News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 47 Guests are viewing this topic.

voicul

Perioada urmatoare poate fi si peste 1 an, raportat la nasterea universului poate fi chiar in secunda urmatoare  :D


Cel mai așteptat document pentru o autostradă VITALĂ în România

Ministrul Mediului şi Schimbărilor Climatice, Grațiela Gavrilescu a anunțat că în perioada următoare va fi eliberat avizul de mediu pentru autostrada Sibiu-Pitesti, cel mai important proiect de infrastructură rutieră din România.

"De când am ajuns în minister, pe tot ceea ce s-a cerut de către Ministerul Transporturilor pentru Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere am dat toate avizele. Nu se maipoate spune că proiectele de autostradă sunt întârziate de avizele de mediu. În perioada următoare vom elibera avizul de mediu pentru autostrada Sibiu-Piteşti. În prezent, avem acord de meddiu pentru 350 km de autostradă", a anunţat ministrul Mediului şi Schimbărilor Climatice, Graţiela Gavrilescu, în cadrul unei emisiuni la Antena 3.

În vara anului trecut, oficialii CNAIR a scos la licitaţie tronsoanele1 şi 5 din Autostrada Sibiu-Piteşti, Sibiu – Boiţa şi Curtea de Argeş – Piteşti). În prezent, ofertele se află în faza de evaluare. În primăvara, conducerea CNAIR anunţa că a transmis la ANAP documentaţia pentru lotul 4 Autostrăzii Piteşti-Sibiu.

Odiseea autostrăzii Sibiu-Piteşti a început în urmă cu 10 ani, în perioada 2007-2008 a fost o tentativă de licitaţie pentru cel mai aşteptat proiect de infrastructură rutieră. În vara anului trecut, fostul director general al CNAIR, Ștefan Ioniţă era încrezător şi spera ca până la finele lui 2017 cele două loturi, respectiv 1 şi 5 să aibă constructorii desemnaţi. ,,Tronsoanele de la Boiţa la Sibiu şi de la Curtea de Argeş la Piteşti, în total aproximativ 45 de kilometri, sunt primele loturi de autostradă scoase la licitaţie în acest an", explica pentru Capital şeful CNAIR.

Potrivit acestuia, dacă nu vor exista contestaţii, ,,până la sfârşitul anului vom avea constructori pe cele două loturi de autostradă". A trecut un an, nu avem constructor pe niciun segment din autostrada Sibiu-Piteşti.

Autostrada care ar urma să lege Sibiul de Piteşti este una dintre cele mai mari lucrări de infrastructură, cu o valoare de peste 3,2 miliarde de euro. După ce va obţine aprobările necesare, lucrările ar trebui să înceapă cel mai devreme în 2020.

https://www.capital.ro/cel-mai-asteptat-document-pentru-o-autostrada-vitala-in-romania.html

Ionut

Ecouri despre Holdea dupa pozitia API de ieri...

Zeci de km autostradă, nefolosiți din lipsa unei bretele de legătură

Compania de Drumuri a respins singura ofertă primită pentru realizarea unei bretele de legătură, la Holdea, județul Hunedoara, între autostrada A1 și DN 68A. Paradoxal este faptul că oferta respinsă a fost înaintată de firma spaniolă COMSA cea care a realizat lotul 3 al sectorului Lugoj Deva la care urma să se lege breteaua de legătură. Digi24

horatiu.cosma

^^
Trecând peste greața de dimineață provocată de tuta aia (vedeți și scârboșeniile de aici), adevărul e cam așa:

1. ANPM a emis acord de mediu de când e dUamna în funcție doar pentru Ogra-Borș, procedură care a început la începutul lui 2015 și s-a terminat la finalul lui 2017 (rușinea lipsește complet din vocabularul ăstora, ajung să se laude cu orice irealizare de genul ăsta, tărăgănată ani și ani).
2. Exemplu de aviz (acord) de mediu pe care nu l-a dat și care e tărăgănat tot de vreo 2 ani e cel pentru drumul de legătură de la Timișoara (Sânandrei - A1).

Legat de Sibiu - Pitești, stadiu e cam așa:
- s-a aprobat studiul de evaluare adecvată (SEA) în august
- CNAIR tocmai a semnat contractul cu EPC (cei care fac acordul de mediu) în urma unei achiziții directe pentru realizarea unui studiu de evaluare a impactului asupra cursurilor de apă (SEICA). Este un studiu nou necesar proiectelor mari în cadrul procedurii de obținere a acordului de mediu, conform cu noua Directivă Europeană. Aprobarea se face de către Apele Române. Se estimează că se va finaliza în noiembrie, dar sunt sceptic, fiindcă este primul astfel de studiu pentru drumuri, nu există norme metodologice, se procedează cam după ureche și știm ce proactivi sunt funcționărașii din instituțiile publice în cazuri de genul.
- După ce se aprobă SEICA, concluziile din SEA și din SEICA se includ în ultimul document aferent procedurii de mediu, raportul de impact asupra mediului (RIM). Acest RIM se depune la ANPM, se vor face comentarii, observații, se va răspunde la ele (nesfârșitul ping-pong administrativ). Când nu vor mai exista comentarii/observații se vor organiza niște dezbateri publice cu cei interesați pe baza RIM-ului. Dacă nu sunt comentarii (într-un termen de parcă 20 de zile) se vor organiza niște CAT-uri (probabil de la consiliu administrativ-teritorial) în județele străbătute de proiect. Dacă nici de data asta nu sunt observații/comentarii se mai așteaptă vreo 10 zile după care se poate emite acordul de mediu.

Deci, "perioada următoare" înseamnă undeva prin februarie-martie 2019 (în varianta ideală).

Ionut

Ideal in martie... dar de cate ori se intampla la noi cazul ideal? Hai sa mai vorbim prin mai-iunie 2019. Merci de explicatii!

alin_simeriaveche

Știe cineva dacă s-a închis nodul Șoimuș? De 1  oră am parcurs drumul Simeria Simeria Veche. Pe sensul Deva si până la sensul giratoriu din Simeria Veche s-a circulat groaznic. Am crezut inițial că este vreun accident dar pe șosea sunt foarte multe camioane, mașini de mare tonaj. Că să evit drumul aglomerat la întoarcere am mers pe lângă cf(apropo, s-a făcut un drum excelent de când se lucrează la reabilitarea cf) am ieșit la podul peste râul Strei

Ionut

Nu este inchis, pe Waze apar soferi pe autostrada. Era vorba ca inchid pe 10 septembrie. Sa vedem daca asa va fi, daca intre timp au luat toate avizele necesare.

tom_sawyer

Quote from: Ionut on September 06, 2018, 01:02:20 PM
API pe Facebook

Marți, 04.09.2018, Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a anulat licitația pentru lucrările suplimentare din nodul rutier de la Holdea, parte din lotul 3 al Autostrăzii A1 Lugoj-Deva.

Solicităm CNAIR să relanseze în următoarele zile această licitație

Au relansat-o tot ieri:

Anunt de participare simplificat: [SCN1015250] AUTOSTRADA LUGOJ-DEVA Lot 3, km 56+220 – km 77+361 - EXECUTIE LUCRARI BRETEA IESIRE - DESCARCARE NOD HOLDEA SI MONTARE PANOURI FONOABSORBANTE

Data publicare: 06.09.2018 19:40

Data limita depunere oferta: 25.09.2018 15:00

Ionut

Problema e ca acum s-au cam intors din concediu echipele de licitații ale constructorilor și nu m-as mira sa se gaseasca unii să depună oferta. :) Si, eventual, să se și bata în instanță. Poate mai avem noroc încă o dată. Asa e cand asumarea răspunderii este zero... te rogi sa iti iasa pasența cu licitatia...

danutzu_1069

Vad ca "ievaluarile" sunt pe data 25.12.2018... Adica rezultatul final.... Asta inseamna ca oricine castiga, abia la primavara... vara intra in teren...
Situatia este... idioata, pentru ca daca nu ia tot Comsa, si astia o sa lucreze asa cum e in contract, ei vor face taluz normal... Cum ar ca dupa ce termini de nivelat, sa vuna alta firma și sa-ti strice cea ai lucrat pana acum...
Ideea este ca cei de la Comsa merg incet cu sapatura in speranța ca or sa ia tot ei lucrarea si sa nu munceasca de doua ori...
Eu inca sper si cred ca vor lua tot ei lucrarea...

TibiV

Quote
Dăncilă despre autostrada Piteşti-Sibiu: Am trimis Corpul de control să vadă care sunt obstacolele

   Premierul Viorica Dăncilă a anunţat, vineri, că a trimis Corpul de control pentru a identifica obstacolele care blochează demararea construcţiei tronsonului de autostradă dintre Piteşti şi Sibiu.
   "Este adevărat, una dintre probleme este (...) infrastructura, am discutat despre autostrada Piteşti-Sibiu. Am explicat că, într-adevăr, pe tronsonul doi şi trei mai sunt probleme. Pentru a vedea exact care sunt aceste probleme, am trimis Corpul de control al primului-ministru, pentru a vedea care sunt obstacolele, dacă ele într-adevăr există, dar şi pentru a avea o imagine clară, pentru a înlătura anumite obstacole în calea efectuării acestei autostrăzi", a declarat Viorica Dăncilă, în timpul unei vizite la Uzina Dacia de la Mioveni.
   Ea a adăugat că aşteaptă cât mai repede concluziile verificărilor, deoarece există şi în rândul populaţiei nemulţumiri în legătură cu modul în care se derulează proiectele de infrastructură.
   "Eu sper să primesc răspunsul cât mai repede, am înţeles că pe tronsonul trei sunt câteva probleme geologice, aş vrea să văd care sunt aceste probleme, pentru a putea găsi o soluţie rapidă. Sunt convinsă că oamenii nu mai au răbdare, oamenii îşi doresc autostrăzi în România şi trebuie să vedem care sunt obstacolele care stau în calea construcţiei autostrăzilor, în afară de resursele financiare. Şi acest lucru m-a făcut să trimit Corpul de control (...). Pentru că ştim că unele dintre obstacole sunt reale, nu vreau să bănuiesc pe nimeni de lucruri ascunse, dar au existat şi obstacole care nu erau pliate pe realitate. Ştim de acei urşi care nu existau, de acei lilieci care, iarăşi, nu existau şi acest lucru ne face să fim mult mai atenţi şi să încercăm să revigorăm un pic lucrurile", a precizat premierul.
   În opinia sa, toţi cei care au blocat derularea unor proiecte de investiţii vor trebui să plece din posturile pe care le ocupă.
   "Părerea mea este că toţi cei care au blocat sau care vor bloca de acum încolo trebuie să plece acasă, pentru că nu există o justificare ca să încerci să blochezi proiecte atât de importante, fie ele de infrastructură, fie şi alte proiecte (...). Noi vrem să vedem dacă există blocaje, să ridicăm aceste blocaje, dar nici să lăsăm ca aceste blocaje să se mai repete", a mai spus Viorica Dăncilă.

https://www.agerpres.ro/politica/2018/09/07/dancila-despre-autostrada-pitesti-sibiu-am-trimis-corpul-de-control-sa-vada-care-sunt-obstacolele--172396

Fara comentarii...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

Mda, eu, din cele spuse, sesizez un pericol. Nu pe PiSi, ci pe lotul 2, Lugoj Deva.... nu ursi, nu tuneluri => debleu de patruj de metrii....
Mare atenție la ce vor debita Sova si Neaga...

cosss

CNAIR pe Facebook:

,,Luni se închide circulația pe A1 între Șoimuș și Simeria.

Începând de luni, 10.09.2018, se va închide circulația rutieră pe autostrada A1, între km 353+660 și km 368+650, pe tronsonul cuprins între nodul rutier Șoimuș și nodul rutier Simeria, traficul urmând să se desfășoare deviat pe DN 7, pe segmentul Simeria-Deva.

Măsura închiderii circulației pe acest tronson de autostradă a fost luată pentru a se putea executa lucrările de realizare a conexiunii între sectorul de autostradă Deva – Orăștie (aflat sub trafic) cu lotul 4 al autostrăzii Lugoj – Deva (în execuție)."

gruiarew

Ambele sensuri. Ca să nu mai fie întrebări.

Văd că au postat și că repară DN7 la intrare în Deva. Ce frumos ce aliniază planetele. Ura și la gară!
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

Germany

Salut

Stie cineva CÂT dureaza pâna vor da iar drumul circulatiei la Soimus ? Aprox.

Weekend placate tuturor.

danutzu_1069

15 noiembrie parca era varianta oficiala...