Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 68 Guests are viewing this topic.

simotm

legat de cele 2 giratorii de la Deva , daca au aranjat asa frumos podul si iesirea in DN7(ca sa nu se mai "imprastie"tirurile) acum sa inteleg ca le vom folosi pt multi ani ?
care ar fi urmatoarea iesire in proiectul autostrazii din directia DEVA-LUGOJ?
fiindca daca s-ar realiza cat mai repede acea portiune de autostrada  n-ar mai fi in discutie dificultatea de a intra pe A1in zona Devei (mai ales pt tiruri)...

teocharis

cu cat situatia de pe lotul 3-Impreglio  va exploda mai rapid in presa - chiar la modul senzationalist - cu atat sunt sanse mai mari ca presiunea publica sa duca la gasirea unor solutii reale ptr acel lot

mariansb

Duminica am fost pe autostrada de la Arad la Timisoara. Pe sensul spre Timisoara, pe prima banda, pe vreo 3-4 km, dinainte de limita judetelor Arad/Timis , pana la nodul Ortisoara, era razuit stratul de uzura si se circula pe banda a 2-a cu limita de viteza.
Nu cred ca vor reface stratul de uzura pe tot tronsonul pentru ca nu se impune. Poze am putine , pentru ca a plouat.


[/URL]









[/img]
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

lucianxx9o

A fost in seara asta la stirile protv corespondentul Alex Dima de la emisiunea ''romania te iubesc'', unde arata situatia cu autostrada nadlac-sibiu.
Nu am inteles daca duminica va fi reportajul.
Orqum va fi interesanta emisiunea pentru ca se vor vorbi de licitatiile si posibil problema in zona aciliu.

mariansb

Ar fi binevenita deschiderea autostrazii  dupa Geoagiu , pana cel putin la Sibot, macar pentru a scapa de acea cale ferata care duce spre Cugir. Azi dimineata am prins bariera acolo si o coloana de vreo 20 de masini, asa ca mi a luat ceva pana sa trec de cele mai lente.
Se lucra pe acea portiune si la finisaje la nodul Geoagiu.
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

penad2007

#8270





Imaginile sunt de pe Turnuasfaltului.
Cred ca important este  ca nici acum Impreglio nu a terminat de turnat rigolele la viaduct.
In acelasi o poza care cred eu ca e frumoasa de pe dealul cu probleme.

lucianxx9o

Cateva penalitati cred ca erau bine venite sau gresesc!?? O:-)

isotech_ro

#8272
Quote from: teocharis on June 03, 2013, 10:43:49 PM
cu cat situatia de pe lotul 3-Impreglio  va exploda mai rapid in presa - chiar la modul senzationalist - cu atat sunt sanse mai mari ca presiunea publica sa duca la gasirea unor solutii reale ptr acel lot

stati putin sa lamurim niste lucruri, cvasi neintelese de unii in momentul de fata

1. toate lucrarile de pe A1 fac parte dintr-o schema de finantare UE-Guvernul Romaniei, prin programul operational POS-T
2. tot ce se intimpla acolo trebuie sa fie sub semnul transparentei, etit prin prisma cheltuirii fondurilor, cit si ca solutii tehnice .... aflam noi ceva de pe site CNADNR ? de pe siturile Guvernului sau a Comisiei Europene ??? NU !!! noi ne documentam prin intermediul unor entuziasti care se lasa fugariti de paznici sau ciini vagabonzi, din chete ale forumistilor care fac filmari samd
3. daca exista macar o bruma de transparenta decizionala am fi stiut macar care sunt problemele pe aceste santiere
4 si ce daca o sa "explodeze" subiectul in presa ... eu constat ca am scris despre necesitatea unor fotografii de pe viaductul de la aciliu, cit mai aproape de zona "debelului "buclucas"  ... probabil un ziarist destoinic a marcat mesajul ca citit si la introdus in lista de "to do" ( nu pot decit sa multumesc celui care a realizat fotografiile) ... ca o sa scrie "articole" imbecile donsoara Neferu de la ZF sau cei de la ProTV sau Antena3 este alta mincare de peste
5. pentru mine cel putin lucrurile pe lotul 3 Impreglio staa asa
- in anii 90 se intocmeste un prim SF, realizat pe baza unor ridicari topo si un studiu geo FANTEZISTE
- in 2008 - 2009 se "periaza" SF dintr-un birou, fara nici o actualizare a celor 2 componente fundamentale si se trimite la CE pentru calificare
- CNADNR organizeaza licitatii
- participantii la licitatii nici nu catadicsesc la faca o evaluare a situatiei in teren si oferteaza numai in baza SF
...
restul este poveste ....adica la capatul de est a viaductului de la Aciliu avem o diferenta de cote dintre SF si realitate de cca 15 - 20 de metrii, in zona de vest avem surpari de debleuri/rambleuri grave ..... doar ca intre timp a aparut Ministerul Marilor Proiecte unde "meseriasul meseriasilor" nu este altul decit avocatul sova, care sa-mi fie scuzat nu stie decit caile de atac dintr-un proces de partaj si leviteaza intr-una .... sintetizind "BANI ARUNCATI PE APA SIMBETEI" .... cinei vinovat ? desigur forumistii de aici si de dincolo  :lol: care vor autostrazi .... ce mama dracului

boer_escu

Quote from: tonică on June 03, 2013, 10:19:27 PM

Viaductul era undeva la stadiul de fundatie a pilonilor timp in care parca boer_escu facea primele fotografii de prin zona unde debleurile proaspat realizate se surpau spectaculos. Asa-mi aduc aminte, de aici ori de pe ssc. Nu era fireasca oprirea lucrurlui la viaduct si concentrarea pe solutii reale de eliminare a unor astfel de probleme?

Niste poze de arhiva, de anul trecut:
Asta era situatia la 1 iulie in dreptul haltei Aciliu si dupa cum se vede, se lucra de zor:


Dupa o luna jumatate, pe 15 august, situatia arata astfel si nu se mai lucra. De atunci zona a fost abandonata.



teocharis

ultima fotografie ar trebui sa dea cosmaruri in fiecare noapte celor din CNADNR....

alecu26

Quote from: dorum on June 03, 2013, 05:21:28 PM
@alecu26

Alecu, pe mine ma bantuie astea 2 poze...esti convins ca plafonul e turnat pe intreaga lungime a tunelului?

Eu nu stiu ce sa cred.... :(






da.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

Quote from: teocharis on June 03, 2013, 08:02:09 PM
exista deja voci - guri rele?!? - care sustin ca si viaductul Aciliu a "luat-o la vale"...

si eu am auzit de vreo 2 luni zvonul....dar e prea incredibil sa fie adevarat.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

Eu unul cred ca e doar un zvon ca dupa ce se gaseste solhtia salvatoare sa se poata lauda sova iar constructorul sa poata creste nota de plata si are si motiv sa intarzie.

Nu cred ca puneau toti pilonii daca nu erau siguri ca solutia tehnica e buna.

Nu mi se pare un deal atat de imposibil. Cand se va face deva - lugoj ce vor mai zice?  De bv-comarnic sau de tg mures-moldova nici ca mai putem spera vreodata in felul asta.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

sebba

#8278
^^

Quote
Dupa o luna jumatate, pe 15 august, situatia arata astfel si nu se mai lucra. De atunci zona a fost abandonata.

si atunci de ce nu au mai facut nimic in tot timpul asta?
nici macar rigolele, cum spunea si penad2007...
transparenta durerii  >:(
Sailing away! S/Y Haimana

MarianD

Pentru ceva alte inaugurari in exploatare de tronsoane noi anul asta, va invit la un remember, din octombbrie anul trecut a ceea ce este acum Orastie-Deva:


Se vede clar, ca asfaltul era 80% turnat, canalele de scurgere de pe margine turnate. Cu toate astea, a mai trebuit (scazand un 3 luni - considerate nepotrivite lucrului) 5 luni (din cele 8 de la filmare la deschidere) pentru ca sa fie circulabila.

Eu gandesc un Orastie-Cunta doar daca in luna august, de Sf Maria avem un stadiu al lucrarilor macar comparabil cu Orastie-Deva din luna octombrie 2012. Altfel, ramane totul pe la anul, prin mai-iunie. Dar pana de Sf. Marie mai sunt 70 de zile, suficiente constructorului sa faca diferenta. Si cu o toamna lunga poate, si cine stie?