu_1069

N-are cum sa fie paralela cu breteaua pentru ca acolo avem 2 benzi, una de intrare pe A si alta de iesire pe A... Deci tot in T este, vezi poza desenata de @TibiV, ceva mai sus...