Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 89 Guests are viewing this topic.



rocklee

#42632

Dominik

Wow ! Felicitari Rocklee pt poze ! +1  :cheers:
You're in Steelers Country

pbh

#42634






Powered by API/PUM imgur uploader


Superbe poze Rocklee. Pentru prima data se contureaza solutia UMB pentru deal. Din cele doua poze se vede ca nu vor mai sapa pana la nivelul bazei zidului de beton, pe toata latimea autostrazii pentru ca apoi sa umple.
Distanta dintre zidul de beton si versant este prea mica ca sa incapa si sa manevreze un excavator acolo. In cealalta poza se vede ca excavatorul face lucrare de "arta" adica cizeleaza versantul facand panta cat mai verticala, operatiune inutila daca urma sapata.
In concluzie, va ramane terasa a doua care este aproape de nivelul final al autostrazii si doar intre zid si versant se va umple. Este mult mai putin de lucru si devine din ce in ce mai interesant d.p.d.v. termen de finalizare. Se castiga luni bune nesapand si reumpland acel volum imens de roca.
Probabil nivelul terasei a doua mai trebuie scazut cu 2-3 metri (cel putin asa pare din poze) dar acel pamant va fi varsat si compactat direct in "crapatura" :) castigand timp si bani.

paulmare

Rocklee esti un adevarat cu pozele tale, multumim 😊
Si foarte ingenioasa solutia umb - sper sa ne tii la curent

danutzu_1069

In zona Bejan este cam clar cum va fi... In schimb partea dispre Soimus eu o inteleg asa: daca foreza face un zid de sprijin cu coloane forate una langa alta, asta inseamna ca ce este spre pasaj, se va excava si ramane zidul de sprijin...

interesantul

cred ca saparea acelui deal va aduce probleme pe viitor cu stabilizarea versantilor, si niste costuri de intretinere ridicate. Nu cred ca nu exista o alta solutie mai eficiengta atat d.p.d.v. economic cat si al traseului...
Am pierdut prin Romania 30 de ani...

ddfab

#42638
^^ si continuarea? va trebui atunci prelungit zidul si in zona unde acum sunt excavatoarele, fiindca inaltimea este foarte mare acolo si nu vad cum vor putea executa o umplutura acolo fara zid de sprijin. specialistii ce parere au? ca vad ca nu pupam proiectul... :(

vancouver

Pai eu zic asa: stancã = bingo = nu prea mai trebuie sapat mare lucru. Doar pe unde se vede ca dau de pamant in loc de stanca, pamantul trebuie indepartat, se vede in cateva poze de la rocklee ca asta fac intr-un punct.

Eu zic ca peste o luna, maxim doua, UMB termina cu tot ce inseamna sapatura si se va apuca serios de umplutura. Nu imi dau nici eu seama cum continua zidul de sprijin, dar tot ce au facut pana acum are logica si asa ca am incredere ca proiectul este bun.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

elphax

si mie mi se pare ciudat - in zona unde sunt escavatoarele parca nu mai este fundatie pentru continuarea zidului. nu e nevoie sau mai trebuia taiat din deal si se va face in perioada urmatoare?

vldklm


pasadia

Aveti grija la capatul A1 dinspre Selimbar. Se asfalteaza breteaua spre Vestem si coborarea se face spre dreapta, spre Cisnadie.

Ionut

API pe Facebook

Marți, 04.09.2018, Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a anulat licitația pentru lucrările suplimentare din nodul rutier de la Holdea, parte din lotul 3 al Autostrăzii A1 Lugoj-Deva.

Se pare că singurul participant (actualul constructor al acestui tronson, Comsa), în mod inexplicabil, nu a reușit să transmită toate documentele ofertei pe platforma electronică de licitație (SICAP). Această eroare duce la o nouă amânare de cel puțin o lună de zile pentru finalizarea descărcării Holdea și deschiderea circulației pe cei 21 de km între Holdea și Ilia.

Solicităm CNAIR să relanseze în următoarele zile această licitație (practic trebuie trimisă pe SICAP documentația inițială) și sperăm că de această dată se vor depune oferte admisibile.

ciprebbe

#42644
Quote from: danutzu_1069 on September 06, 2018, 08:31:19 AM
In zona Bejan este cam clar cum va fi... In schimb partea dispre Soimus eu o inteleg asa: daca foreza face un zid de sprijin cu coloane forate una langa alta, asta inseamna ca ce este spre pasaj, se va excava si ramane zidul de sprijin...
Eu zic ca nu ai inteles bine.....

Quoterocklee:  ea va efectua 85 de piloti forati ...care va forma un ZID DE SPRIJIN in lungime de 250 m

Deci piloni din 3 in 3 m pe lungimea de 250m (aproape cate e si pe partea dinspre DN, nu va fi un zid continu si se vor lega intre ei in partea superioara) apoi straturile de pamant armat spre Ilia.


Quote from: elphax on September 06, 2018, 10:42:29 AM
si mie mi se pare ciudat - in zona unde sunt escavatoarele parca nu mai este fundatie pentru continuarea zidului. nu e nevoie sau mai trebuia taiat din deal si se va face in perioada urmatoare?
Nu va mai fi fundatie se va incepe cu straturile de pamant armat.
Nu mai e mult de excavat.
Nu stiu de ce s-a inteles ca se va scoate tot afara pana la cota DN-ului . Ce e tare ramane nemiscat si va fi parte din terasament. (a scris bine vancouver)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe